- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Ik ben de man die kinderen van 3 vertelt dat Sinterklaas niet bestaat
![]()
Denk je dat er ook maar 1 lid hier is die denkt dat je nu een grap maakt?

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben de man die kinderen van 3 vertelt dat Sinterklaas niet bestaat
![]()

Als ik een geest was zou ik.....
..... met lichtknopjes rommelen? C'mon dude.

Had het wel verwacht dat jij arnoldfan het weer in het belachelijke ging trekken iedereen reageert min of meer normaal op deze topic behave jij natuurlijk
Had het wel verwacht dat jij arnoldfan het weer in het belachelijke ging trekken iedereen reageert min of meer normaal op deze topic behave jij natuurlijk

Ikzelf heb er ook niet veel vertrouwen in dat de geestenwereld contact met ons zoekt of ons loopt te zieken.
Neemt niet weg dat we hier ook vrij veel vreemde dingen meemaken hier:
- 's avonds hoor je vaak kraakgeluiden op de trap, alsof er iemand oploopt
- m'n vriendin ziet vaak witte vegen
- dingen die kapot fl*kkeren
Er zal vast een logische verklaring voor zijn, maar kan af en toe vrij vaag zijn, m'n vriendin die is er zeker van dat er 'iets' is.
Ikzelf heb er ook niet veel vertrouwen in dat de geestenwereld contact met ons zoekt of ons loopt te zieken.
Neemt niet weg dat we hier ook vrij veel vreemde dingen meemaken hier:
- 's avonds hoor je vaak kraakgeluiden op de trap, alsof er iemand oploopt
- m'n vriendin ziet vaak witte vegen
- dingen die kapot fl*kkeren
Er zal vast een logische verklaring voor zijn, maar kan af en toe vrij vaag zijn, m'n vriendin die is er zeker van dat er 'iets' is.
je stelt al de verkeerde vraag man..... of ze bestaan? je kunt je beter afvragen dat als ze zouden bestaan, waarom ze dan hier rond zouden dwalen.
Waarschijnlijk heb je een technische defect. Geloof je echt dat er kwade entiteiten in werking zijn kan je dit proberen:
[Link niet meer beschikbaar]
Een kerel die ik ken is (volgens eigen zeggen) paranormaal begaafd. Hij zegt dat die zout en wierook helpen. Probeer het eens zou ik zeggen. - overigens geloof ik zelf niet in het bestaan van geesten, maar je kan het altijd proberen toch- .

Harrie Perik ziet ze duidelijk vliegen. Jezus wat een k*tsite en een baggerverhaal. Huiszuivering...![]()