- Waardering
- 761
Ik doe het voor 12.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je naar een psychiater gaat en dan aangeeft dat je er psychisch echt door in de stress komt. Dan wordt het toch vaak ook vergoed? Doen ze bij die dikke mensen na een maagverkleining ook altijd..... oud collega van me ging express meer eten, zodat ze een maagverkleining kreeg en daarna lekker op kosten van de overheid een buikwand correctie...profiteur...![]()

Ga er maar vanuit dat dit een huurwoning betreftDe bank heeft inzage in de gegevens bij UWV. Dat ze jou een hypotheek hebben verstrekt op basis van een vals inkomen is vreemd. Hoe dan ook heb je geluk gehad. Neemt niet weg dat als er ooit problemen zijn je op het bureau bij bijzonder beheer beland. En die gasten halen wel het nodige boven water. Resultaat is dan opeisen volledige hyptheeksom, aangifte bij justitie en vermelding in het extern incidentenregister. Dus 'slaat helemaal nergens op' is een niet al te slimme opmerking.
---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------
Toch het uitzoeken waard lijkt me. In sommige gevallen wordt het namelijk vergoed. Je kunt er geestelijk erg onder lijden.
De bank heeft inzage in de gegevens bij UWV. Dat ze jou een hypotheek hebben verstrekt op basis van een vals inkomen is vreemd. Hoe dan ook heb je geluk gehad. Neemt niet weg dat als er ooit problemen zijn je op het bureau bij bijzonder beheer beland. En die gasten halen wel het nodige boven water. Resultaat is dan opeisen volledige hyptheeksom, aangifte bij justitie en vermelding in het extern incidentenregister. Dus 'slaat helemaal nergens op' is een niet al te slimme opmerking.
Don't care na het lezen van wel royaal kunnen/willen leven etc.. Je mindset lijkt mij aardig ruk. Met 60kg overgewicht heb je ook altijd blijkbaar royaal willen vreten en nu wil je weer royaal kunnen blijven leven.
Ik ben student. Ik heb van DUO alles op maximaal, plus ik werk 3x8 uur in de week in de horeca. Zo kom ik op ongeveer netto 2k in de maand. Kun je niet een paar maanden thuis wonen en hard werken, dan heb je het zo bij elkaar. Of van je ouders lenen.
Hoop dat je in die 700 ook geld reserveert voor je collegegeld![]()
Dan verdien je wel heel royaal. Ik verdien met 12-16 uur werk in de week amper 400.
Kun je je overtollige huid niet in een ander land weg laten halen? Zal vast wel een land goedkoper zijn.
Dit zou ik nooit maar dan ook nooit riskeren. Goedkoop is duurkoop.
Dan is je mindset inderdaad ruk. Nederland is echt niet zo geweldig in de geneeskunde. Dat het je veel kost wilt niet zeggen dat ze goed zijn.