AndroidHealthClinic

Gekste dingen die je doet/zegt tijdens je slaap

Ik wordt altijd wakker met mijn vinger in mijn kont.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ook een keer in de prullenbak staan pissen, heb vaker van die brainfarts. ik kreeg net te horen van mijn broer dat ik tegenwoordig altijd in mijn slaap iets in het duits/duits accent brabbel.

Toch zou ik eerder een Franse chick doen dan een Duitse...

Uit eigen ervaring een Duitse vrouw heeft altijd zin en zei doet jou haha en een frans hmm die zijn preuts..

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 14:58 ----------

gekste wat ik in mijn slaap heb gedaan mijn vriendin besprongen ( ex nu ) haha

Uit eigen ervaring een Duitse vrouw heeft altijd zin en zei doet jou haha en een frans hmm die zijn preuts..

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 14:58 ----------

gekste wat ik in mijn slaap heb gedaan mijn vriendin besprongen ( ex nu ) haha

Uit eigen ervaring; als je de Franse taal goed kent... :D En een easy German is hetzelfde als 10kg gainen in een maand tijd (Fat that is) Doe liever wat moeite voor wat kwaliteit :p

Paar weken terug GHB gedaan, werd ik midden in de nacht wakker, begon ik te zoeken naar GHB en werd ik boos op me chick omdat ze me niet hielp. Weet nog dat ik toen vet boos weer ging slapen :roflol:

Ik praat soms in mijn slaap, zoals zoveel mensen.

• Topic Starter Topic Starter
Paar weken terug GHB gedaan, werd ik midden in de nacht wakker, begon ik te zoeken naar GHB en werd ik boos op me chick omdat ze me niet hielp. Weet nog dat ik toen vet boos weer ging slapen :roflol:

dus je wilde dat een meisje je ging helpen om GHB te zoeken? goede indruk maak je dan

dus je wilde dat een meisje je ging helpen om GHB te zoeken? goede indruk maak je dan

Dude.. Obee woont samen met haar:rolleyes:

OT: 1x om 3u 's nachts getraint met de dumbbells in mijn kamer, hoorde ik de volgende dag van mijn broer:D Miss daarom dat ik meer natty gain dan jullie?:o

Ik krijg het altijd voor elkaar om de sloop van mn kussens/dekens eraf te krijgen in mn slaap.

Laatst had ik het zelfs voor elkaar gekregen om zo'n 4 seizoensdekbed (die met knoopjes aan elkaar vast zitten) te ontmantelen tot een zomerdekbedje :o

Tzelfde verhaal als ik mn telefoon onder me laken leg ( sleepcycle app) dan lgt de volgende ochtend me telefoon op de grond..

Mn vriendin heeft t wel eens gehad dat ze ineens keihard begint te schreeuwen en dan zegt ze heel zachtjes 'een beestje' terwijl ze slaapt.
Die dromen mag ze voor zichzelf houden zonder te schreeuwen om niks.

Heb wel paar keer gehad dat ik hardop lachend wakker werd..

Heftige scheten laten , af en toe schreeuwen en opstaan even rond kijken en weer gaan slapen. Als ik m'n ex moet geloven. :trollface:

Terug
Naar boven