MuscleMeat

geesten en het hiernamaals?

• Topic Starter Topic Starter
Doen wij ook niet. Maar er is gewoon geen rede/aanleiding om te geloven dat er wel iets is. Maar we sluiten niks uit. Er kunnen op Mars ook vliegende apen met 6 armen zijn, omdat we er nooit zijn geweest kunnen we dit niet uitsluiten. Maar er is geen aanleiding om echt te geloven dat ze er wel zijn,.
Ik zal je nu eens een persoonlijk verhaal vertellen in men familiale kring is er iemand die een uurwerk en een bracelet (armband) draagt van zen overleden zoon ter herinnering hij was aan het wandelen met een vriendt toen hij plots bracelet (armband) en zen uurwerk tergelijke tijd verloor zen vriend geeft beiden gelukkig terug gevonden kijk is dit toeval of iets anders dat vult iedereen voor zich zelf in maar ik vindt het toch merkwaardig.

Ik zal je nu eens een persoonlijk verhaal vertellen in men familiale kring is er iemand die een uurwerk en een bracelet (armband) draagt van zen overleden zoon ter herinnering hij was aan het wandelen met een vriendt toen hij plots bracelet (armband) en zen uurwerk tergelijke tijd verloor zen vriend geeft beiden gelukkig terug gevonden kijk is dit toeval of iets anders dat vult iedereen voor zich zelf in maar ik vindt het toch merkwaardig.
Ligt eraan wat je onder toeval verstaat.

Het is en blijft gewoon een samenloop van omstandigheden.

En door dit verhaal moeten wij gaan geloven dat er wel meer is ? ???

Je kan dat soort gebeurtenissen op zoveel manieren interpreteren.
Tuurlijk wil je het liefst dat er daadwerkelijk een paranormale kracht achter zit zodat je het gevoel krijgt dat je overleden zoon bij je blijft. Die gedachten is prettiger om aan te nemen dan dat het gevoel puur toeval was.

Ligt er allemaal aan hoe rationeel je denkt.

Toen m'n vader vorig jaar in februari is gestorven maakte m'n zusje ook dit soort dingen mee. Niet omdat er echt iets gebeurde, maar gewoon omdat zij erin geloofde en ervoor open stond. (bij een vreemde gebeurtenis koppelt men dit gewoon aan hetgeen men graag zou willen)

Tja toeval, iedereen krijgt er wel mee te maken.

Bijvoorbeeld ik kijk een film en aan het einde wordt een niet veel meer gedraaid nummer uit de jaren 80 gedraaid. Je zet de film af en wonderbaarlijk genoeg is net dat nummer ook te zien op een clipzender. Maar goed dat je bij 99,9% van de films die je afzet dat niet gebeurt maakt het al minder bizar.

Of iemand vertelt jou dat hij op zoek is naar een film die vrij lastig te vinden is en de eerste keer dat je je computer aanzet staat die film toevallig net op een torrentsite die je toevallig bezoekt. Eveneens toevallig want in de meeste gevallen zal je zo'n film niet vinden.

Toeval is geen bewijs dat er iets meer is.

En door dit verhaal moeten wij gaan geloven dat er wel meer is ? ???
Nee ik wil niemand laten geloven dat er meer is dat maakt iedereen voor zich zelf uit ik wil hier niemand over de streep trekken maar dat is gewoon iets dat gebeurt is hoe je er zelf over denkt maakt iedereen voor zich uit

I.n.t.e.r.p.u.n.c.t.i.e!

Mijn buurvrouw heeft een huis (hoe vanzelfsprekend), en vroeger toen mijn moeder hier nog woonde paste ze wel eens op dat huis als de buurvrouw bijvoorbeeld op vakantie was.

Ze deed dan de gordijnen savonds dicht, gaf planten af en toe water, en gaf de kat te eten.

Het kwam soms voor dat als ze savonds de gordijnen dicht deed (deed ze 100% altijd) en ze kwam smorgens vroeg (voor der werk, uurtje of 7) weer het huis in om de gordijnen open te doen, waren ze ineens al open, terwijl niemand de sleutel had van het huis. Ook moest ze zorgen dat de kat altijd beneden bleef, en niet de trap op liep omdat de buurvrouw het niet zo fris vond dat de kat op het bed sliep etc (logisch), mijn moeder hield daardoor altijd de deuren beneden dicht, maar soms was de kat nergens te bekennen, en kwam dan doodleuk van boven lopen en had dan de hele slaapkamer overhoop gehaald.

De dochter van de buurvrouw zag vroeger toen ze klein was de overleden moeder van de buurvrouw in haar slaapkamer staan, en kon daar mee praten (dit is overigens bekend dat sommige jonge kinderen dit kunnen, en later verleren, nooit bewezen natuurlijk) ze hebben tot op de dag van vandaag nog last van gordijnen die de volgende morgen opeens open zijn, en horen soms in de nacht voetstappen op de trap.

