MuscleMeat

Geld lenen mogelijkheden

Leen het renteloos van je lieve ouders?

als je naar een psychiater gaat en dan aangeeft dat je er psychisch echt door in de stress komt. Dan wordt het toch vaak ook vergoed? Doen ze bij die dikke mensen na een maagverkleining ook altijd..... oud collega van me ging express meer eten, zodat ze een maagverkleining kreeg en daarna lekker op kosten van de overheid een buikwand correctie...profiteur... :(

First world problems :roflol:

De bank heeft inzage in de gegevens bij UWV. Dat ze jou een hypotheek hebben verstrekt op basis van een vals inkomen is vreemd. Hoe dan ook heb je geluk gehad. Neemt niet weg dat als er ooit problemen zijn je op het bureau bij bijzonder beheer beland. En die gasten halen wel het nodige boven water. Resultaat is dan opeisen volledige hyptheeksom, aangifte bij justitie en vermelding in het extern incidentenregister. Dus 'slaat helemaal nergens op' is een niet al te slimme opmerking.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Toch het uitzoeken waard lijkt me. In sommige gevallen wordt het namelijk vergoed. Je kunt er geestelijk erg onder lijden.
Ga er maar vanuit dat dit een huurwoning betreft

De bank heeft inzage in de gegevens bij UWV. Dat ze jou een hypotheek hebben verstrekt op basis van een vals inkomen is vreemd. Hoe dan ook heb je geluk gehad. Neemt niet weg dat als er ooit problemen zijn je op het bureau bij bijzonder beheer beland. En die gasten halen wel het nodige boven water. Resultaat is dan opeisen volledige hyptheeksom, aangifte bij justitie en vermelding in het extern incidentenregister. Dus 'slaat helemaal nergens op' is een niet al te slimme opmerking.

Wie had het over een hypotheek? Ik ben 19.
Ik had alleen mijn salarisstrookje vervalst omdat ik anders niet in aanmerking kwam
Elke maand netjes je huur betalen en het is np

Gewoon van familie/vrienden lenen.

Don't care na het lezen van wel royaal kunnen/willen leven etc..

Je mindset lijkt mij aardig ruk. Met 60kg overgewicht heb je ook altijd blijkbaar royaal willen vreten en nu wil je weer royaal kunnen blijven leven.

• Topic Starter Topic Starter
Post je uitgaven anders?

Je gaat leven naar wat er binnenkomt. En dat is bij mij net zo. Alleen neemt niet weg dat het overtollige huid wel iets is waar ik dagelijk behoorlijk mee zit.

Zal van de week een afspraak maken met de huisarts om te kijken wat er mogelijk is op het gebied van vergoeding, zal het op het psychologische vlak proberen te gooien. Aangezien het lichamelijk aan behoorlijke eissen moet voldoen voor het vergoed wordt.

Lenen bij een derde partij is bij nader inzien ook een beetje achterlijk, gezien de hoge rente. Het is gewoon dat het me zo dwars zit dat je dan soms wat raar gaat denken. Zal sowieso beginnen te sparen, 100-200 per maand. Op die manier kom ik in elk geval met de tijd sowieso in de buurt van een operatie.

En lees meerdere reacties over geld lenen van familie/vrienden. Niet iedereen heeft die luxe, waaronder ik.

Ik ben student. Ik heb van DUO alles op maximaal, plus ik werk 3x8 uur in de week in de horeca. Zo kom ik op ongeveer netto 2k in de maand. Kun je niet een paar maanden thuis wonen en hard werken, dan heb je het zo bij elkaar. Of van je ouders lenen.

Niet echt behoefte om dat in detail te delen. Laten we het er op houden dat er 1100 euro binnen komt in de maand en dat er aan vaste lasten sowieso al 600-700 per maand vanaf gaat. Er is dus zeker wel ruimte op wat te sparen en dit zal ik ook zeker gaan doen.

Hoop dat je in die 700 ook geld reserveert voor je collegegeld :roflol:

Ik ben student. Ik heb van DUO alles op maximaal, plus ik werk 3x8 uur in de week in de horeca. Zo kom ik op ongeveer netto 2k in de maand. Kun je niet een paar maanden thuis wonen en hard werken, dan heb je het zo bij elkaar. Of van je ouders lenen.

Dan verdien je wel heel royaal. Ik verdien met 12-16 uur werk in de week amper 400.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Hoop dat je in die 700 ook geld reserveert voor je collegegeld :roflol:

Dat valt onder de vaste lasten idd.

Kun je je overtollige huid niet in een ander land weg laten halen? Zal vast wel een land goedkoper zijn.

Dan is je mindset inderdaad ruk. Nederland is echt niet zo geweldig in de geneeskunde. Dat het je veel kost wilt niet zeggen dat ze goed zijn.

Dat maakt me niks uit. In Nederland is de geneeskunde gewoon goed. Daarbij kan ik hier goed peilen bij welke plastische chirurgen en klinieken ik het beste uit ben. In het buitenland kan dit een stuk minder en heb er daarom een veel minder goed gevoel bij.

Heb een hoop horror verhalen voorbij zien komen op tv en dat zie ik mezelf liever niet overkomen.

Naar wat voor landen refereer jij dan? En wat is het verschil in kosten?

De goedkopere oplossing..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven