Fitness Seller

Wilders: Marokkanen koloniseren Nederland

Balkenende schaamt zich ook vast dood als hij leest dat jij op een forum vertelt dat je graag op een regenachtige dag tegen de schuttig genomen wordt :o

Schutting babe ;)

Is dit verhaal waar Sophie? Ik hou wel van meisjes met van binnen, een wild karakter, waar je het totaal niet van zou verwachten :heart:

Gesteund door het andere Nederland :roflol: Ik geloof dat de PVV op dit moment in de peilingen nog lager staat dan de partij van de grachtengordelite, Groen-Links. Ik wil het Nederland van Groen-Links niet maar ook niet het Nederland van een groep marginalen die de oorzaak van alle ellende zoeken bij bevolkingsgroepen die net zo goed bijdragen aan deze maatschappij. Wilders heeft een nieuw hoogtepunt in generaliseren bereikt.
x2

Hij geeft mensen het idee dat 'we' er zo slecht voorstaan dat zo langzamerhand de ondergang echt nabij is. Als je redelijk zwartgallig bent ingesteld en weinig plezier kent in je leven zal je deze man waarschijnlijk wel geloven, anderen zien hier een lachwekkend figuur die zichzelf dusdanig overschat dat hij niet doorheeft dat zijn glorietijd al geweest is.

Zullen nu de blinde volgelingen van ons Peroxidewonder wel weer gaan schelden of mij benoemen als struisvogel maar dat is tekenend voor een groot gedeelte van de Wildersvolgers. Klagen, klagen, klagen, janken, janken en zelf de grootste oogkleppen op hebben. Zelfs met 3 Kg marihuana in een waterpijp zou ik nog niet zo'n tunnelvisie kunnen nabootsen.
Maar hij is een goed debater hoor, dat geven velen toe. Alleen praat hij dus vaak op een populistische en simplistische wijze, hij nuanceert veel te weinig en ziet het te zwart wit. Verder is hij natuurlijk te extreem om in een regering te kunnen functioneren, immers moet je dan water bij de wijn doen en dat zie ik hem niet doen. De PVV is gewoon een zweeppartij zoals elk land er één nodig heeft, om af en toe de regering eens hard aan te pakken en te waken over wat zij doen. Je moet Wilders niet haten of angst hebben voor wat hij kan aanrichten. Hij is gewoon een deel van de democratie en dat moet je aanvaarden.

Marokkanen zijn gerust niet allemaal zo, hoor.:coffeepc:

Maar hij is een goed debater hoor, dat geven velen toe. Alleen praat hij dus vaak op een populistische en simplistische wijze, hij nuanceert veel te weinig en ziet het te zwart wit. Verder is hij natuurlijk te extreem om in een regering te kunnen functioneren, immers moet je dan water bij de wijn doen en dat zie ik hem niet doen. De PVV is gewoon een zweeppartij zoals elk land er één nodig heeft, om af en toe de regering eens hard aan te pakken en te waken over wat zij doen. Je moet Wilders niet haten of angst hebben voor wat hij kan aanrichten. Hij is gewoon een deel van de democratie en dat moet je aanvaarden.

Precies, mooi gezegd.

Als je amper argumenten aanbrengt ben je geen goed debater. De man debiteert zijn stellingen en daar moet je het mee doen. In een debat delft hij meestal het onderspit omdat Wilders zo goed als altijd op de man wil spelen.

Geen enkel land heeft een zweeppartij nodig, oppositie kan je ook voeren zonder de achterlijke uitingen die Wilders gisteren weer eens liet zien. Clowns in de Tweede Kamer kan je gewoon missen. In een democratie moet je ze inderdaad aanvaarden maar als figuren als Wilders gaan haatzaaien is het afgelopen met dat aanvaarden. Maar goed dat hij zichzelf inmiddels als de dorpsgek neerzet, zijn trucje is alweer uitgewerkt.

Ik vond wel degelijk dat de argumenten aanwezig waren, alleen niet zo netjes en politiek-correct als links had gewenst wellicht?

Wilders de Messias...
Het gaat inderdaad slecht met Nederland.

Maar ik moet eerlijk toegeven, ik heb moeten lachen om dit stukje.

Ik vond wel degelijk dat de argumenten aanwezig waren, alleen niet zo netjes en politiek-correct als links had gewenst wellicht?

Links had gewild? Wilders geeft net zo goed Rutte een veeg uit de pan als hij dat nodig vind. Wilders ontziet niemand en kent de regels van diplomatiek handelen niet. In een beschaafde maatschappij maak je elkaar niet uit voor rotte vis en zeker niet in een gebouw waar de wetten worden bepaald die mede afbakenen wat fatsoenlijk is in deze maatschappij of niet.

Overdreven politiek correct zijn is de andere kant op maar ik mag toch hopen dat dit land niet geregeerd moet worden door de uitersten aan welke kant ook. Nederland is groot geworden door het compromis en politiek bedrijven is een stuk meer dan alleen de uitwassen van deze maatschappij bestrijden. Wilders is nergens tevreden over en doet het voorkomen alsof Nederland vervallen is tot een soort van anarchie geregeerd door moslimterroristen. Nog erger, moslimterroristen die ons willen overnemen.

Ik kan in ieder geval in zijn hele betoog geen zinnig woord ontdekken. Het is een tirade die Hitleriaans aandoet (omg I said Hitler!).

