Fitness Seller

Geld bijverdienen naast reguliere baan, iemand suggesties?

Ook een tijdje geprobeerd. 6 tafels tegelijk grinden was wel leuk :o Kun je uren wachten om eens de odds in je favor te hebben maar er zijn zo veel idioten online die alles blijven callen en dan op de river net wat beters krijgen waar 0.001% kans op was. Als eentje zichzelf er uit speelt dan zit er het volgende potje weer een nieuwe vis die net het platform op gelokt is met gratis bonus $50 ofzo en dezelfde gokkast mentaliteit. Misschien dat het met serieuzere buy ins leuker wordt, maar ik heb geen geduld voor die mensen. :mad:

Laatst bewerkt:
Ook een tijdje geprobeerd. 6 tafels tegelijk grinden was wel leuk :o Kun je uren wachten om eens de odds in je favor te hebben maar er zijn zo veel idioten online die alles blijven callen en dan op de river net wat beters krijgen waar 0.001% kans op was. Als eentje zichzelf er uit speelt dan zit er het volgende potje weer een nieuwe vis die net het platform op gelokt is met gratis bonus $50 ofzo en dezelfde gokkast mentaliteit. Misschien dat het met serieuzere buy ins leuker wordt, maar ik heb geen geduld voor die mensen. :mad:

Poker is flink verandert, ook om meer en sneller actie te krijgen.
Omaha met 4 kaarten is aardig populair geworden, grote potten.
Tegenwoordig hoef je ook niet op kaarten te wachten, via zoom kan je direct je kaarten folden en kom je meteen aan een nieuwe tafel met nieuwe kaarten, dit gaat zo'n 5 keer sneller dan vroeger.
Grote toernooien, waar het meeste valt te verdienen hebben nu ook prijzen voor als je iemand eruit gooit, welke oplopen. Dus overal actie, helaas voor mij als geduldige speler niet helemaal in het voordeel.

De beste tijd had ik in 2010 op Unibet, daar kon je met meerdere accounts spelen zonder gepakt te worden als je niet al te gretig was. Waren mooie tijden, was echt graaien destijds. Heb daar 3 jaar huis kunnen houden tot ik gesnapt werd.

Misschien is dit iets voor je. Kreeg het doorgestuurd van iemand.

Had dus plannen een hele kleine gym te starten in de loods aan mijn huis.

Wat denken jullie van deze ruimte helemaal compleet ingericht als gym te verhuren aan 1,2 of wellicht zelfs 3 personal trainers? En dan dus geen gym voor particulieren. Zou dit een makkelijkere weg zijn?
Een huur van pak 'm beet 400,- euro per maand voor een 50-100 m2 ruimte ingericht met meer dan genoeg materiaal kunnen ze zelf geen kamertje voor krijgen. Kom ik toch op die kleine 1000 per maand extra uit.

Wat denken jullie van deze ruimte helemaal compleet ingericht als gym te verhuren aan 1,2 of wellicht zelfs 3 personal trainers? En dan dus geen gym voor particulieren. Zou dit een makkelijkere weg zijn?
Een huur van pak 'm beet 400,- euro per maand voor een 50-100 m2 ruimte ingericht met meer dan genoeg materiaal kunnen ze zelf geen kamertje voor krijgen. Kom ik toch op die kleine 1000 per maand extra uit.
Geen gedoe als ze er tegelijk gebruik van willen maken?

Geen gedoe als ze er tegelijk gebruik van willen maken?

Geen idee in hoe verre dit belemmert. Qua ruimte om te sporten zullen ze elkaar niet in de weg lopen, maar naast elkaar coachen is niet handig.
2 free weight hoeken en de toestellen dan in het midden bijvoorbeeld zodat ze toch afzonderlijk kunnen coachen en geen last hebben van elkaar is goed mogelijk.
Alleen geen idee of pt'ers hier interesse in zouden hebben, zou voor mij wel de makkelijkste manier zijn om zo'n gym ook wat te laten renderen.

Absoluut geen slecht plan. Ken je toevallig PT'ers in jouw omgeving? Misschien dat je hen kunt vragen wat ze vinden van het idee en de prijs etc.

Houd er wel rekening mee dat je zo veel moeilijker in de gaten kunt houden wie jouw terrein betreedt.

Geen idee in hoe verre dit belemmert. Qua ruimte om te sporten zullen ze elkaar niet in de weg lopen, maar naast elkaar coachen is niet handig.
2 free weight hoeken en de toestellen dan in het midden bijvoorbeeld zodat ze toch afzonderlijk kunnen coachen en geen last hebben van elkaar is goed mogelijk.
Alleen geen idee of pt'ers hier interesse in zouden hebben, zou voor mij wel de makkelijkste manier zijn om zo'n gym ook wat te laten renderen.
Ideaal zou zijn als je wat pt'ers hebt die onder dezelfde vlag werken, dan heb je het probleem van naast elkaar coachen ook niet meer.

Prima idee zou ik zeggen

Absoluut geen slecht plan. Ken je toevallig PT'ers in jouw omgeving? Misschien dat je hen kunt vragen wat ze vinden van het idee en de prijs etc.

Houd er wel rekening mee dat je zo veel moeilijker in de gaten kunt houden wie jouw terrein betreedt.

Online even wat pt'ers opzoeken in de buurt.

Ik zal eens onderzoeken wat ze nu kwijt zijn aan een ruimte, veel geven natuurlijk ook buiten les maar zijn er zat met een eigen studio dus de vraag is er naar.