Oordeel zelf :)

Hang een camera op, knurft :D

Ja ik heb niet zo veel contact meer met ze, maar als ik dat nog had had ik het zeker gevraagd, als het mijn huis was had ik al lang 10 cameras opgehangen :D

een ander voorval heb ik gezien in een docu (national geographic) een vrouw ligt in levens gevaar op de operatie tafel toen ze plots iut haar lichaam treed ze kan alles volgen ze ziet hoe de medici trachten haar leven te redden terwijl zy vanuit haar geestelijk lichaam alles kan volgen ze ziet zich zelf liggen op de operatie tafel en kan de gesprekken volgen die de dokters voeren naar eigen zeggen kon ze ook door de muren en de gebouwen zweven toen ze weer bij bewust zyn was kon ze alles haarscherp na vertellen wat de dokters tegen elkaar zegden etc... ook wist ze te vertellen dat er op het dak van een ander gebouw van het zieken huis een tennis schoen lag de dokters controleerden dit en daar op het dak lag inderdaad een tennis schoen ??? (dit verhaal heeft perfect weer dat ons bewustzyn ons lichaam kan verlaten en zonder ons stoffelijk lichaam kan fuctioneren)

een ander voorval heb ik gezien in een docu (national geographic) een vrouw ligt in levens gevaar op de operatie tafel toen ze plots iut haar lichaam treed ze kan alles volgen ze ziet hoe de medici trachten haar leven te redden terwijl zy vanuit haar geestelijk lichaam alles kan volgen ze ziet zich zelf liggen op de operatie tafel en kan de gesprekken volgen die de dokters voeren naar eigen zeggen kon ze ook door de muren en de gebouwen zweven toen ze weer bij bewust zyn was kon ze alles haarscherp na vertellen wat de dokters tegen elkaar zegden etc... ook wist ze te vertellen dat er op het dak van een ander gebouw van het zieken huis een tennis schoen lag de dokters controleerden dit en daar op het dak lag inderdaad een tennis schoen ??? (dit verhaal heeft perfect weer dat ons bewustzyn ons lichaam kan verlaten en zonder ons stoffelijk lichaam kan fuctioneren)

of iemand heeft die tennischoen op het dak gegooid, en daarna met de operatie mee geluisterd, daarna wat geld verdienen met alle aandacht :D

Mijn buurvrouw heeft een huis (hoe vanzelfsprekend), en vroeger toen mijn moeder hier nog woonde paste ze wel eens op dat huis als de buurvrouw bijvoorbeeld op vakantie was.

Ze deed dan de gordijnen savonds dicht, gaf planten af en toe water, en gaf de kat te eten.

Het kwam soms voor dat als ze savonds de gordijnen dicht deed (deed ze 100% altijd) en ze kwam smorgens vroeg (voor der werk, uurtje of 7) weer het huis in om de gordijnen open te doen, waren ze ineens al open, terwijl niemand de sleutel had van het huis. Ook moest ze zorgen dat de kat altijd beneden bleef, en niet de trap op liep omdat de buurvrouw het niet zo fris vond dat de kat op het bed sliep etc (logisch), mijn moeder hield daardoor altijd de deuren beneden dicht, maar soms was de kat nergens te bekennen, en kwam dan doodleuk van boven lopen en had dan de hele slaapkamer overhoop gehaald.

De dochter van de buurvrouw zag vroeger toen ze klein was de overleden moeder van de buurvrouw in haar slaapkamer staan, en kon daar mee praten (dit is overigens bekend dat sommige jonge kinderen dit kunnen, en later verleren, nooit bewezen natuurlijk) ze hebben tot op de dag van vandaag nog last van gordijnen die de volgende morgen opeens open zijn, en horen soms in de nacht voetstappen op de trap.

Oordeel zelf :)
Ja inderdaad oordeel zelf vroeger zou ik je uitgelachen hebben maar sinds ik zelf nu een aantal dingen ervaar zwijg ik liever

Ja inderdaad oordeel zelf vroeger zou ik je uitgelachen hebben maar sinds ik zelf nu een aantal dingen ervaar zwijg ik liever

Mwa ik zeg niet dat ik het geloof hé :D

Ik denk dat overal wel een verklaring voor is, anders was het al bewezen (dat geesten bestaan)

spooky!:D

Wat een mooie tread had kunnen worden vol enge verhalen en vermakelijke ervaringen maakt Eric zo kapot!!

Vreselijke vent! Zwart/wit kijker!!!

Zyn er nog mensen die in geesten geloven ?Ik geloofde vroeger totaal niet in geesten en dergelijke maar sinds kort begin ik er sterk aan te twijfelen nadat zich in men hius een paar dingen voordeden ik som ze op 1:radio begint soms luider te spelen zonder dat iemand aan de volume knop komt 2:de schakelaar van de stroom en verwarming die plots wordt om geklikt dit gebeurde deze morgen nog .Ik heb geen enkele verklaring voor deze zaken die zich tot nu toe voordeden vroeger stond ik enorm weigerachtig tegen over geesten en dergelijke maar ik sluit het nu zeker niet meer uit dit is voor mij een vaag teken dat er na de dood mechien toch nog een soort van leven is .ps:ik ben volledig psygisch in orde en ben zeker niet gek dit voor de duidelijkheid ik hoop dat dit niet in het belachelijke getrokken wordt , dat met die schakelaar heeft zich tot nu toe maar 1 keer voorgedaan dat geval met de radio heb ik al veschillende keren ervaren maar dat kan ik nog min of meer verklaren het kunnen freqentie zyn of radio golven maar het schakelaar verhaal laat me niet los dat was redelijk krypi toch vondt ik .

Als ik een geest was zou ik.....

..... met lichtknopjes rommelen? C'mon dude.

Terug
Naar boven