Fitness Seller

Gekookte eieren

Dude, anders eet je toch gewoon een paar weken/maanden geen eieren? Neem gewoon een andere eiwitbron als je er genoeg van hebt.

1 Woord: Chilisaus!!! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ik ga wel wat proberen, bedankt mensen:D

Gripipido zei:
Ik gooi vier hele gekookte eieren in de blender met halve liter melk. Na dat gemengd te hebben gooi ik er nog een schep whey bij en meng dat rustig om schuimen te voorkomen. Zo krijg ik met gemak acht tot twaalf eieren per dag weg. Prima te drinken!
12 Eieren, ??? Vast een domme vraag maar is dat te gezond? Ons mam begint al te zeveren dat ik op me lichaam moet letten als ik er iedere dag 2 pak. Iets met cholestorol, oid

heey allemaal
ff een vraagje hoeveel raden jullie aan om als vrouw zijnde eieren te eten
per dag met of zonder eigeel

alvast bedankt en allemaal een:eyebrow: :kiss:

Ik eet ze altijd gewoon met zout en zwarte peper..
Zwarte peper maakt t af..:)

Maaruh ik eet ze maar 1 keer per week hooguit..
Me ouders vinden het niet zo goed als ik er meer eet.. :(
Mjah volgend jaar op kamers.. :)

scrambled, gekookt, omelet..its all good to me

naja behalve als er een half gekookte bloederige embryo in de dooier zit

Beetje zout en/of peper dan smaakt het toch wel.

Die eieren die ze in de horeca gebruiken, uit zo'n emmer, die zijn pas smerig:barf:

Maar echt lekker eieren eten doe je zo:

Volkoren crackers, eitje in plakjes snijden, ei op de cracker, paprikapoeder en een toefje mayo erop.

Jammie:meal:

FF een topic kick, heb even zitten zoeken maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag:

Veranderd het eiwitgehalte in een ei naar mate je het langer kookt?

Ja.. de structuur word zelfs hoogwaardiger dan wanneer je ze rauw zou slurpen.

Jonas1985 zei:
12 Eieren, ??? Vast een domme vraag maar is dat te gezond? Ons mam begint al te zeveren dat ik op me lichaam moet letten als ik er iedere dag 2 pak. Iets met cholestorol, oid

2 Eieren kon volgens mij gewoon, of zelfs meer, maar het hangt ook sterk af van wat je verder eet en of je snel een hoog cholesterol gehalte hebt of niet (ligt aan je genen). 12 hele eieren lijkt me iig wat teveel.

12 eieren is geen probleem als je de dooiers maar niet opeet. Alleen het eiwit eten dus. Jaja, dat smaakt minder goed maar daar kijken we niet naar hè!:D

Goed gekookte eieren, yogonaise op brood smeren (lekker veel) en maggi. Lekkerste ontbijt dat je je kan bedenken :p

Nadat je je eieren gekookt hebt kan je zo ook beter even in koud water zetten, worden ze stevig van en lijken ze inderdaad niet op sperma.

zoveel eieren als je wilt op een dag.. maar ik zou er maximaal maar 2 met dooier eten..

niet eens in verband met cholesterol.. maar omdat je anders echt ****ing erg gaat stinken :p

en nu vraag ik me af hoeveel eieren je per dag eet citizen..

CitizenDildo zei:
Hoe eten jullie je gekookte eieren?> Ik word namelijk zo kots en kots misselijk van alleen dat witte vieze spul.

Ik prop het altijd maar naar binnen met de gedachte'smaak is van onderbelang' Maar het zou natuurlijk fijn zijn als het ook nog eens lekker smaakte;)

Volgens mij heel simpel: Als je het spul niet weg krijgt, vreet je het gewoon niet. Neem dan iets wat je wel lust zoals kwark, vlees, melk, of voor mijn part een eiwitshake als je bang bent dat je niet genoeg eiwit binnenkrijgt.

Ik vind eieren ook niks aan. In een heel ei zit imo te weinig eiwit tegenover de hoeveelheid massa:D. Dus om aan een beetje hoeveelheid eiwit te komen moet je al gauw tig eieren eten. Ik pak ze meestal als aanvulling dus nog een eitje na de gewone maaltijd:)

mischien een tipje:

7 eieren zonder dooier 3 met in een shaker doen ff mixen dan 2 eetlepels honing toevoegen daarna 200gram havermout effe mixen met de staaf mixer, dan pak je je tosti ijzer erin gieten even bakken tot het stijf is en heb je een behoorlijke eiwit koolhydraten bommetje, lekker als tussendoortje!!!

succes met de eggs! :p

Ik at vroeger 12 eieren zonder dooier per dag, gewoon koken, doormidden snijden, dooier eruit halen en vullen met een beetje curry, en smullen maar:meal:
Ben nu weer begonnen met 2 per dag, maar dat worden er steeds meer!
Lekker, lekker, lekker!:D

ramonovietsj zei:
lekker scrumbled egg van maken. Je kan de eieren mengen met wat melk waardoor het geheel wat luchtiger wordt. Als je het lekker vindt kan je er ook wat kaas bij doen en het geheel dan op brood eten. Erg lekker.

Heerlijk scrumbled eggs & cheese. Met spiegeleieren vindt ik het eigenlijk nog beter. Dan blijft de smaak van de kaas beter bewaard.

Gekookte eieren eet ik zelden. Ik vindt dat je er snel ziek van wordt. Scheten, slechte spijsvertering enz.

Terug
Naar boven