Fitness Seller

Gekookte eieren

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Hoe eten jullie je gekookte eieren?> Ik word namelijk zo kots en kots misselijk van alleen dat witte vieze spul.

Ik prop het altijd maar naar binnen met de gedachte'smaak is van onderbelang' Maar het zou natuurlijk fijn zijn als het ook nog eens lekker smaakte;)

CitizenDildo zei:
Hoe eten jullie je gekookte eieren?> Ik word namelijk zo kots en kots misselijk van alleen dat witte vieze spul.
Ik prop het altijd maar naar binnen met de gedachte'smaak is van onderbelang' Maar het zou natuurlijk fijn zijn als het ook nog eens lekker smaakte;)

De vraag is, hóe kook je ze? Eerste indruk aan de hand van je post is dat je ze zacht kookt en slap half bubbelig eiwit is idd goor. Kook ze eens half hard, zodat het eiwit hard is en de dooier relatief vloeibaar dat is lekker.

Beetje experimenteren met kookduur, of koop een eierkoker. Na een tijdje weet je precies hoe je je eieren perfect "in vorm" krijgt.

Eieren met een hele lichtgele dooier vind ik trouwens niet lekker vergeleken met eieren met een oranje dooier. *aansteller is*

5 á 6 minuutjes zacht door laten koken..

heb er deze week al 50 gekookt ofzo :S

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
De vraag is, hóe kook je ze? Eerste indruk aan de hand van je post is dat je ze zacht kookt en slap half bubbelig eiwit is idd goor. Kook ze eens half hard, zodat het eiwit hard is en de dooier relatief vloeibaar dat is lekker.
Beetje experimenteren met kookduur, of koop een eierkoker. Na een tijdje weet je precies hoe je je eieren perfect "in vorm" krijgt.

Eieren met een hele lichtgele dooier vind ik trouwens niet lekker vergeleken met eieren met een oranje dooier. *aansteller is*

Ik kook ze juist super goed;) ,maar op de een of andere manier moet ik zowat kotsen bij het zicht, daarom deze post

En kom nou niet aan met ' Ben je nou Hardcore of niet' want diegene die dat het hardst schreeuwen zijn alles behalve dat

Ik gooi gekookte eieren laatste tijd door de zelf gemaakte salade. Dus ijbergsla, tomaat, komkommer, peper(klein beetje) en dan gekookte eiren

Smullen maar!

Greetj Juniormob

CitizenDildo zei:
Ik kook ze juist super goed;) ,maar op de een of andere manier moet ik zowat kotsen bij het zicht, daarom deze post
En kom nou niet aan met ' Ben je nou Hardcore of niet' want diegene die dat het hardst schreeuwen zijn alles behalve dat

Eet je ze "los" of op brood? Losse eieren vind ik ook vreselijk, na 1 ei heb ik het wel gezien. Op brood zijn ze echter niet te versmaden :meal:

water in pan, ei in pan, laten koken... als het kookt 3.5 minuten laten koken.
eruit halen, laten schrikken,
dan bovekant eraf zagen. dan uit lepelen :) wit is hard geel is zacht... zout over elk lepeltje...af en toe hapje van boterham... lekker:D

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Eet je ze "los" of op brood? Losse eieren vind ik ook vreselijk, na 1 ei heb ik het wel gezien. Op brood zijn ze echter niet te versmaden :meal:

Ik eet ze los..op brood lekker? ...maar eens proberen zometeen dan

Edit: heb het net geprobeerd...sorry maar ik vind het nog steeds ONGELOOFELIJK goor, alleen die geur alweer, ik ging al zowat over mn nek..zucht

Laatst bewerkt:
Anders laat de gekookte versie weg en maak gewoon een omeletje van....
Men pakt de hoeveelheid eieren die je nodig hebt. Gooit ze in een kommetje, je roert er effe met een vorkje in. Dan pakt men een koekepan, flikkert er wat boter in...daarna de eierenvloeistof of wat er nog van over is :P.....Paar min laten braden....klaar is kees...

Eieren zijn alleen lekker met zout en mayonaise.

ik heb nergens problemen mee
beetje ketchup drop en smullen maar

probeer het inderdaad gewoon te bakken ofzo dat moet toch wel te eten zijn??

gewoon beetje pesto saus klaarmaken en erop doen zo lekker man vind eiwit zowieso ****ing lekker :D

Ben jij nou hardcore dildo?:D

als het op sperma lijkt is het idd goor. Lekker hard koken

Ik kook ze altijd 10 min

Kan me niet voorstellen, dat je eiwit vies vindt!!? Er zit zowat geen smaak aan of ga je er eerst aan zitten ruiken? Het enige, dat ik kan bedenken (en dat is al eerder gepost) is dat je ze te kort kookt. Zoniet, dan moet je ze gewoon niet eten, maar op een andere manier je eiwitten binnen krijgen.

En voor degenen, die er emmers zout opgooien (ook niet al te best trouwens) en allerlei andere sauzentroep; Pussies!:cool: :D

lekker scrumbled egg van maken. Je kan de eieren mengen met wat melk waardoor het geheel wat luchtiger wordt. Als je het lekker vindt kan je er ook wat kaas bij doen en het geheel dan op brood eten. Erg lekker.

Hard koken, pellen, in je smoel en kauwen.

En als je het echt ranzig vindt, dikke slok water oid direct daarna. Maar waarom zou je dat doen, zo'n klein k*t-eitje is toch zo weg man.

ik vind gekookte eieren ook echt niet te eten maar eet het gewoon met verstand op 0..
omelet is nog te doen:rolleyes:

Ik gooi vier hele gekookte eieren in de blender met halve liter melk. Na dat gemengd te hebben gooi ik er nog een schep whey bij en meng dat rustig om schuimen te voorkomen. Zo krijg ik met gemak acht tot twaalf eieren per dag weg. Prima te drinken!

Terug
Naar boven