- Waardering
- 99
Kan best zijn, maar ik loop dan ook niet van maandag-zondag met een Mp3-speler in de oren knalhard zodat het iedereen kan horen. Daar krijg ik iets van, dan heb ik zoiets van hopelijk word je snel doof jij. Ik persoonlijk heb geen mp3 speler, dus één keer in de week of minder moet wel kunnen vind ik (om naar een feest te gaan waar de muziek lekker luid knalt). Je zal wel schade hebben, maar om te zeggen dat je al bv op 40ste doof kan worden ik betwijfel het. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar het zou mij niet verbazen als er sommigen oordopjes dragen bij het uitgaan en dan in de week een mp3speler dragen, ik zie het verband niet!
zolang die mp3 speler niet te hard gaat, is er ook weinig aan de hand imo. K ken ook weinig mensen die dat ding keihard zetten en in het weekend oordoppen dragen.
Maar geluidsdruk zoals in een gemiddelde disco kan het menselijk gehoor maar heel even aan. Een drummer bijv kan max 15 minuten spelen zonder oordoppen. Nou zijn de cymbalen op een drumstel ook wel bijzonder vernietigend, but you get my point.

Oordoppen dragen ook gigantisch bij aan het voorkomen van vermoeidheid imo.

is waar ook