MuscleMeat

Geld bijverdienen naast reguliere baan, iemand suggesties?

Wat voor percentage heb je daar voor over 😉 :eyebrow:
10% van 75 euro uurtarief dus je hebt voor even een cv heen en weer mailen en mensen vertellen dat ik ook na coronamaatregelen niet met de kleuterklas op kantoor hoef mee te spelen er zo een half maandsalaris bij.

Dat is al te veel moeite voor recruiters dus gat in de markt.

10% van 75 euro uurtarief dus je hebt voor even een cv heen en weer mailen en mensen vertellen dat ik ook na coronamaatregelen niet met de kleuterklas op kantoor hoef mee te spelen er zo een half maandsalaris bij.

Dat is al te veel moeite voor recruiters dus gat in de markt.

Dat klinkt interessant :D. Maareh, is er niet een belachelijk grote vraag naar programmeurs in deze tijd?

Dat klinkt interessant :D. Maareh, is er niet een belachelijk grote vraag naar programmeurs in deze tijd?
Jup altijd wel. Ik heb alleen 0 netwerk en nogal negatieve ervaringen met vorige opdr/werkgevers dus daar komt geen continuiteit uit. Ik zoek op freelance sites naar opdrachten die remote/thuis mogen maar daar plaatsen recruiters er waarbij 1 dagje thuis zitten in overleg misschien wel eens kan en 'kunnen' dan niks voor me doen als ik me wel aan het zelfstandige deel van zzper wil houden. Maandag weer op 3 gereageerd met vragen daarover zonder reactie dusver. :o Hadden al 7-10 jaar continu dik geld aan me kunnen verdienen.

Gewoon investering in een opleiding of zelf kennis en ervaring opdoen . Bijv. op ICT-gebeid mocht dit je liggen. Op je lange termijn betaalt het zich dik terug en kun je er ook full-time ingaan.

Mocht je een handige klusser zijn (badkamer, keuken, tegelzetten) kun je hier in het weekend.zwart veel mee verdienen. Daar moeten velen in die branche het van hebben.

Jup altijd wel. Ik heb alleen 0 netwerk en nogal negatieve ervaringen met vorige opdr/werkgevers dus daar komt geen continuiteit uit. Ik zoek op freelance sites naar opdrachten die remote/thuis mogen maar daar plaatsen recruiters er waarbij 1 dagje thuis zitten in overleg misschien wel eens kan en 'kunnen' dan niks voor me doen als ik me wel aan het zelfstandige deel van zzper wil houden. Maandag weer op 3 gereageerd met vragen daarover zonder reactie dusver. :o Hadden al 7-10 jaar continu dik geld aan me kunnen verdienen.

Ben benieuwd wat het gaat worden dan! Wat is je achtergrond?

Gewoon investering in een opleiding of zelf kennis en ervaring opdoen . Bijv. op ICT-gebeid mocht dit je liggen. Op je lange termijn betaalt het zich dik terug en kun je er ook full-time ingaan.

Mocht je een handige klusser zijn (badkamer, keuken, tegelzetten) kun je hier in het weekend.zwart veel mee verdienen. Daar moeten velen in die branche het van hebben.

Investeren in menselijk kapitaal is imho de meest rendabele investering die je kan doen :).

Het makkelijkste is om gewoon iets te doen waar je hobby’s al liggen, en misschien meerdere
Hobbys combineren met elkaar. Een dienst verlenen aan anderen binnen die hobby? Fotografie? Voor anderen? Dikke motoren? Verhuren? Ligt net aan waar je interesses zitten om het een beetje succesvol te makem

Vind dit ook mooi

Max is pas dertien en heeft nu al zijn eigen bedrijf
https://www.bndestem.nl/video/kanal...rijf~p161170?referrer=https://www.google.com/

Sindsdien maakt Levy filmpjes voor bedrijven en is hij met de havo gestopt. "Helaas. Het kostte te veel tijd. Omdat ik toch een diploma nodig heb, ben ik bezig met een opleiding bedrijfskunde op mbo 4-niveau."

Levy schat zijn inkomsten op zo'n 65.000 euro per jaar.
Niet slecht voor 15/16 jaar :o

Tegelzetter,loodgieter,stukadoor,tuin aanleg, bestrating = allemaal goud geld voor in de avonduren en het weekend, 500,00 -1000,00 zwart per week is mogelijk

Ja, maar beunen is wel afzien. Snap het wel waarom die een schandalig uurloon vangen, het is verschrikkelijk kutwerk.
Helaas kan ik nog geen koplampje vervangen dus hoef er ook niet aan te denken.

5e39cd8e75eec.jpeg

Ja, maar beunen is wel afzien. Snap het wel waarom die een schandalig uurloon vangen, het is verschrikkelijk kutwerk.
Helaas kan ik nog geen koplampje vervangen dus hoef er ook niet aan te denken.
Meen je dat? Heb mn hele huis van binnen en buiten zelf geschilderd. Hoop knaken mee bespaard

Meen je dat? Heb mn hele huis van binnen en buiten zelf geschilderd. Hoop knaken mee bespaard

Schilderwerk lukt nog wel.
Maar een schutting plaatsen, grond egaal maken, tegels leggen moet ik laten doen. Vooral het grondwerk wordt erg prijzig met 1800m2 en moet ook egaal worden gemaakt en wat opgehoogd.

Schilderwerk lukt nog wel.
Maar een schutting plaatsen, grond egaal maken, tegels leggen moet ik laten doen. Vooral het grondwerk wordt erg prijzig met 1800m2 en moet ook egaal worden gemaakt en wat opgehoogd.

Dat is wat velen denken; "schilderen is snel verdient". Laat dat nou net iets zijn waar een echte schilder (er zijn een hoop slechte schilders) je jaren kan besparen van dat getob en kosten bijna niet verschillen als je ziet hoe lang het er dan netjes op blijft zitten. Dan heb ik het over de buitenkant, want binnen hoeft geen weer en wind te doorstaan.

Laatst bewerkt:
Dat is wat velen "schilderen is snel verdient". Laat dat nou net iets zijn waar een echte schilder (er zijn een hoop slechte schilders) je jaren kan besparen van dat getob en kosten bijna niet verschillen als je ziet hoe lang het er dan netjes op blijft zitten. Dan heb ik het over de buitenkant, want binnen hoeft geen weer en wind te doorstaan.

Ja dat zal zeker. Maar als je voor elk karweitje al iemand moet inhuren in huis ben je blij als je een keer iets zelf kan fixen. Maar youtube instructies voor de thuisklusser kan wonderen doen.

Bij mij kan je ook geld verdienen!

Dit topic was verre van zinloos blijkt, via hier ben ik met @chrisk in contact gekomen en hij start a.s. maandag op freelance basis voor m’n onderneming :hedbang: Super tof, dat er zo een relatie is ontstaan!

Dit topic was verre van zinloos blijkt, via hier ben ik met @chrisk in contact gekomen en hij start a.s. maandag op freelance basis voor m’n onderneming :hedbang: Super tof, dat er zo een relatie is ontstaan!
je betaald hem maar wel 50% van wat die gevraagd heeft? aangezien meer op dbb zit dan aan het werk is.

grapje xoxo

Terug
Naar boven