Ik maak het nooit echt mee, je krijgt altijd het gevoel alsof je niet welkom bent, kan er ook mee te maken hebben dat ik er niet altijd even vriendelijk uit zie :P maar dat terzijde

Je moet ook niet verkleed als nazi zo'n winkel binnenstappen... ;)

Links had gewild? Wilders geeft net zo goed Rutte een veeg uit de pan als hij dat nodig vind. Wilders ontziet niemand en kent de regels van diplomatiek handelen niet. In een beschaafde maatschappij maak je elkaar niet uit voor rotte vis en zeker niet in een gebouw waar de wetten worden bepaald die mede afbakenen wat fatsoenlijk is in deze maatschappij of niet.

Overdreven politiek correct zijn is de andere kant op maar ik mag toch hopen dat dit land niet geregeerd moet worden door de uitersten aan welke kant ook. Nederland is groot geworden door het compromis en politiek bedrijven is een stuk meer dan alleen de uitwassen van deze maatschappij bestrijden. Wilders is nergens tevreden over en doet het voorkomen alsof Nederland vervallen is tot een soort van anarchie geregeerd door moslimterroristen. Nog erger, moslimterroristen die ons willen overnemen.

Ik kan in ieder geval in zijn hele betoog geen zinnig woord ontdekken. Het is een tirade die Hitleriaans aandoet (omg I said Hitler!).
Politiek is nu eenmaal hard. Denk je dat ze hem nooit beledigen? Verder als een belediging gewoon waar is, is het dan nog altijd 'niet beschaafd'? Hoe vaak hebben jij en anderen Wilders al voor rotte vis uitgemaakt? Niet dat ik daar een probleem mee heb, maar het toont wel een zekere hypocrisie aan. Men zou beter naar de inhoud kijken ipv blind te staren op de verpakking. Wilders overdrijft en zou nooit mijn stem krijgen, maar hij heeft wel een punt. Dat punt moet nu blijkbaar genegeerd worden omdat het wat sterk gebracht wordt? De andere partijen zouden er goed aan doen eens na te denken over wat hij zei, en eens goed te kijken waar ze zelf mee bezig zijn. Want dat is geen haar beter dan wat Wilders doet.

Kijk T, het Nederlandse electoraat, gekenmerkt door geschoolde sprekers wordt op deze wijze in de uitverkoop gezet. Wilders meent Nederland goed op de kaart te willen zetten.

Mark Rutte heeft een tegen begroting gepresenteerd, Wilders heeft het bij metaforen gehouden en helemaal niets uitgewerkt om het kabinet te presenteren hoe het wèl moet.

Nog geen 1 alternatief benoemd, alleen die Marokkanen herhaaldelijk benoemd en die constateringen stonden voor iedereen al vast. Telkens verbrand as opnieuw willen aansteken.

Waarschijnlijk omdat hij ook weet toch nooit verantwoordelijkheid te hoeven nemen, en waarschijnlijk ook nooit zal kunnen, gelukkig.

Zijn motto betreft z'n verschijning zelf en de erkenning van dat het handjevol mensen wat op hem stemt. Het land wat hem toekomt is Israel, z'n gedachtengoed is daarop geinspireerd.

Ik wil in Nederland een hoogwaardige Tweede Kamer met sprekers die op academisch niveau situeren, en geen opgepoetste straaltaal.

Het ergste vind ik nog dat je bij ALLE fractievoorzitters meer gesimplicifeerde beeldspraken hoorde dan ooit. Hij oefend wel degelijk invloed uit op de gehele inhoud v/d Tweede Kamer.

Alsof de scholing van veel andere politici zoveel beter is dan die van Wilders. Politici hoeven niet eens een diploma te hebben, sterker nog: iedereen kan en mag het worden.

Op dit moment zou ik op sarcastische wijze duidelijk willen maken waarom je het niet begrijpt, maar de vorige keer werd ik een week de laan uitgestuurd dus hou ik m'n mondje netjes dicht. :P

Op dit moment zou ik op sarcastische wijze duidelijk willen maken waarom je het niet begrijpt, maar de vorige keer werd ik een week de laan uitgestuurd dus hou ik m'n mondje netjes dicht. :P
Ik begrijp precies wat je bedoelt, dus denigrerend toontje mag zo achterwege. Maar ik vrees dat je visie niet helemaal klopt. Ik vind ideologie en rationeel denken minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan intelligentie of opleiding. Als je mensen in het bestuur krijgt die alles uit de boekjes hebben dan krijg je figuren als Balkenende. Een goed politicus is er één die weet wat er leeft onder de bevolking, iemand die trots is op zijn/haar land en alles wat ermee te maken heeft, iemand die eerlijk is en niet handelt vanuit eigen belang. Helaas zit de politiek zo in elkaar dat net dit soort mensen er zelden in terecht komen.

Ik begrijp precies wat je bedoelt, dus denigrerend toontje mag zo achterwege. Maar ik vrees dat je visie niet helemaal klopt. Ik vind ideologie en rationeel denken minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan intelligentie of opleiding. Als je mensen in het bestuur krijgt die alles uit de boekjes hebben dan krijg je figuren als Balkenende. Een goed politicus is er één die weet wat er leeft onder de bevolking, iemand die trots is op zijn/haar land en alles wat ermee te maken heeft, iemand die eerlijk is en niet handelt vanuit eigen belang. Helaas zit de politiek zo in elkaar dat net dit soort mensen er zelden in terecht komen.

En moet Wilders dan onze verlosser zijn? Ik weet dat jij dat niet gezegd hebt....
Maar ik herken in hem nou niet echt iemand die weet wat er onder de bevolking speelt, die trots is op zijn land, en eerlijk is.

Dus EN hij is te dom om te poepen EN hij is een slechte politicus. Wat doet hij nog in de tweede kamer dan?

Ik verdedig dan ook niet Wilders als persoon, ik verdedig wel het thema dat hij aankaart en wat helaas door de andere partijen niet serieus wordt genomen.

Terug
Naar boven