XXL Nutrition

Geld lenen mogelijkheden

crowdfunding?

Ja is dat raar dat je gewoon je eigen zooi moet fixen? Ik vind raar dat je 2-4k zou willen lenen en daar tig jaar over zou doen om dat af te betalen want meer als 50 euris mag dat niet kosten natuurlijk, meneer wil nog wel beetje royaal kunnen leven.
Kans is aanwezig dat je voor die tijd die 60kg er weer bij hebt en dan heb je het helemaal voor elkaar. Van de week die obese Danny gezien, die zo netjes afgevallen was en ook flink aan het sporten geslagen was. Allemaal mensen tijd en geld in hem gestoken. Huid operatief vwd. Is nu gewoon weer moddervet.
Die riep toen ook dat hij nóóit meer terug zou vallen. Zou er nog eens over na denken alvorens je in de schulden te steken voor dit.

• Topic Starter Topic Starter
Ja is dat raar dat je gewoon je eigen zooi moet fixen? Ik vind raar dat je 2-4k zou willen lenen en daar tig jaar over zou doen om dat af te betalen want meer als 50 euris mag dat niet kosten natuurlijk, meneer wil nog wel beetje royaal kunnen leven. Kans is aanwezig dat je voor die tijd die 60kg er weer bij hebt en dan heb je het helemaal voor elkaar. Van de week die obese Danny gezien, die zo netjes afgevallen was en ook flink aan het sporten geslagen was. Allemaal mensen tijd en geld in hem gestoken. Huid operatief vwd. Is nu gewoon weer moddervet. Die riep toen ook dat hij nóóit meer terug zou vallen. Zou er nog eens over na denken alvorens je in de schulden te steken voor dit.

Gast je reageert echt zo extreem triest. Als ik aangeef het nu te willen dan heeft dit een geode reden, kan jij je uberhaupt wel voorstellen hoe het is om hier mee rond te lopen? Je mist echt enige vorm van inlevingsvermogen man sneue vent.

Ik ben inmiddels al ruim 4 jaar slank dus je haalt er nog eens dingen bij die totaal niet aan de orde zijn. Je lult in het wilde westen zonder ook maar enig idee te hebben waar je over praat.

Gast je reageert echt zo extreem triest. Als ik aangeef het nu te willen dan heeft dit een geode reden, kan jij je uberhaupt wel voorstellen hoe het is om hier mee rond te lopen? Je mist echt enige vorm van inlevingsvermogen man sneue vent.

Ik ben inmiddels al ruim 4 jaar slank dus je haalt er nog eens dingen bij die totaal niet aan de orde zijn. Je lult in het wilde westen zonder ook maar enig idee te hebben waar je over praat.

Lult in het wilde westen??? Die is leuk.:D

Gast je reageert echt zo extreem triest. Als ik aangeef het nu te willen dan heeft dit een geode reden, kan jij je uberhaupt wel voorstellen hoe het is om hier mee rond te lopen? Je mist echt enige vorm van inlevingsvermogen man sneue vent. Ik ben inmiddels al ruim 4 jaar slank dus je haalt er nog eens dingen bij die totaal niet aan de orde zijn. Je lult in het wilde westen zonder ook maar enig idee te hebben waar je over praat.

Zijn reactie is natuurlijk overdreven, tegelijkertijd kon ik van 500 euro per maand rondkomen als student dus 'how bad do you want it' is wel van toepassing hier, als je nu van 1100 leeft.

Ongetwijfeld zal het zeer ruk zijn om veel overtollig huid te hebben. Ik snap heel erg goed dat je dat kwijt wilt.
Maar als je vrij royal leeft en daar bewust voor kiest en je gaat leven naar wat er binnenkomt (je eigen woorden), dan liggen de prioriteiten van je overtollige huid niet hoog genoeg.
Je kan het zelf makkelijk bij elkaar sparen, maar dan moet je er ook wat voor doen. Wij moeten ook werken voor onze geld en keuzes maken.

Je gaat leven naar wat er binnenkomt. En dat is bij mij net zo.

Ligt geheel aan jezelf, zijn genoeg mensen die nog steeds goed sparen en op hun geld letten wanneer er meer binnenkomt. Ik doe dat zelf ook, let gewoon op de juiste momenten op de centen :)

Terug
Naar boven