AndroidHealthClinic

geïrriteerde anus

Ook een hevig vriendje? ;)

reflex spray for the win!

Geen spuug maar echt glijmiddel gebruiken.

Super topic gelukkig nemen de mods dit soort vragen serieus en laat men dit topic open:D:D:D

Maar ik deel de tip van Wazzup idd er niet meer op laten tuffen door je maatje als hij je op de parking doorpaalt.

Als ik een dubbele dosis spuitpoep heb dan heb ik dit probleem ook. Wat voor mij werkt is wc papier + vaseline / uierzalf.

Kan je overigens ook de uiers van je meid mee insmeren. Of de staaf van je vriendje.

• Topic Starter Topic Starter
Super topic gelukkig nemen de mods dit soort vragen serieus en laat men dit topic open:D:D:D

Maar ik deel de tip van Wazzup idd er niet meer op laten tuffen door je maatje als hij je op de parking doorpaalt.

(diep vanbinnen meen ik deze vraag ook hoor..)

you sirious?? je heet kontridderr en je heb last van je anoeska?

www.gayforum.nl

investeer eens in goed wc papier !

Vraag dit mss even aan je huisarts ? Denk dat deze je best zal helpen.

• Like
Waarderingen: mat
Vaseline, wel zachtjes aan doen daarna :o

ik kan je wel in je zak schoppen, dan maak je je gegarandeerd de hele dag niet druk over je anus.

Is de buttplug op zeker verwijderd ? Die kan irriteren als ie langer dan 3 dagen achter elkaar ingebracht zit.

Heb ook dat probleem, dan heb ik jeuk en stinken mijn vingers.

• Topic Starter Topic Starter
Oke terug on topic boys,
Na een week traumatische ervaringen hebben meegemaakt op de pot vond ik tijd om maatregelen te trekken.
Ik ging in deze positie naakt voor de spiegel staan:
http://youtu.be/GwdoQnMLfjo?t=2m28s
Mijn bruine anjer had ik inmiddels al jaren niet meer gezien dus het was tijd voor een fixe scheer beurt.
15 minuutjes later was alles shaved. En toen zag ik het probleem.
Mijn anus tot mijn scrotum was helemaal aangekoekt met opgedroogde stront.
Afvegen/wegschuren leek mij iets te pijnlijk. Vervolgens zag ik dit via handbereik staan waar op stond 'zacht voor de handen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zacht voor het poepertje was het alles behalve! Ik heb geweend als een klein kind. Echt waar dat gevoel wilt niemand meemaken. Het lijkt op een pijnscheut dat je door je hele endeldarm voelt tot in je darmen.
Toen heb ik een uurtje liggen 'na genieten' in een warm bad gevuld met ontspannende lavendel zeep.
En nu beschik ik terug over een mooie roze anus.
Ik dacht ik meld het even aan mijn broeders en zusters
.. dat dan weer wel:)

Thanks voor de uitgebreide update.
Dit had ik echt nodig :bang:

Succes met de jeuk binnen enkele dagen. ;)

Terug
Naar boven