XXL Nutrition

Gehoorbescherming tijdens uitgaan.

vind het een goed idee, zit er nou serieus over na te denken om ook zoiets aan te schaffen. Ben altijd stokdoof na het stappen.

ik heb er geen problemen mee want ik pak gewoon de gehoorbescherming van m'n werk:D

die oordopjes lijken me zeer goede keuze, ik was ze al eens tegengekomen en ga ze denk ik binnenkort ook halen in r'dam

eigenlijk best dom dat die muziek dan ook altijd zo hard schijnt te moeten in bepaalde tenten, uiteindelijk vind ik een beetje muziek wel chill hoor, maar ik wil wel knap kunnen converseren.

Als je niet meteen 100 euri wilt uitgeven, kun je ook Alpine Musicsafe proberen. Kosten zo'n €25,- en ze werken prima. Worden standaard twee filters bijgeleverd; één normale en eentje voor het zwaardere werk. Gebruik ze nu een jaar en ze bevallen gewoon goed. Enige nadeel is dat ze na een paar uur dragen in warme ruimtes kunnen gaan irriteren, maar even afspoelen onder de kraan does the trick. Draagcomfort zou dus wel iets beter kunnen, vandaar ook dat ik binnenkort toch maar een paar 'echte' orthoplasten ga laten aanmeten.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties tot dusver! Ik denk dat ik toch voor die filterz ga, dat schuim zie ik niet zitten, maar ik kijk nog even naar die link van die dingen van 20 euro.
Maar nu ga ik zuipen en vragen of de muziek wat zachter kan ;)

als ze niet hard draaien zie ik de lol er ook niet van in om uit te gaat hoe harder hoe beter:D

Na een paar jaar grote feesten aflopen begin ik het wel te merken ja, maar ik wil de muziek wel goed hard horen als ik uitga.
Maar er is een verschil tussen hard en schel.

als ik uit ga wil ik de bass goed kunnen voelen de ramen van het pand hoort goed te trillen als het geluit niet goed is is het feest ook niet goed

Mja ik heb het wel eens geprobeerd bij een concert maar de afname van geluid was echt te groot vind ik. Je verstaat elkaar wel gewoon en je hoort ook wel alles, maar je hebt een beetje het idee alsof het feest/concert 3 kamers verderop is, niet echt mijn ding. Maar ik maak me idd wel eens zorgen om mijn gehoor wat ook niet meer helemaal top is. Ik luister ook vaak koptelefoon en muziek in de auto en dan heb ik het volume ook graag hoog.

Maar als jij in een kroeg staat en bang bent dat je gehoor beschadigd raakt door het volume kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je uberhaupt nog een fatsoenlijk gesprek kan voeren met de gene naast je?

gehoor is overrated, gewoon au naturel op de dansvloer.

hoewel je wel nieuwe pickuplines ermee kunt maken "hey baby, I got protection...."

:D

Die oordoppen die ik heb zijn een soort silicone en passen zich aan je oren aan door de warmte. Dus als je een heethoofd bent, passen ze als gegoten.

D. die geen gehoorbeschadiging wil krijgen, wat is er gebeurd D.?? :D

gehoor is overrated, gewoon au naturel op de dansvloer.

hoewel je wel nieuwe pickuplines ermee kunt maken "hey baby, I got protection...."

ja lach maar,hier zul je nog spijt van krijgen,wacht tot je eens zal moeten ervaren wat slecht horen is,ik moet dan ook hoorapparaten dragen:(

Een goede disco of cafe hoort hun geluid goed af te stemmen om gehoorbeschadiging te voorkomen, was vorig jaar op een blues concert in giethoorn waar in het midden iemand zat en het geluidbediende en hield het aantal decibel bij met een dB meter.

Als je niet tegen wat geluid kan, blijf dan gewoon lekker thuis!!!

Edit: ik zie dat rat dat ook al heeft gezegd.

Laatst bewerkt:
NIEMAND kan tegen dat geluid.

Kan best zijn, maar ik loop dan ook niet van maandag-zondag met een Mp3-speler in de oren knalhard zodat het iedereen kan horen. Daar krijg ik iets van, dan heb ik zoiets van hopelijk word je snel doof jij. Ik persoonlijk heb geen mp3 speler, dus één keer in de week of minder moet wel kunnen vind ik (om naar een feest te gaan waar de muziek lekker luid knalt). Je zal wel schade hebben, maar om te zeggen dat je al bv op 40ste doof kan worden ik betwijfel het. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar het zou mij niet verbazen als er sommigen oordopjes dragen bij het uitgaan en dan in de week een mp3speler dragen, ik zie het verband niet!

Terug
Naar boven