AndroidHealthClinic

Gemeenteraadsverkiezingen 2010

Peiling Peiling Op wie stem jij?

• Gemeenteraadsverkiezingen?? Lekker belangrijk

Stemmen: 8 7,1%
  • Lokale partij

Stemmen: 9 8,0%
  • PVDA

Stemmen: 2 1,8%
  • SP

Stemmen: 4 3,5%
  • Groenlinks

Stemmen: 5 4,4%
  • CDA

Stemmen: 0 0,0%
  • D66

Stemmen: 7 6,2%
  • VVD

Stemmen: 19 16,8%
  • PVV, (Den Haag, Almere)

Stemmen: 8 7,1%
  • Helaas doet de PVV hier niet mee.

Stemmen: 12 10,6%
  • Een andere partij..

Stemmen: 3 2,7%
  • Stem niet

Stemmen: 9 8,0%
  • Blanco

Stemmen: 6 5,3%
  • Ben Belg

Stemmen: 16 14,2%
  • Mag niet stemmen

Stemmen: 5 4,4%

• Totaal stemmers
    113
Is niet noodzakelijk nee. Wel makkelijker participeren natuurlijk.
:roflol:
2m2dhz4.gif

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Ja want die moeten natuurlijk geen Nederlands leren/kennen in Nederland ???

Natuurlijk. Het is totaal belachelijk. Als je een verkiezingsprogramma niet kan lezen in het Nederlands dan hoef je ook niet te stemmen. Sterker nog dan mag je snel je paspoort inleveren en opfl*kkeren.

Vandaag het nationale debat om 21.00

Geen stemmen voor de Pvda hier?
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol dat is Turks :D .

Vertaling:

-Voor een veilig en mooi Delfshaven
-Voor goede onderwijs van jongeren
-Voor meer werk
-Voor meer groen en sportaccomadaties .

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een ondoordachte uitspraak man. Natuurlijk is het noodzakelijk. O.a. om makkelijker werk te vinden. Enorm belangrijk dus voor de integratie.

Blijkbaar mag je in Nederland wonen zonder een woord Nederlands te spreken. Dus verplicht is het zeker niet. Misschien dat wij een ander idee hebben van het woord "noodzakelijk".

Geen Nederlands spreken = oprotten. Beetje botte bijloplossing maar er zou toch wel een minimaal niveau verwacht mogen worden. Als nieuwkomer heb je tegenwoordig 3 jaar de tijd om een bepaald niveau te halen (nog steeds vrij laag), de rest zou je 5 jaar mogen geven.

Blijkbaar mag je in Nederland wonen zonder een woord Nederlands te spreken. Dus verplicht is het zeker niet. Misschien dat wij een ander idee hebben van het woord "noodzakelijk".
Waar zei ik dat het verplicht is of moet zijn?

"Noodzakelijk" is in geen enkele woordeboek synoniem voor "verplicht" iig.

Die achterlijke PvdA maakt verkiezingspropaganda voor hun kiesvee dat te lui is om Nederlands te leren en jij gaat het nog eens goedpraten ook :hamer:

Ik stem niet.

Hier:
Ja want die moeten natuurlijk geen Nederlands leren/kennen in Nederland ???

Ik dacht dat het woord "moeten" indiceerde dat iedereen Nederlands zou moeten spreken.
Dit is natuurlijk wel het meest ideale, maar totaal neit reëel.

Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat je mag verwachten dat ze investeren in het beheersen van de Nederlandse taal ja.

Hier:

Ik dacht dat het woord "moeten" indiceerde dat iedereen Nederlands zou moeten spreken.
Dit is natuurlijk wel het meest ideale, maar totaal neit reëel.

Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat je mag verwachten dat ze investeren in het beheersen van de Nederlandse taal ja.
In die zin heeft moeten toch echt de betekenis van hoeven maar soit ik snap de verwarring.

In elk geval is de taal gewoon essentieel om een toekomst uit te bouwen in om het even welk land. Dat ze thuis een andere taal willen spreken is hun goed recht.

Als ik in Amerika ga wonen blijf ik wellicht ook beide talen gebruiken, maar op het werk en in openbare plaatsen zal ik Engels spreken.

Ik zie niet in waarom zoiets verwachten onrealistisch is.

Iemand een goede stemwijzer o.i.d. voor gemeenteraadsverkiezingen?

In die zin heeft moeten toch echt de betekenis van hoeven maar soit ik snap de verwarring.

In elk geval is de taal gewoon essentieel om een toekomst uit te bouwen in om het even welk land. Dat ze thuis een andere taal willen spreken is hun goed recht.

Als ik in Amerika ga wonen blijf ik wellicht ook beide talen gebruiken, maar op het werk en in openbare plaatsen zal ik Engels spreken.

Ik zie niet in waarom zoiets verwachten onrealistisch is.

Je mag het inderdaad verwachten en daar moet ook flink in geïnvesteerd worden, zowel door de overheid als door de immigranten.

Maar het is niet realistisch om te verwachten dat iedereen in Nederland al Nederlands spreekt. Daarom vind ik het ook niet zo gek dat een politieke partij, die er toch is om zoveel mogelijk kiezers te trekken, een poster maakt in een andere taal.
Helemaal de PVDA die toch een grote achterban vindt in de allochtone Nederlanders.

op 3 maart stem ik op de partij van de vrijheid

• Topic Starter Topic Starter
Ali is ook kiesbaar
[Link niet meer beschikbaar]

PvdA is echt een kneuzenkermis dat ze dit soort troep toelaten. fl**ker al die gasten er uit als ze hun achterban aanspreken in een andere taal dan de Nederlandse.

De stemwijzer voor de stad hier is puur gebaseerd op de bouw van een schaatsbaan, grote weg, theater en discotheek met daarnaast nog wat subsidievraagstukken...

Heb met alle partijen wel een aantal overeenkomsten, maar geen idee wie m'n stem krijgt.

... Daarom vind ik het ook niet zo gek dat een politieke partij, die er toch is om zoveel mogelijk kiezers te trekken, een poster maakt in een andere taal.
Helemaal de PVDA die toch een grote achterban vindt in de allochtone Nederlanders.
Is gewoon puur kiesvee om hun postjes te versterken meer niet. Dat dit wettelijk zelfs toegestaan is, gaat er bij mij niet in. Autochtone Nederlanders kunnen het dus niet lezen, die moeten dan maar Arabisch leren in eigen land??? fl**ker toch op man.

Is gewoon puur kiesvee om hun postjes te versterken meer niet. Dat dit wettelijk zelfs toegestaan is, gaat er bij mij niet in. Autochtone Nederlanders kunnen het dus niet lezen, die moeten dan maar Arabisch leren in eigen land??? fl**ker toch op man.

Haha, stel je niet aan man.
Alsof er geen Nederlandse posters worden gemaakt.

Wel achterlijk beleid dat geheid stemmen oplevert. Kwestie van survival of the fittest

Dat de liberalen en hun verering van het marktwerkingsmechanisme deze hiaat nog niet hebben gevuld is hoogst verbazend.

:roflol:

BTW: wss wordt het D'66

Terug
Naar boven