Zyn er nog mensen die in geesten geloven ?Ik geloofde vroeger totaal niet in geesten en dergelijke maar sinds kort begin ik er sterk aan te twijfelen nadat zich in men huis een paar dingen voordeden ik som ze op 1:radio begint soms luider te spelen zonder dat iemand aan de volume knop komt 2:de schakelaar van de stroom en verwarming die plots wordt om geklikt dit gebeurde deze morgen nog .Ik heb geen enkele verklaring voor deze zaken die zich tot nu toe voordeden vroeger stond ik enorm weigerachtig tegen over geesten en dergelijke maar ik sluit het nu zeker niet meer uit dit is voor mij een vaag teken dat er na de dood mechien toch nog een soort van leven is .ps:ik ben volledig psygisch in orde en ben zeker niet gek dit voor de duidelijkheid ik hoop dat dit niet in het belachelijke getrokken wordt , dat met die schakelaar heeft zich tot nu toe maar 1 keer voorgedaan dat geval met de radio heb ik al verschillende keren ervaren maar dat kan ik nog min of meer verklaren het kunnen freqenties zyn of radio golven maar het schakelaar verhaal laat me niet los dat was redelijk krypi toch vondt ik .Ik was een boek aan het lezen en plots hoor ik die klik men eerste gedacht was dat de zekeringen gesprongen waren en dat zo de veiligheids klik zich zelf in werking zet maar alles bleek normaal te werken dus het waren de zekeringen niet
.
.
Laatst bewerkt: