Lockheart
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 18%
stoma xd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke terug on topic boys,
Na een week traumatische ervaringen hebben meegemaakt op de pot vond ik tijd om maatregelen te trekken.
Ik ging in deze positie naakt voor de spiegel staan:
http://youtu.be/GwdoQnMLfjo?t=2m28s
Mijn bruine anjer had ik inmiddels al jaren niet meer gezien dus het was tijd voor een fixe scheer beurt.
15 minuutjes later was alles shaved. En toen zag ik het probleem.
Mijn anus tot mijn scrotum was helemaal aangekoekt met opgedroogde stront.
Afvegen/wegschuren leek mij iets te pijnlijk. Vervolgens zag ik dit via handbereik staan waar op stond 'zacht voor de handen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zacht voor het poepertje was het alles behalve! Ik heb geweend als een klein kind. Echt waar dat gevoel wilt niemand meemaken. Het lijkt op een pijnscheut dat je door je hele endeldarm voelt tot in je darmen.
Toen heb ik een uurtje liggen 'na genieten' in een warm bad gevuld met ontspannende lavendel zeep.
En nu beschik ik terug over een mooie roze anus.
Ik dacht ik meld het even aan mijn broeders en zusters
.. dat dan weer wel![]()
Gefeliciteerd dat je het probleem gevonden hebt, echt klasse!!!
BTW: ik zie het ook wel eens bij schapen in het weiland, maar dat ff terzijde.

Oke terug on topic boys,
Na een week traumatische ervaringen hebben meegemaakt op de pot vond ik tijd om maatregelen te trekken.
Ik ging in deze positie naakt voor de spiegel staan:
http://youtu.be/GwdoQnMLfjo?t=2m28s
Mijn bruine anjer had ik inmiddels al jaren niet meer gezien dus het was tijd voor een fixe scheer beurt.
15 minuutjes later was alles shaved. En toen zag ik het probleem.
Mijn anus tot mijn scrotum was helemaal aangekoekt met opgedroogde stront.
Afvegen/wegschuren leek mij iets te pijnlijk. Vervolgens zag ik dit via handbereik staan waar op stond 'zacht voor de handen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zacht voor het poepertje was het alles behalve! Ik heb geweend als een klein kind. Echt waar dat gevoel wilt niemand meemaken. Het lijkt op een pijnscheut dat je door je hele endeldarm voelt tot in je darmen.
Toen heb ik een uurtje liggen 'na genieten' in een warm bad gevuld met ontspannende lavendel zeep.
En nu beschik ik terug over een mooie roze anus.
Ik dacht ik meld het even aan mijn broeders en zusters
.. dat dan weer wel![]()