XXL Nutrition

Wilders: Marokkanen koloniseren Nederland

En dat Wilders de term kolonisatie bezigt laat maar weer eens zien dat hij zaken duidelijk uit hen verband rukt.

Kleine hoop voor hem, na de volgende verkiezingen hoeft hij niet in zijn eentje in de kamer te blijven zitten maar kan hij wellicht solliciteren naar een uurtje zendtijd op comedy central.

inderdaad

En moet Wilders dan onze verlosser zijn? Ik weet dat jij dat niet gezegd hebt....
Maar ik herken in hem nou niet echt iemand die weet wat er onder de bevolking speelt, die trots is op zijn land, en eerlijk is.

Dus EN hij is te dom om te poepen EN hij is een slechte politicus. Wat doet hij nog in de tweede kamer dan?

blablabla

Big-T zei:
Helaas zit de politiek zo in elkaar dat net dit soort mensen er zelden in terecht komen.

Zou het niet eens zo kunnen zijn dat er een reden is voor kaders en normen binnen het Statenstelsel?

Ik verdedig dan ook niet Wilders als persoon, ik verdedig wel het thema dat hij aankaart en wat helaas door de andere partijen niet serieus wordt genomen.

En wat is er mis met "Ik constateer dat de regering kiest voor volledige nalatigheid en potentiele ratdraaiers de bestaande brede weg blijft geven om opnieuw ongehinderd tot dergelijke misstanden te komen''?

Dat komt dan vol efficientie aan als daar ook nog eens volledige uitwerking bij zit van A tot Z met een alternatief te bewandelen pad ten opzichte van nu. Van oppakking tot daadwerkelijke huisvestiging in Marokko.

Op die wijze is er tevens een directe vergelijking tussen het beleid van Geert en het beleid van Jan Peter.

Want er valt een ijzingwekkende stilte bij Geert op het moment dat hem wordt gevraagd (en Verdonk overigens ook!) hoe ze dat bij de PVV willen gaan doen.

Wat doet Geert bij een volkswoede bij zich uit in opstand op het moment dat we gaan uitzetten? Wat doet Geert met een rellende Marokkaanse menigte in de grote steden? Hoe garandeerd Geert de veiligheid v/d burgers als Nederland mikpunt wordt van Islamitische landen? Welke verantwoording leggen we af aan Europa?

Met de VVD ben ik het niet eens, maar zij hebben wèl alle uitwerkingen gepresenteerd. Verdonk en Geert zullen telkens na de debatten de cijfertjes in de wandelgangen laten zien. :rolleyes: Blijkbaar is hun website niet de manier zodat de burger (die ze zò lief hebben) er ook kennis van kan nemen. :rolleyes:

Als je amper argumenten aanbrengt ben je geen goed debater. De man debiteert zijn stellingen en daar moet je het mee doen. In een debat delft hij meestal het onderspit omdat Wilders zo goed als altijd op de man wil spelen.

Geen enkel land heeft een zweeppartij nodig, oppositie kan je ook voeren zonder de achterlijke uitingen die Wilders gisteren weer eens liet zien. Clowns in de Tweede Kamer kan je gewoon missen. In een democratie moet je ze inderdaad aanvaarden maar als figuren als Wilders gaan haatzaaien is het afgelopen met dat aanvaarden. Maar goed dat hij zichzelf inmiddels als de dorpsgek neerzet, zijn trucje is alweer uitgewerkt.

Dan blijft der niemand over? :scratch:

Is het zo moeilijk om niet in raadsels te posten Marky? Het leest niet erg vlot.

Op dit moment zou ik op sarcastische wijze duidelijk willen maken waarom je het niet begrijpt, maar de vorige keer werd ik een week de laan uitgestuurd dus hou ik m'n mondje netjes dicht. :P

idd, maar kun je uitleggen WAAROM geert & Rita hun mond dichthouden wanneer hun gevraagd wordt voor een oplossing?

en wat is jouw gedachtengoed als het er om een oplossing aandragen gevraagd word?
;)
(serieuze vraag, graag serieus antwoord)

en wat is jouw gedachtengoed als het er om een oplossing aandragen gevraagd word?
;)
(serieuze vraag, graag serieus antwoord)

Door als Wilders zijnde naast snijdende kritiek ook een uitgewerkt tegen plan en begroting aan de Kamer te tonen zoals de VVD dat elk jaar ook doet.

