Brenno
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is dat raar dat je gewoon je eigen zooi moet fixen? Ik vind raar dat je 2-4k zou willen lenen en daar tig jaar over zou doen om dat af te betalen want meer als 50 euris mag dat niet kosten natuurlijk, meneer wil nog wel beetje royaal kunnen leven. Kans is aanwezig dat je voor die tijd die 60kg er weer bij hebt en dan heb je het helemaal voor elkaar. Van de week die obese Danny gezien, die zo netjes afgevallen was en ook flink aan het sporten geslagen was. Allemaal mensen tijd en geld in hem gestoken. Huid operatief vwd. Is nu gewoon weer moddervet. Die riep toen ook dat hij nóóit meer terug zou vallen. Zou er nog eens over na denken alvorens je in de schulden te steken voor dit.
Gast je reageert echt zo extreem triest. Als ik aangeef het nu te willen dan heeft dit een geode reden, kan jij je uberhaupt wel voorstellen hoe het is om hier mee rond te lopen? Je mist echt enige vorm van inlevingsvermogen man sneue vent.
Ik ben inmiddels al ruim 4 jaar slank dus je haalt er nog eens dingen bij die totaal niet aan de orde zijn. Je lult in het wilde westen zonder ook maar enig idee te hebben waar je over praat.
Die is leuk.
Gast je reageert echt zo extreem triest. Als ik aangeef het nu te willen dan heeft dit een geode reden, kan jij je uberhaupt wel voorstellen hoe het is om hier mee rond te lopen? Je mist echt enige vorm van inlevingsvermogen man sneue vent. Ik ben inmiddels al ruim 4 jaar slank dus je haalt er nog eens dingen bij die totaal niet aan de orde zijn. Je lult in het wilde westen zonder ook maar enig idee te hebben waar je over praat.
Beetje tegenstrijdig of niet ouwe junkieDat zou ik maar niet doen..
jezus ik heb even jouW post geschiedenis gelezen(ja de mijne is ook smooi), en jij bent het totaal niet waard om op te reageren..
hoi..
Je gaat leven naar wat er binnenkomt. En dat is bij mij net zo.