XXL Nutrition

geesten en het hiernamaals?

Ikzelf heb er ook niet veel vertrouwen in dat de geestenwereld contact met ons zoekt of ons loopt te zieken.
Neemt niet weg dat we hier ook vrij veel vreemde dingen meemaken hier:
- 's avonds hoor je vaak kraakgeluiden op de trap, alsof er iemand oploopt
- m'n vriendin ziet vaak witte vegen
- dingen die kapot fl*kkeren
Er zal vast een logische verklaring voor zijn, maar kan af en toe vrij vaag zijn, m'n vriendin die is er zeker van dat er 'iets' is.

Mijn hond blaft ooit tegen de muur terwijl er niks te zien is :angstig:

Dan kijkt ie ook geconcentreerd alsof ie iets ziet en volgt het met zijn ogen.

Vannacht ging er opeens een lade van mijn kast open. ik kan dat ook nog niet plaatsen... heel raar gevoel heb ik erbij.

Nu durf ik verdomme niet meer te fappen. Dalijk staat mijn opa mee te kijken ofzo... :(

Geesten bestaan ..... in films.

voor de topicstarter, www.google.nl > schizofrenie

Ikzelf heb er ook niet veel vertrouwen in dat de geestenwereld contact met ons zoekt of ons loopt te zieken.
Er zal vast een logische verklaring voor zijn, maar kan af en toe vrij vaag zijn, m'n vriendin die is er zeker van dat er 'iets' is.

dan moet ze zich beter wassen nadat jullie coïtus hebben gehad

OT: ik geloof er niet in... we zullen het pas weten als we dood zijn

Maar we gaan ervan uit dat geesten dus ook weer dood/weg kunnen gaan? Aangezien er ik weet niet hoeveel mensen al zijn overleden in de afgelopen eeuwen zou het anders wel aardig druk moeten zijn in geestenland. Het tweede wat ik mij afvraag is of alleen mensen 'geest' kunnen worden als ze overlijden. Vanaf welke generatie moet dit dan ontstaan zijn, want je zou zeggen dat alle soorten van de homo sapiens dan geest zouden kunnen worden?

Toeval is daarnaast ook relatief... Het voorbeeld dat Eric gaf over het kijken van een film, met aan het eind een nummer uit de jaren 80, die vervolgens ook op een clipzender te zien is. Wat als je die film niet gezien had, of als je hem iets eerder uit had gezet, was dat nummer toch in de film en in de clip geweest, maar was het jou echter niet opgevallen. "Per toeval' valt dit je nu wel op...

.... Oud huis, veel hout? Goedkope stenen? Tocht?

And stop the facials. Is sowieso al één probleem minder.

Geestes bestaan niet. Period. Iemand die zegt dat hij/zij met geesten praat moet je hetzelfde aankijken als iemand die zegt dat 'ie met bomen praat. Kat doet impressie:

what+the+****+cat.jpg

:roflol: je stelt al de verkeerde vraag man..... of ze bestaan? je kunt je beter afvragen dat als ze zouden bestaan, waarom ze dan hier rond zouden dwalen.
geesten zijn toch een afgeleide van godsdienst crap, en dan hoor je toch naar de hemel te gaan om voor eeuwig door te ...ja wat doen ze daar eigenlijk, potje bridgen?... zo'n geest zou wel wat beters te doen hebben, zoals branden in de hel of de weg naar verlichting verder bewandelen.

schijtluizen zien overal spoken, dat is het probleem van de huidige samenleving, de zwakken blijven in leven en planten zich voort met hun angsthaas genen.
Minder enge filmpjes kijken en niet alles geloven wat je leest is de boodschap voor mensen die zich hier druk om maken.

Je ziel is wie je werkelijk bent, je ego is wie je denkt dat je bent en een illusie van je ziel. Je ziel is oneindig in een dimensie buiten ons bevattingsvermogen. Je ziel wilt zichzelf manifesteren/ervaren, de reden waarom je met een blanko geheugen en verstand in een fysiek lichaam terecht komt. Als je doodgaat verdwijnen het ego en lichaam, en ben je wederom het puur bewustzijn, volmaaktheid. Een perfect systeem, in harmonie met een perfect universum.
Het is mogelijk om bewuster te worden en je ziel in jezelf te vinden, door mediteren bijvoorbeeld. Wetenschappelijk/verstandelijk kunnen we dit niet (misschien nooit) bevatten, maar eenmaal daar twijfel je nooit meer ;)

Geesten die in je huis rondspoken? Geen idee, eerst zien dan geloven.

iets dat je niet kunt voorstellen bestaat niet, zonder invloeden van tv, internet en al die bla. hoe zou een geest eruit kunnen zien? hoe zou hij zoich voortbewegen(deze manier van voortbewegen moet natuurkundig verklaarbaar zijn).

conclusie, ze bestaan niet en iedereen die denk van wel is ziek.

Waarschijnlijk heb je een technische defect. Geloof je echt dat er kwade entiteiten in werking zijn kan je dit proberen:
[Link niet meer beschikbaar]

Een kerel die ik ken is (volgens eigen zeggen) paranormaal begaafd. Hij zegt dat die zout en wierook helpen. Probeer het eens zou ik zeggen. - overigens geloof ik zelf niet in het bestaan van geesten, maar je kan het altijd proberen toch- .

Waarschijnlijk heb je een technische defect. Geloof je echt dat er kwade entiteiten in werking zijn kan je dit proberen:
[Link niet meer beschikbaar]

Een kerel die ik ken is (volgens eigen zeggen) paranormaal begaafd. Hij zegt dat die zout en wierook helpen. Probeer het eens zou ik zeggen. - overigens geloof ik zelf niet in het bestaan van geesten, maar je kan het altijd proberen toch- .

Harrie Perik ziet ze duidelijk vliegen. Jezus wat een k*tsite en een baggerverhaal. Huiszuivering... :roflol:

Terug
Naar boven