Iedereen hier op DBB en in het land klaagt over dit kabinet en de BOS begroting, maar eigenlijk zou je ALLE begrotingen van partijen moeten kunnen bekijken in plaats van hier en daar wat woorden horen vallen over portefuilles.

De VVD wil nog meer bezuinigen dan dit kabinet. Komen we er nog bekaaider vanaf. Iedereen lijkt ook alweer vergeten te zijn waarom de VVD in 2006 is weggestemd.

Net als Rita, heeft na 10 maanden nog steeds geen plan gepresenteerd over de fileaanpak, dat is slechts 1 vraagstuk. 10 maanden verder en nog geen 1 politiek vraagstuk uitgewerkt, hoe kan dat een brede beweging worden? Er zijn wel 100 debatten met vraagstukken.

20 zetels in de peilingen, waar stemmen die kiezers op? :S Het enige wat ze van TON weten is dat TON vind dat de berekeningen van het Generaal-Pardon niet kloppen. En dat iedereen die mee wilt doen, mee kan doen.

De VVD is continue in beweging, Rita en Geert spuwen met woorden en pas als er verkiezingen naderen gaan ze een schammel verkiezingspamflet uitwerken. Met wat ze willen, maar niet hoe ze het gaan doen.

Dictorale trekjes zijn in kleine letters op de website van de PVV te vinden, maar die hoor je Geert in de kamer nooit zeggen.

Door als Wilders zijnde naast snijdende kritiek ook een uitgewerkt tegen plan en begroting aan de burger te tonen zoals de VVD dat elk jaar ook doet.

Iedereen hier op DBB en in het land klaagt over dit kabinet en de BOS begroting, maar eigenlijk zou je ALLE begrotingen van partijen moeten kunnen bekijken in plaats van hier en daar wat woorden horen vallen over portefuilles.

De VVD wil nog meer bezuinigen dan dit kabinet. Komen we er nog bekaaider vanaf. Iedereen lijkt ook alweer vergeten te zijn waarom de VVD in 2006 is weggestemd.

Net als Rita, heeft na 10 maanden nog steeds geen plan gepresenteerd over de fileaanpak, dat is slechts 1 vraagstuk. 10 maanden verder en nog geen 1 politiek vraagstuk uitgewerkt, hoe kan dat een brede beweging worden? er zijn wel 100 debatten met vraagstukken.

20 zetels in de peilingen, waar stemmen die kiezers op? :S Het enige wat ze van TON weten is dat TON vind dat de berekeningen van het Generaal-Pardon niet kloppen. En dat iedereen die mee wilt doen, mee kan doen.

De VVD is continue in beweging, Rita en Geert spuwen met woorden en pas als er verkiezingen naderen gaan ze een schammel verkiezingspamflet uitwerken. Met wat ze willen, maar niet hoe ze het gaan doen.

Dictorale trekjes zijn in kleine op de webstie van de PVV te vinden, maar die hoor je Geert in de kamer nooit zeggen.

ben ik het idd grotendeels mee eens.

probleem is echter dat de grootste schreeuwerd nog altijd de meeste aandacht krijgt, verdiend of onverdiend.

DAT hebben zowel Rita als Geert goed onder de knie, helaas blijft het idd bij schreeuwen........

iemand de poten onder zijn stoel vandaan schoppen kan de domste persoon nog wel, iemand een betere zitplaats geven verdiend wat nauwkeuriger en intelligenter onderzoek.
:thumbs:

idd, maar kun je uitleggen WAAROM geert & Rita hun mond dichthouden wanneer hun gevraagd wordt voor een oplossing?

Omdat wanneer Wilders z'n faam zou moeten maken met een ander vraagstuk dan immigratie, hij electoraal gezien z'n hele glans niet meer heeft en met visies komt die totaal buiten elke mogelijkheid van uitvoerbaarheid omgaan. En die mensen niet zullen aanspreken.

