AndroidHealthClinic

geïrriteerde anus

Fijn herstel toegewenst!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke terug on topic boys,
Na een week traumatische ervaringen hebben meegemaakt op de pot vond ik tijd om maatregelen te trekken.
Ik ging in deze positie naakt voor de spiegel staan:
http://youtu.be/GwdoQnMLfjo?t=2m28s
Mijn bruine anjer had ik inmiddels al jaren niet meer gezien dus het was tijd voor een fixe scheer beurt.
15 minuutjes later was alles shaved. En toen zag ik het probleem.
Mijn anus tot mijn scrotum was helemaal aangekoekt met opgedroogde stront.
Afvegen/wegschuren leek mij iets te pijnlijk. Vervolgens zag ik dit via handbereik staan waar op stond 'zacht voor de handen:
Zacht voor het poepertje was het alles behalve! Ik heb geweend als een klein kind. Echt waar dat gevoel wilt niemand meemaken. Het lijkt op een pijnscheut dat je door je hele endeldarm voelt tot in je darmen.
Toen heb ik een uurtje liggen 'na genieten' in een warm bad gevuld met ontspannende lavendel zeep.
En nu beschik ik terug over een mooie roze anus.
Ik dacht ik meld het even aan mijn broeders en zusters
.. dat dan weer wel:)

hahahaha geweldig

Niet meer afvegen met een cactus.

hahaah kontridder ouwe endeldarm heier

ik had laatst mn konthaar weggeschoren maar dat ging ****ing nasty jeuken dus moest er ook vaseline opsmeren :o

• Topic Starter Topic Starter
ging je stiekem met die vaseline je poepertje binnen ?

Echt geniaal dat je dit nu zo uitlegt, want ik heb het ook vaak. Moet ik ook maar gauw mijn aars onder handen nemen.

Oke terug on topic boys,
Na een week traumatische ervaringen hebben meegemaakt op de pot vond ik tijd om maatregelen te trekken.
Ik ging in deze positie naakt voor de spiegel staan:
http://youtu.be/GwdoQnMLfjo?t=2m28s
Mijn bruine anjer had ik inmiddels al jaren niet meer gezien dus het was tijd voor een fixe scheer beurt.
15 minuutjes later was alles shaved. En toen zag ik het probleem.
Mijn anus tot mijn scrotum was helemaal aangekoekt met opgedroogde stront.
Afvegen/wegschuren leek mij iets te pijnlijk. Vervolgens zag ik dit via handbereik staan waar op stond 'zacht voor de handen:
Zacht voor het poepertje was het alles behalve! Ik heb geweend als een klein kind. Echt waar dat gevoel wilt niemand meemaken. Het lijkt op een pijnscheut dat je door je hele endeldarm voelt tot in je darmen.
Toen heb ik een uurtje liggen 'na genieten' in een warm bad gevuld met ontspannende lavendel zeep.
En nu beschik ik terug over een mooie roze anus.
Ik dacht ik meld het even aan mijn broeders en zusters
.. dat dan weer wel:)

Het kan een schimmelinfectie zijn, laat het nakijken door je (vrouwelijke) huisarts zou ik zeggen ahahaha:D

Terug
Naar boven