MuscleMeat

Gelukkig goedheiligman komt toch

jordy

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Haagse wijk viert toch sinterklaas

Den Haag,
Het sinterklaasfeest in de Haagse wijk Transvaal gaat toch door. dit maakte de gemeente Den Haag gisteren bekend. vorige week lieten de vrijwilligers van de stichting Haagse Hopjes nog weten mogelijk een punt te zetten achter de jaarlijkse viering. Dit omdat jongeren en ouders in deze buurt steeds agressiever worden. (ANP)

Sinterklaas zelf heeft wel maatregelen aangekondigd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelukkig DBC komt alles toch nog goed en krijg je gewoon je pepernoten.

TOP!

via vertrouwelijke weg heb ik vernomen dat de Sint hier ERG content mee is :D

:thumbs:

Nu is het wachten op de nieuwsberichten dat er weer enkele zwarte pieten zijn bedreigd door bewoners of zelfs in elkaar geslagen door moslims.

Let op mijn woorden. Ik bookmark dit topic en ik kick het zodra er nieuws is over dat het sinterklaasfeest weer is verpest door zulke mensen (ook buiten den haag).

Nu is het wachten op de nieuwsberichten dat er weer enkele zwarte pieten zijn bedreigd door bewoners of zelfs in elkaar geslagen door moslims.

Let op mijn woorden. Ik bookmark dit topic en ik kick het zodra er nieuws is over dat het sinterklaasfeest weer is verpest door zulke mensen (ook buiten den haag).

Fijn dat er nog iemand is die meedenkt en graag de onwetenden blijft informeren over datgene wat men liever niet wil lezen.
Blijf die spiegel hanteren Bench! Je bent een held!

Hehe of ga je anders weer pmetjes sturen met val dood plaatjes
Ongelofelijke nerd:roflol:

Zal me niks verbazen als ze zn zak leegroven in die buurt.

Fijn dat er nog iemand is die meedenkt en graag de onwetenden blijft informeren over datgene wat men liever niet wil lezen.
Blijf die spiegel hanteren Bench! Je bent een held!

Iedereen ziet 't, tenminste in mijn omgeving wel. Op een paar mensen met oogkleppen op na. Het probleem is dat de politiek zulke dingen maar niet wil inzien.

Terug
Naar boven