Bij TON zit bijna niemand die de partij een visie kan geven. Dit blijkt ook wel uit het feit dat de een na de ander TON de rug toekeert en Rita nog steeds hoopt op sommige 'Kanjers'.

Als je weet hoeveel mensen er bij partijen als het CDA, VVD en de PvdA volop aan het werk zijn op de achtergrond dan weet je waarom zij van A tot Z alles op poten hebben. En dan komen we weer terug op dit punt...

Big-T zei:
Alsof de scholing van veel andere politici zoveel beter is dan die van Wilders. Politici hoeven niet eens een diploma te hebben, sterker nog: iedereen kan en mag het worden.

Politici dienen alleen maar op, je moest eens weten door welke intellectuelen en hoog leraren ze worden bijgestaan op de achtergrond omtrent elk vraagstuk. Dat moet in bescheiden en ontwikkelde taal gebeuren om het goed en duidelijk over te brengen. Bepaalde taal kan niet teveel gesimplificeerd worden, anders zou het zijn essentie verliezen. Dat volksmensen het niet begrijpen is te wijten aan zichzelf, maar kan niet de politiek aangerekend worden. Je gaat immers ook het niveau van het onderwijs niet verlagen zodat meer leerlingen het bijbenen. Dat is wat Wilders min of meer probeert en mee scoort. Want z'n achterban is niet in staat kennis te nemen van het gemiddelde debat dat op politiek 24 te zien is.

Geert werft bij volksbuurt figuren met een accent voor z'n betogen, poets hun woorden op en gooit ze de Kamer in. Voor mij een groot verschil.

Laatst bewerkt:
Politiek is nu eenmaal hard. Denk je dat ze hem nooit beledigen? Verder als een belediging gewoon waar is, is het dan nog altijd 'niet beschaafd'? Hoe vaak hebben jij en anderen Wilders al voor rotte vis uitgemaakt? Niet dat ik daar een probleem mee heb, maar het toont wel een zekere hypocrisie aan. Men zou beter naar de inhoud kijken ipv blind te staren op de verpakking. Wilders overdrijft en zou nooit mijn stem krijgen, maar hij heeft wel een punt. Dat punt moet nu blijkbaar genegeerd worden omdat het wat sterk gebracht wordt? De andere partijen zouden er goed aan doen eens na te denken over wat hij zei, en eens goed te kijken waar ze zelf mee bezig zijn. Want dat is geen haar beter dan wat Wilders doet.

Ik ben geen Tweede Kamerlid en zou me als ik dat wel was in de Tweede Kamer wel gedragen mocht ik daar aan het woord komen.

De inhoud is overigens ook drie keer nul, het is constant hameren op hetzelfde. Nu zullen sommigen die inhoud wel relevant vinden maar de generaliseringen die Wilders plaatst zijn het discusseren niet eens waard.

Er is genoeg mis in Nederland maar mocht Wilders het voor het zeggen krijgen dan zal er nog veel meer misgaan in Nederland. Wilders is niet het medicijn, Wilders is zelf een symptoom van een verziekt Nederland.

Balkenende schaamt zich ook vast dood als hij leest dat jij op een forum vertelt dat je graag op een regenachtige dag tegen de schuttig genomen wordt :o
Haha, niets om zich over te schamen hij zal de 'betrokken partij' niet zijn. ;)

Ik mag geen spot richten op jou onbegrip, daarvoor heb ik al eerder het veld mogen ruimen. :D
Ach ik kan ook wel over bodybuilding praten op een manier dat bijna niemand het nog begrijpt maar zie het nut er niet zo van in.

Politici dienen alleen maar op, je moest eens weten door welke intellectuelen en hoog leraren ze worden bijgestaan op de achtergrond omtrent elk vraagstuk. Dat moet in bescheiden en ontwikkelde taal gebeuren om het goed en duidelijk over te brengen. Bepaalde taal kan niet teveel gesimplificeerd worden, anders zou het zijn essentie verliezen. Dat volksmensen het niet begrijpen is te wijten aan zichzelf, maar kan niet de politiek aangerekend worden. Je gaat immers ook het niveau van het onderwijs niet verlagen zodat meer leerlingen het bijbenen. Dat is wat Wilders min of meer probeert en mee scoort. Want z'n achterban is niet in staat kennis te nemen van het gemiddelde debat dat op politiek 24 te zien is.

Geert werft bij volksbuurt figuren met een accent voor z'n betogen, poets hun woorden op en gooit ze de Kamer in. Voor mij een groot verschil.
Ik vind het pas knap als je achter de schermen met moeilijke dossiers en jargon bezig bent, en voor je kiezers er toch in slaagt je programma en standpunten op verstaanbare manier te brengen.

Populisme werkt nu eenmaal, Pim bewees dat, Wilders bewijst dat nu. Geen enkel politicus zal scoren met een speech die voor zijn kiezers niet te begrijpen valt. Het klinkt allemaal mooi voor je tegenstanders, want je kan ze imponeren en interessant uit de hoek komen, maar je kiezers zullen geen interesse hebben om op je te stemmen als ze je niet begrijpen, of wanneer ze niet weten waar je nu eigenlijk voor staat. Politiek is voor dumbasses met een charismatische kop die het volk zo zot kunnen krijgen om voor hen te stemmen zodat ze hun zakken dik kunnen vullen. En dat is waarom de politiek rot is en voorlopig rot blijft.

Ik ben geen Tweede Kamerlid en zou me als ik dat wel was in de Tweede Kamer wel gedragen mocht ik daar aan het woord komen.

De inhoud is overigens ook drie keer nul, het is constant hameren op hetzelfde. Nu zullen sommigen die inhoud wel relevant vinden maar de generaliseringen die Wilders plaatst zijn het discusseren niet eens waard.

Er is genoeg mis in Nederland maar mocht Wilders het voor het zeggen krijgen dan zal er nog veel meer misgaan in Nederland. Wilders is niet het medicijn, Wilders is zelf een symptoom van een verziekt Nederland.
Hier ben ik het wel 100% mee eens trouwens :)

Of politiek rot is betwijfel ik.

Wat me vaak opvalt is dat degene die het hardst roepen dat er niet naar hen geluisterd wordt, ook de minste moeite doen om er bij betrokken te zijn. En ook niet willen of kunnen begrijpen dat democratie gewoonweg bepaalde problemen niet kan oplossen.

Er bestaat geen systeem dat alle problem oplost, het gunstigste systeem is democratie maar ook dat is verre van een utopie.

ook ziektes kennen een oorzaak, meestal door onderkenning van een zwak lichaam ( lees: beleid)

als wilders een ziekte mocht zijn, is de huidige politiek daar de oorzaak van.
( of zoals Big T het zegt: verrot!)
;)

Er is geen verziekt Nederland als geheel maar er zijn wel zaken in Nederland die behoorlijk verziekt zijn. Welk beleid er ook gevoerd is, Nederland staat er als geheel goed voor. Het is alleen jammer dat vooral bij het migratiebeleid en het grote stedenbeleid te vaak missers zijn gemaakt. Maar dat is niet van de laatste jaren, dat begon al eind jaren 60 toen 'we' de gastarbeiders nodig hadden om de gouden jaren 60 te kunnen verlengen. Dat je daarna vreemd op de neus kijkt als die migranten willen blijven of hun familie willen overhalen is een fout van zowel links en rechts. In de jaren 80 is in ieder geval amper wat gedaan aan migratiebeperking en in de meeste grote steden is ook weinig gedaan aan een juiste vorm van spreiding.

Balkenende ben ik geen fan van maar hij heeft wel gelijk dat 'we' niet alleen maar moeten zeiken maar ook eens moeten kijken wat er allemaal goed gaat in Nederland. We doen het zo 'slecht' dat we vergeleken met omringende landen een lage werkloosheid hebben, De economie groeit ondanks een kredietcrisis, stijgende grondstofprijzen etc. Aan die economie helpen net zo goed inwoners van allochtone afkomst mee, daarom is het zo verwerpelijk dat Wilders het doet voorkomen alsof zo'n beetje iedere allochtoon alleen maar geld kost.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven