AndroidHealthClinic

Gemeenteraadsverkiezingen 2010

Peiling Peiling Op wie stem jij?

• Gemeenteraadsverkiezingen?? Lekker belangrijk

Stemmen: 8 7,1%
  • Lokale partij

Stemmen: 9 8,0%
  • PVDA

Stemmen: 2 1,8%
  • SP

Stemmen: 4 3,5%
  • Groenlinks

Stemmen: 5 4,4%
  • CDA

Stemmen: 0 0,0%
  • D66

Stemmen: 7 6,2%
  • VVD

Stemmen: 19 16,8%
  • PVV, (Den Haag, Almere)

Stemmen: 8 7,1%
  • Helaas doet de PVV hier niet mee.

Stemmen: 12 10,6%
  • Een andere partij..

Stemmen: 3 2,7%
  • Stem niet

Stemmen: 9 8,0%
  • Blanco

Stemmen: 6 5,3%
  • Ben Belg

Stemmen: 16 14,2%
  • Mag niet stemmen

Stemmen: 5 4,4%

• Totaal stemmers
    113
  • Topic Starter Topic Starter
Alles begint bij de taal

muzj0l.jpg

D66 en GL doen ook mee

2ajnoxy.jpg

2dlvfb4.jpg

Te lui om Nederlands te leren maar niet te lui om te stemmen of je hand op te houden, opdonderen dan!

Zo creëer je gewoon parallelle samenlevingen en werk je integratie tegen. In plaats van het goede voorbeeld te geven gaan die politici tonen hoe het zeker niet moet. Alleen uit eigenbelang. Ik vind dat werkelijk schandalig.

boeit me geen reet. Ga niet stemmen.

Ik ga denk ik 'Stop Wilders Nu' stemmen, de meest kansloze partij verdient ook een stem.

Ik heb even gecheckt wat hier in de aanbieding is, maar het is niet veel. Vijf partijen, waarvan PvdA, CDA en VVD. Daarnaast nog twee lokale partijen.

Het zal VVD of blanco worden.

D66.

Valt me op dat de PvdA en CDA in deze poll geen enkele stem krijgen.

Zat ff te kijken naar dat debat, als het kabinet vandaag of morgen niet valt dan weet ik het ook niet meer, wat een gedraai en gelieg van Balkenende, waarom legt die vent geen VERANTWOORDING af. Kots Braak

Balkenende geeft 'fout' niet toe
Premier Jan Peter Balkenende houdt vol dat het kabinet in de aanloop naar de politieke steun aan de Amerikaanse inval in Irak in 2003 een 'zuivere en integere' afweging heeft gemaakt. De SP, GroenLinks en D66 hebben hem tevergeefs uitgedaagd toe te geven dat hij destijds een fout besluit heeft genomen, omdat er geen adequaat volkenrechtelijk mandaat voor de oorlog bestond.

Ook Wilders overweegt motie
PVV-leider Geert Wilders overweegt later vanavond een motie van wantrouwen in te dienen tegen premier Jan Peter Balkenende. Wilders vindt het 'kwalijk en een doodzonde' dat Balkenendes toenmalige kabinet de Tweede Kamer in 2003 'slecht, onjuist en verkeerd' heeft geïnformeerd over de politieke steun aan de inval in Irak.

Eerder vandaag werd al bekend dat Femke Halsema van GroenLinks een dergelijke motie overwoog. In de aanloop naar de politieke steun aan de Amerikaanse inval in Irak is de Tweede Kamer drie keer onjuist en drie keer onvolledig geïnformeerd, zo vindt Halsema

Ook D66 vindt dat het kabinet onjuist heeft gehandeld en informatie aan de Kamer heeft onthouden. SP-fractievoorzitter Agnes Kant heeft er weinig vertrouwen in dat het kabinet niet nog eens een dergelijke fout maakt.

Alleen wel hypocriet van Wilders, hij zou net hetzelfde hebben gedaan gezien zijn pro-Amerikaanse en pro-Joodse houding.

Alleen wel hypocriet van Wilders, hij zou net hetzelfde hebben gedaan gezien zijn pro-Amerikaanse en pro-Joodse houding.

Hij heeft hetzelfde gedaan, in 2003 was hij nog VVD-er en kritiekloos stemde hij net zo goed in met de gang naar Irak.

Bedoelde indien hij Balkenende was geweest :) Maar idd dat instemmen zegt al genoeg.

Las gisteren in de Metro dat de PvdA niet zo blij was met de niet-Nederlandstalige posters en ze wil laten verwijderen.

Zat ff te kijken naar dat debat, als het kabinet vandaag of morgen niet valt dan weet ik het ook niet meer, wat een gedraai en gelieg van Balkenende, waarom legt die vent geen VERANTWOORDING af. Kots Braak

Helaas zoals verwacht wurmt die gladde aal zich overal doorheen.

Balkenende overleeft vurig Irakdebat
De Tweede Kamer heeft een motie van wantrouwen van vijf oppositiepartijen tegen premier Jan Peter Balkenende verworpen. Van de Kamerleden stemden veertig leden voor de motie en 96 tegen, zo bleek in de nacht van dinsdag op woensdag na een debat van bijna twaalf uur.

GroenLinks, SP, PVV, D66 en de PvdD zegden het vertrouwen in de premier op tijdens het Irakdebat over het rapport van de commissie-Davids. Ze verweten hem dat zijn kabinet de Tweede Kamer in de aanloop naar de omstreden inval in Irak in 2003 op cruciale momenten onjuist, onvolledig en selectief heeft geïnformeerd.

"Dat is een politieke doodzonde", verklaarde GroenLinks-leider Femke Halsema, die de motie indiende. De oppositiepartijen hekelden dat Balkenende tijdens het debat niet meeging in de kritiek hierover.

Je mag het inderdaad verwachten en daar moet ook flink in geïnvesteerd worden, zowel door de overheid als door de immigranten.

Maar het is niet realistisch om te verwachten dat iedereen in Nederland al Nederlands spreekt. Daarom vind ik het ook niet zo gek dat een politieke partij, die er toch is om zoveel mogelijk kiezers te trekken, een poster maakt in een andere taal.
Helemaal de PVDA die toch een grote achterban vindt in de allochtone Nederlanders.

Hehe als jij nu naar China gaat, denk je dat je daar ook geld krijgt van de overheid om Chinees te leren spreken en/of de Chinese gewoonte bij geleerd te krijgen.

Denk dat we al veel te lang te veel geld aan migranten en dergelijke hebben uitgegeven. Moet een keer genoeg zijn nu.

Oja, OT, VVD.

Hehe als jij nu naar China gaat, denk je dat je daar ook geld krijgt van de overheid om Chinees te leren spreken en/of de Chinese gewoonte bij geleerd te krijgen.

Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om zomaar China binnen te komen voor een permanent verblijf maar ik kan me voorstellen dat ze er daar hele andere manieren op na houden om mensen zover te krijgen de Chinese gewoontes aangeleerd te krijgen...ik snap eigenlijk nooit zo goed waarom mensen altijd wijzen naar de handelswijzen van systemen waar je eigenlijk helemaal niet mee vergeleken zou willen worden, maar dat kan ook goed aan mij liggen.

Zo van; JA DAT MOET JE IN SAOUDI ARABIE DOEN DAN HAKKEN ZE JE GEWOON JE KLAUW AF EN IN DE VS ZIT JE GELIJK 20 JAAR IN DE BAK GURGRL

Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om zomaar China binnen te komen voor een permanent verblijf maar ik kan me voorstellen dat ze er daar hele andere manieren op na houden om mensen zover te krijgen de Chinese gewoontes aangeleerd te krijgen...ik snap eigenlijk nooit zo goed waarom mensen altijd wijzen naar de handelswijzen van systemen waar je eigenlijk helemaal niet mee vergeleken zou willen worden, maar dat kan ook goed aan mij liggen.
Zo van; JA DAT MOET JE IN SAOUDI ARABIE DOEN DAN HAKKEN ZE JE GEWOON JE KLAUW AF EN IN DE VS ZIT JE GELIJK 20 JAAR IN DE BAK GURGRL

Kan ik je wel uitleggen:D
Hoor je dat ze daar zulke problemen hebben met migranten?
Nope. En misschien zijn ze er wel. Maar je hoort er niks over. Is ook al iets wat hier misschien verandert dient te worden. Die berichtgeving. Die gastjes krijgen status en dan denkt een ander gastje uit een andere stad dat doe ik ook.

We zijn veel te sociaal hier geweest. Mag wel een tijd over de andere boeg.

Las gisteren in de Metro dat de PvdA niet zo blij was met de niet-Nederlandstalige posters en ze wil laten verwijderen.

ze spraken over een klein incident in Delfshaven wat verder niet zou voorkomen, de volgende blijkt dat er in meerdere gemeenten dit soort flyers zijn.

Zelfs Nederlanders flyeren nu in het turks, te gek dit
sgreq1.jpg

Richard leest de Chinese krant begrijp ik? Natuurliijk hoor je daar niks over, net zomin als je ooit wat hoort over de lokale situatie in Bangladesh (ik noem maar een zijstraat). Lokaal Nederlands nieuws komt ook niet in de kranten daar, als ze al weten waar Nederland ligt.

Terug
Naar boven