Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
12 Eieren,Gripipido zei:Ik gooi vier hele gekookte eieren in de blender met halve liter melk. Na dat gemengd te hebben gooi ik er nog een schep whey bij en meng dat rustig om schuimen te voorkomen. Zo krijg ik met gemak acht tot twaalf eieren per dag weg. Prima te drinken!
Vast een domme vraag maar is dat te gezond? Ons mam begint al te zeveren dat ik op me lichaam moet letten als ik er iedere dag 2 pak. Iets met cholestorol, oidsupreme zei:water in pan, ei in pan, laten koken... als het kookt 3.5 minuten laten koken.eruit halen, laten schrikken

Jonas1985 zei:12 Eieren,Vast een domme vraag maar is dat te gezond? Ons mam begint al te zeveren dat ik op me lichaam moet letten als ik er iedere dag 2 pak. Iets met cholestorol, oid
CitizenDildo zei:Hoe eten jullie je gekookte eieren?> Ik word namelijk zo kots en kots misselijk van alleen dat witte vieze spul.
Ik prop het altijd maar naar binnen met de gedachte'smaak is van onderbelang' Maar het zou natuurlijk fijn zijn als het ook nog eens lekker smaakte![]()

ramonovietsj zei:lekker scrumbled egg van maken. Je kan de eieren mengen met wat melk waardoor het geheel wat luchtiger wordt. Als je het lekker vindt kan je er ook wat kaas bij doen en het geheel dan op brood eten. Erg lekker.