AndroidHealthClinic

Gekste dingen die je doet/zegt tijdens je slaap

Ik krijg het altijd voor elkaar om de sloop van mn kussens/dekens eraf te krijgen in mn slaap.

Laatst had ik het zelfs voor elkaar gekregen om zo'n 4 seizoensdekbed (die met knoopjes aan elkaar vast zitten) te ontmantelen tot een zomerdekbedje :o

Tzelfde verhaal als ik mn telefoon onder me laken leg ( sleepcycle app) dan lgt de volgende ochtend me telefoon op de grond..

Ik heb een tijdje met van die oorplugs in geslapen. Altijd de goede, zaten gewoon goed vast, goede geluidsdemping... Raakte er een stuk of 3 per week kwijt :o
Laatst bed verschoven om te verven en ik kwam er een stuk of 30 tegen :roflol:

heb altijd als ik droom dat ik net mis stap op een stoepje bijvoorbeeld ik dan opeens wakker schrik. verder nooit gehoord van mensen dat ik praat in me slaap.
Ook een keer gehad dat me dekbed opeens was omgedraaid toen ik wakker werd. (dus de open kant bij me hoofd)

Wakker worden met je hoofd bij het voeteneind kwam vroeger ook herhaaldelijk voor..
Wat ik nog steeds regelmatig doe is het kussensloop er in mijn slaap afhalen :o

• Topic Starter Topic Starter
heb altijd als ik droom dat ik net mis stap op een stoepje bijvoorbeeld ik dan opeens wakker schrik. verder nooit gehoord van mensen dat ik praat in me slaap.
Ook een keer gehad dat me dekbed opeens was omgedraaid toen ik wakker werd. (dus de open kant bij me hoofd)

vooral dat laatste, dat gebeurt wekelijks bij mij. hebben jullie ook dat als jullie dromen dat je iemand wil slaan in je droom maar dat niet lukt omdat het voelt alsof je arm wordt tegengehouden door een magnetisch krachtveld?

Laatste tijd heb ik regelmatig dat ik wakker word maar nog steeds droom..? soms moet ik wel 4 tot 5 keer wakker worden en elke keer blijk ik nog steeds te slapen. heel vervelend omdat je dan niet meer weet of je nou wakker bent ofniet.
Hierdoor ben je overdag ook helemaal in de war en heb ik de laatste tijd heel vaak dat ik niet meer weet of ik iets nou gedroomd heb of juist echt heb meegemaakt :(

Laatste tijd heb ik regelmatig dat ik wakker word maar nog steeds droom..? soms moet ik wel 4 tot 5 keer wakker worden en elke keer blijk ik nog steeds te slapen. heel vervelend omdat je dan niet meer weet of je nou wakker bent ofniet.
Hierdoor ben je overdag ook helemaal in de war en heb ik de laatste tijd heel vaak dat ik niet meer weet of ik iets nou gedroomd heb of juist echt heb meegemaakt :(

Inception

Hoe weet je zeker dat je nu niet nog steeds slaapt, en je straks wakker word als een ecto van 60 kg?:trollface:

kijk 2keer achter elkaar naar de klok als je wakker bent. Als je droomt zullen de tijden verschillen maar als je wakker bent is de tijd gewoon normaal.

vooral dat laatste, dat gebeurt wekelijks bij mij. hebben jullie ook dat als jullie dromen dat je iemand wil slaan in je droom maar dat niet lukt omdat het voelt alsof je arm wordt tegengehouden door een magnetisch krachtveld?

Dacht altijd dat ik de enigste was die dit had :eek:

Ik mep me vriendin in men slaap. (srs)

Dacht altijd dat ik de enigste was die dit had :eek:

ook hierzo eentje.

altijd in de dromen, wanneer er gevochten wordt.
niet echt een gevoel van een krachtveld, maar altijd het resultaat dat als je iemand slaat uit alle macht, maar dat het als een mini tikje aankomt bij de ontvanger.
****ing wazig.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 16:49 ----------

Ik mep me vriendin in men slaap. (srs)

dat zal dr leren, met dr onjeklonje

ook hierzo eentje.

altijd in de dromen, wanneer er gevochten wordt.
niet echt een gevoel van een krachtveld, maar altijd het resultaat dat als je iemand slaat uit alle macht, maar dat het als een mini tikje aankomt bij de ontvanger.
****ing wazig.

haha exact hetzelfde hier :D echt gek

Terug
Naar boven