AndroidHealthClinic

geinjecteerd veel bloed

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Heb net mijn 1e injectie zelf in mijn bil gezet, maar bloed "spoot" er bijna uit :( echt veeel. Heb alles stap voor stap gedaan hoe het moest. Aspireren enz. Zat ik verkeerd?? Ader ofzo??

Normaal zet ik ze ook altijd zelf maar nooit zoiets gehad.
Ging altijd zo lekker.

Trouwens heeft a.s invloed op je consentratie??

Groet

Rocco

Je kan altijd een adertje geraakt hebben, zolang je er niet direct in injecteerd is het niet erg.

Je kan na het injecteren ook de spuit nog een klein minuutje laten zitten voordat je hem eruit haalt.

Ik ben ook wel benieuwd naar die laatste vraag!
Of a.s. invloed heeft op je concentratie!?

Ik heb ook wel een paar keer gehad dat het bloed eruit stroomde, heb ik mn broer nog bakg gemaakt dat ik verkeerd zat en dood ging haha achteraf geen leuk grapje :D

Rocco zei:
Hallo

Heb net mijn 1e injectie zelf in mijn bil gezet, maar bloed "spoot" er bijna uit :( echt veeel. Heb alles stap voor stap gedaan hoe het moest. Aspireren enz. Zat ik verkeerd?? Ader ofzo??

Ging altijd zo lekker.

Trouwens heeft a.s invloed op je consentratie??

Groet

Rocco

Het bloed spoot eruit...lijkt wel een slagader dat je geraakt hebt.
Zelf al gehad dat er wat bloed uitkwam bij het uitrekken spuit maar dat is meestal omdat je ej spier nog wat opspant.
Ik doe het altijd neerliggend op bed( volledig ontspannen dus) en dat gaat veel beter...bijna of nooit geen bloed.
Maar eruitspuiten :eek: zou effe verschieten toch.

grtz :D

zolang er niet meer dan 9 liter uitkomt geft het niet, kan gebeuren bij sommigen komt er zelfs pas na 15 minuten wa bloed uit. Nog gelijk een kleine tip voorkome en rode broek en doe er een watje op een stukje papier op ook al bloed het niet na het eruithalen van de naald.

heb ook wel eens gehad dat nadat ik de spuit eruit trok het bloed eruit liep. en had net geen doekje bijdehand. resultaat: mn onderbroek naar de klote :D

Ik heb altijd een watje liggen met Dettol (desinfectie) erop. Zodra ik de naald terugtrek, druk ik meteen het watje erop, en hou dit een minuutje of 2 zo.

Ook wel eens gehad.. niks ernstigs. Heb ook altijd een watje bij de hand die ik ff op de spuitplek hou. Soms als het wat meer bloed dan tape ik het watje vast en laat het ff zitten.

nooit geen last van bloed, 1 keertje, maar toen was me spier gespannen, mischien kan dat de oorzaak zijn ...

Chemical zei:
zolang er niet meer dan 9 liter uitkomt geft het niet, kan gebeuren bij sommigen komt er zelfs pas na 15 minuten wa bloed uit. Nog gelijk een kleine tip voorkome en rode broek en doe er een watje op een stukje papier op ook al bloed het niet na het eruithalen van de naald.

9 liter...

Je lichaam bezit er maar 5.

5 tot 6 afhankelijk van het gewicht

• Topic Starter Topic Starter
Had wel een watje bijdehand, maar probleem is dat k het nooit had gehad dus schrok er wel van. Dacht misschien is het gevaarlijk.

Trouwens net nog B12 Depot geinjecteerd, dat ging wel beter

Rocco zei:
Hallo

Ging altijd zo lekker.

Thanks bro. Ik ga binnenkort voor de eerste keer een spuit in me poot zetten. :D

ik had net nog een fontijntje,ik zet in me schouder bijna nooit last van bloed en nou spoot het er uit.
bloed is wel rotzooi,lastig schoonmaken.

Terug
Naar boven