Even kijken met welk materiaal ik het verschil ga maken zodat ze mijn ruimte huren en niet zelf een ruimte met een powerrackje en wat bands.

Al heb je tegenwoordig niet eens een kantoortje voor 400 per maand dus duur zal ik niet zijn.

Dacht aan zo'n 10k aan materiaal te investeren (gebruikte veiling opkoop) naast wat ik al heb staan nu. Staat er een aardige basis, zal ik pas in het 2e jaar wat gaan verdienen. En natuurlijk ook benutten voor eigen gebruik.

Faillisementen opkomen en doorverkopen.

Minder money aan nutteloze supps uitgeven en nav reclames boodschappen doen

Online even wat pt'ers opzoeken in de buurt.

Ik zal eens onderzoeken wat ze nu kwijt zijn aan een ruimte, veel geven natuurlijk ook buiten les maar zijn er zat met een eigen studio dus de vraag is er naar.

Even kijken met welk materiaal ik het verschil ga maken zodat ze mijn ruimte huren en niet zelf een ruimte met een powerrackje en wat bands.

Al heb je tegenwoordig niet eens een kantoortje voor 400 per maand dus duur zal ik niet zijn.

Dacht aan zo'n 10k aan materiaal te investeren (gebruikte veiling opkoop) naast wat ik al heb staan nu. Staat er een aardige basis, zal ik pas in het 2e jaar wat gaan verdienen. En natuurlijk ook benutten voor eigen gebruik.
Keep us updated ben wel benieuwd naar hun kosten en hoe rendabel het voor je zou zijn

Denk dat de marges al volledig zijn uitgeknepen, doen er al veel op marktplaats. Vind het altijd verschrikkelijk iets te moeten slijten via marktplaats.

dit , het hele concept van opkopen en wederverkoop is gerommel in de marge ,het veilinghuis pakt zijn provisie ,alles daaronder is armoede ,je ziet vaak dat als er een bekende zaak failliet is gegaan soms wel tientallen stumpers met
dezelfde handel elkaar kapot concurreren op MP,op het laatst mag je blij zijn dat je je aankoopkosten terug hebt,
MP is al heel wat jaartjes een mega pauper bende ,je moet het bijna gratis weggeven anders blijf je er mee zitten,
uitgezonderd moeilijk verkrijgbare niche producten

dit , het hele concept van opkopen en wederverkoop is gerommel in de marge ,het veilinghuis pakt zijn provisie ,alles daaronder is armoede ,je ziet vaak dat als er een bekende zaak failliet is gegaan soms wel tientallen stumpers met
dezelfde handel elkaar kapot concurreren op MP,op het laatst mag je blij zijn dat je je aankoopkosten terug hebt,
MP is al heel wat jaartjes een mega pauper bende ,je moet het bijna gratis weggeven anders blijf je er mee zitten,

Enkel met fietsen, Zit er wel een goede handel in.

Vroeger ooit een keer 20 fietsen via een veiling gekocht, En toch 750 euro winst op gemaakt in een tijd bestek van 1 week.
Moet je wel een grote garage hebben, En in een stad wonen.

In het verleden wel films op DVD gevonden, die ik dan vaag herinnerde uit m'n jeugd, bv Blue Tiger met Virginia Madsen.

Heel wat herinneringen had ik beter vaag kunnen laten.

En boeken wil nogal eens tweedehands kopen via MP en/of boekwinkeltjes, soms kom je dan bijzondere uitgaven tegen.

Iemand nog ideeën voor relevante Udemy courses? Zie dat er nog een paar dagen flinke korte wordt gegeven.

Ga er denk ik een paar voor Unreal Engine kopen. Toen ik klein was programmeerde ik altijd games voor zover dat toen mogelijk was. Zou niet erg zijn als wat ideeën die ik nu heb door miljoenen spelers gekocht worden. Overkomt toch iedereen die dat probeert. :o

Zat ook bij day trading te kijken maar die courses zien er allemaal uit als scams van mensen die doen alsof ze er geld mee verdienen.

Courses maken en verkopen kan ook natuurlijk, als je ergens wat van weet.

Udemy zag er goed uit ja. Zelf wat naar javascript courses gekeken, heb er eentje gedownload maar nog niet aan toe gekomen.

Zou zelf niet zo snel iets als een course voor Unreal Engine volgen, of je moet het puur voor de leuk doen. Als je centen wilt verdienen kan je beter naar andere programmer talen kijken.

Udemy zag er goed uit ja. Zelf wat naar javascript courses gekeken, heb er eentje gedownload maar nog niet aan toe gekomen.

Zou zelf niet zo snel iets als een course voor Unreal Engine volgen, of je moet het puur voor de leuk doen. Als je centen wilt verdienen kan je beter naar andere programmer talen kijken.
Heb een gaming gerelateerd game idee die ik sowieso voor mezelf wil maken omdat het in de vorm die ik wil niet bestaat dus het hoeft niet eens wat op te leveren maar kan ook mooi meegenomen zijn. C++ was een van m'n eerste talen die ik leerde toen ik 10 was ofzo. Zag er laatst ook wel vacatures voor maar volgens mij is die gamdev sector echt diehard non-stop overuren maken om games en updates op tijd af te krijgen.

Liever nog wat vrijheid weg van een keyboard en zelf wat maken om van te verdienen. In de andere, "web", talen die ik ken zou ik niks weten te maken. Moeten mensen me inhuren maarja. Dus als de lat op $0 inkomsten ligt is de ROI van een game verkopen misschien nog wel reeler. :o

Terug
Naar boven