Fitness Seller

Geert Wilders komt met zijn politiek progamma.

Lauw zei:
Als burgemeester Leers van Maastricht een eigen partij begint stem ik op hem.
Een man die ein-de-lijk eens criminele woonwagenbewoners durft aan te pakken, en die ook nog eens verstandige ideeën heeft over het Nederlandse softdrugsbeleid. :thumb:

Vertel??

Ah, wait, no way, you're kidding,
he didn't just say what I think he did, did he?
sterke punten die van het aanpakken van criminaliteit, zo zouden meer partijen moeten zijn. Als geertje minder anti allochtoon was, dan zou ik nog wel op hem willen stemmen.

met sommige punten ben ik het dan wel eens maar dit
"Grenzen dicht

Verder moeten de Nederlandse Antillen uit het Koninkrijk worden gezet en moet Nederland zelf binnen de Europese Unie een status aparte eisen om zo het eigen immigratiebeleid te kunnen voeren. Daarbinnen gaan de grenzen vijf jaar dicht voor niet-westerse allochtonen. "
Ha!!!! als ze hiermee bedoelen dat ze van de antillen af willen.. ???

Geert wilders = een clown, ik kan hem momenteel niet serieus nemen. Hij wilt back to basic en ik vraag me af hoe hij dat voor elkaar wil krijgen.

hahahaha, zet die anus een clownsneus op!

Hij heeft een hele hoop goeie punten. Als ik alleen maar kijk naar een groot deel van de ambtenaars dat niet meer als een stel kwakbollen is, die Nederland naar zn grootje helpen met hun bureaucratie en papierwinkeltjes.

Het lijkt er soms op dat die een soort verheven status van de overheid hebben gekregen als ik kijk naar het aantal vakantiedagen dat deze mensen hebben en de periodieke loonsverhogingen.

Geef ze een soort prestatieloon en ze zullen echt moeten gaan werken voor hun centen en procedures kunnen en zullen makkelijker en soepeler gaan verlopen.

Verder wat betreft de criminaliteit en het allochtonenbeleid heeft ie ook een aantal prima punten.

Denk dat ie mn stem wel zal gaan krijgen, ik kijk nog ff de kat uit de boom. Alhoewel alle andere partijen 1 pot nat zijn, en wanneer daar weer massaal op gestemd zal worden, zal er nooit iets veranderen.

Johny zei:
Kortgezegd, hij wil de teelt van wiet legaliseren en reguleren.
Het idee an sich speelt al veel langer is zeer goed te verdedigen.
Alleen geen enkele politicus durfde hier zijn vingers aan te branden, imho vanwege internationale druk.
Leers lijkt een politicus te zijn die zijn beslissingen neemt op basis van overtuigingen en bepaalde idealen. En dat is vrij uniek want imho zijn de meeste politica bezig met hun carrière, en laten ze hun beslissingen bepalen door het effect ervan op hun carrière.

Die Leers mag ik ook wel, ook wegens zijn aanpak van die kampers.

De antillen uit het koninkrijk tuurlijk goofy dat doe jij wel even,grappenmaker.
Turkije erin wij uit de EU ja ja als Polen in de EU zit is het wel goed, dat gaat nergens op.
Als we uit de EU, zijn kunnen we mooi belasting gaan betalen om producten te verkopen aan landen van de EU.

Nou dan gaan we centen verdienen horen, grappenmaker.

3 strikes out wat moet ik me daar bij voorstellen.

zware misdrijven of 5 gram wiet te veel op zak hebben.

Zo kunnen we wel doorgaan.

Wilders goofy weet niks van Economie.

Silva zei:
De antillen uit het koninkrijk tuurlijk goofy dat doe jij wel even,grappenmaker.
Turkije erin wij uit de EU ja ja als Polen in de EU zit is het wel goed, dat gaat nergens op.
Als we uit de EU, zijn kunnen we mooi belasting gaan betalen om producten te verkopen aan landen van de EU.

Nou dan gaan we centen verdienen horen, grappenmaker.

3 strikes out wat moet ik me daar bij voorstellen.

zware misdrijven of 5 gram wiet te veel op zak hebben.

Zo kunnen we wel doorgaan.

Wilders goofy weet niks van Economie.

Hij zal er een hele hoop stemmen mee winnen.

Alleen het is gewoon niet realistisch en zeker niet makkelijk uitvoerbaar.

Wilders heeft net als elke andere politieke partij, goede en minder goeie actiepunten. Alleen zullen in zijn geval een aantal punten niet realiseerbaar zijn.

Maar het is overduidelijk hoog tijd voor een frisse wind in Den Haag.

Wat betreft Nederland verdelen in 4 provincies, onnodig, want als de meeste ambtenaren efficienter zouden werken hebben we dr in no time al minder nodig. Het is in veel gevallen gewoon een kwestie van zich verschuilen achter een bureaucratische papierwinkel waardoor procedures onnodig lang duren.

Nederland in 4en delen ... ik hoop het niet. En dat zal er ook nooit doorkomen. Als het volk moest beslissen zal 90% tegen zijn.

Provincies is iets van het volk zelf. Net zoiets als we gaan Rotterdam en Amsterdam samenvoegen.

Ik ben al best lang fan van die man :p

Tuurlijk sociale voorzieningen inkrimpen, de armen steeds armer en de rijke steeds rijker. Sommige punten zijn misschien een overweging waard, maar de meeste standpunten zijn te achterlijk voor woorden...

zoals met de meeste losgeslagen politicus:D

Jinsu zei:
Tuurlijk sociale voorzieningen inkrimpen, de armen steeds armer en de rijke steeds rijker.

Die kant ga je met het huidige kabinet ook uit. Goede sociale voorzieningen zijn straks alleen nog maar te betalen door mensen met aardig wat centen.

Simpel voorbeeld: thuiszorg!

Geloof dat de kans dat figuren als Balkenende dit land naar zn grootje helpen vele malen groter is als een kerel als Wilders. Mocht ie het redden dan zijn een deel van zn actiepunten toch niet realiseerbaar dus no worries.

Tja erg onrealistisch is een understatement voor een aantal van die punten..

Anderen zijn te vooruitstrevend.

Blijven er een paar zaken over die ik zeker zie zitten:

Drastische inkrimping van de ambtenarij >> Uitermate goed idee, aangezien de lasten voor de belastingbetaler VEEL te hoog zijn en er inderdaad totaal niet efficient gewerkt wordt, hier kunnen waarschijnlijk miljarden bespaard worden. Uiteraard moeten we er wel rekening mee houden dat politie en vuilnismannen ed ook ambtenaar zijn en dus niet alle ambtenaren nutteloos op kantoor zitten te patiencen en wachten tot de klok vier uur slaat.

Moslim verhaal: streng doch rechtvaardig zullen we maar zeggen

Meer veiligheid.. open deur, maar inderdaad, de zittende politiek doet er weinig aan, op wat slappe lul verhaaltjes over normen en waarden na.

Verder... wat mij toch doet neigen zijn verhaal niet serieus te nemen: uit de EU stappen ?? Wat een nonsense.

Ik wacht af, wat meer diepte interviews en wat meer publieke ervaring voor de man zelf en dan maar kijken wat hij over weet te brengen.
Vaak is het ook zo, dat als je op dit soort figuren stemt, je in ieder geval tegen de zittende orde stemt, en op dit moment is dat juist hetgene dat ik zou doen.

Ik ga op hem stemmen denk ik! Vooral de punten waarbij het gaat om criminele allochtonen vind ik wel goed. Het is net als in een discotheek, misdraag je je dan word je eruit gezet. Heeft nu wel lang genoeg geduurd al dat geouwehoer met die (criminele) marokanen enz.

En trouwens, als ie ergens voor gekozen word dan word ie toch binnen de kortste keren vermoord. Kijk naar Fortuyn :(

Jongens jullie moeten al die punten ook niet te letterlijk nemen. Als de Lijst Wilders in de regering zou komen, moet een compromis gevormd worden met de andere coalitie partijen. De linkse partijen zoals Groen Links en de SP hebben een minstens zo onrealistisch programma, als dat letterlijk uitgevoerd zou worden zouden alle werkende Nederlanders gewoon emigreren.

Ja dat is zo, maarrrr als we op hem stemmen en zijn partij komt in de kamer dan is de kans aanwezig dat enkele punten erdoor komen. Als hij niet in de kamer komt is die kans natuurlijk helemaal niet aanwezig

Heb respect voor zijn lef en zijn programma :dance: , ben het niet op alle punten met hem eens ;)

Leviathan zei:
Die kant ga je met het huidige kabinet ook uit. Goede sociale voorzieningen zijn straks alleen nog maar te betalen door mensen met aardig wat centen.

Simpel voorbeeld: thuiszorg!

Geloof dat de kans dat figuren als Balkenende dit land naar zn grootje helpen vele malen groter is als een kerel als Wilders. Mocht ie het redden dan zijn een deel van zn actiepunten toch niet realiseerbaar dus no worries.
wilders blijft een vvd-er, afbraal van de verzorgingsstaat zal door hem alleen maar meer gepredikt worden. Het ironische er van is dat velen die op hem zullen gaan stemmen (als er nu verkiezingen waren) daar de dupe van worden. Ik moet daar altijd wel om lachen :D
Net als toen het opeens niet meer uitmaakte voor dat klootjesvolk dat Fortuyn een gay was :D

Terug
Naar boven