XXL Nutrition

Generic anadrol nep

Een raar verhaal. Het is wel zo dat iedereen weer anders reageert op bepaalde middelen. Ik ken zelfs iemand die niet reageerde op testosteron (behalve dan dat ie veel vocht vasthield). Het kan zijn dus zijn dat iemand anders als een speer was gegaan op dezelfde anadrol.
Fake en GS? Het zou kunnen maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Lauw zei:
Een raar verhaal. Het is wel zo dat iedereen weer anders reageert op bepaalde middelen. Ik ken zelfs iemand die niet reageerde op testosteron (behalve dan dat ie veel vocht vasthield). Het kan zijn dus zijn dat iemand anders als een speer was gegaan op dezelfde anadrol.
Fake en GS? Het zou kunnen maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

gs heeft een goeie naam en makkelijk na te maken tuurlijk grijpen fakers die kans makkelijker kan het jah haast niet.

en je zegt dat het niet veel gebruikt word bij mensen die vaak gekuurd hebben maar dat klopt niet echt. staat bijna ik elke hgh kuur of wedstrijdvoorbereidingskuur.

Gs is de bom!!!!!

undefined

Luister eens de gs die ze maken is het beste wat je kunt hebben voor zover word het nog niet nagemaakt en zal het ook niet gebeuren want als je echt je best doet is er genoeg echt te krijgen en niet duur scheelt bij een goede dealer de helft van al die andere shit zekers die andere shit word zeker nagemaakt en het werkt meschien wel maar is onder gedoseert vaak in iedergeval bij gs is dat niet!!!!!!! fijn dat jullie geluisterd hebben

kevinlorenzin zei:
undefined

Luister eens de gs die ze maken is het beste wat je kunt hebben voor zover word het nog niet nagemaakt en zal het ook niet gebeuren want als je echt je best doet is er genoeg echt te krijgen en niet duur scheelt bij een goede dealer de helft van al die andere shit zekers die andere shit word zeker nagemaakt en het werkt meschien wel maar is onder gedoseert vaak in iedergeval bij gs is dat niet!!!!!!! fijn dat jullie geluisterd hebben

En nu even diep adem nemen...en terug uitademen...

Jij wordt GS-gesponserd zeker bro? :D :D

kevinlorenzin zei:
undefined

1 advies: leestekens! ;)

hallo hij heeft het in eerste instantie over Generic
maar was dit geen ander merk dan Generic suplements ''GS''?

• Topic Starter Topic Starter
die tren van GS werkt toch ook super, is toch bijna hetzelfde als parabolan?

kevinlorenzin zei:
undefined

jezus man...interpunctie!!!

hoe kun je nu beweren dat GS niet ondergedoseerd is...daar weet jij toch niks van af of wel. Dat ze dat zeggen ...ok....maar moet je dat zo maar geloven?? Labtest kan iedereen wel "laten doen". Misschien zit er wel even veel in als bij echte AS ipv van meer. Je kan immers niet vergelijken. Als je eenmal 1 van de 2 gebruikt heb, kan je nooit meer vergelijken omdat je lichaam altijd anders reageerd op verschillende kurutjes.

Alleen bij 100% real fabrieks AS heb je 100% zekerheid dat er ook in zit wat beweerd word.

Relax man, take it easy.

hoe kun je nu beweren dat GS niet ondergedoseerd is...daar weet jij toch niks van af of wel. Dat ze dat zeggen ...ok....maar moet je dat zo maar geloven?? Labtest kan iedereen wel "laten doen".

De labtesten die ik gezien heb btreffende GS waren goed, de injectables deels overgedoseerd. Wat is het probleem?

Misschien zit er wel even veel in als bij echte AS ipv van meer.

Echte AS? Van GS is niet echt? Snoepgoed?

Je kan immers niet vergelijken. Als je eenmal 1 van de 2 gebruikt heb, kan je nooit meer vergelijken omdat je lichaam altijd anders reageerd op verschillende kurutjes.

Dan zijn we dus uitgepraat en hoeven we elkaar niet te adviseren. Iedereen is immers anders.

Alleen bij 100% real fabrieks AS heb je 100% zekerheid dat er ook in zit wat beweerd word.

Als het het rechststreeks van de band pakt misschien wel anders weet je het ook niet. Een goed ondergronds lab kan net goed prima materiaal maken.
En wie zegt me dat in India, Thailand, Rusland of roemenie zo strikt gewerkt wordt?

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Relax man, take it easy.

ik take it easy bro :) ik wilde alleen ff wat kwijt :)

De labtesten die ik gezien heb btreffende GS waren goed, de injectables deels overgedoseerd. Wat is het probleem?

Dat er eventueel getwijfeld kan worden aan de labtests?? Wie weet is het een zelfgemaakt papiertje wat er op internet gegooid is.
Echte AS? Van GS is niet echt? Snoepgoed?

met echte AS bedoel ik dus frabriek AS. Gemaakt in een fabriek die er voor gemaakt zijn dergelijke producten te produceren.

Dan zijn we dus uitgepraat en hoeven we elkaar niet te adviseren. Iedereen is immers anders.

daar heb ik het niet over......ik heb het over vergelijkingen.

Als het het rechststreeks van de band pakt misschien wel anders weet je het ook niet. Een goed ondergronds lab kan net goed prima materiaal maken.
En wie zegt me dat in India, Thailand, Rusland of roemenie zo strikt gewerkt wordt?

daar heb je een punt, al neem ik aan dat een fabriek speciaal gemaakt om farmaceutisch producten te maken, een betere nauwkeurigheid hebben.

maarja boeien , het werkt en dat is wat telt. Aleen twijfel ik wel eens aan die berichtgeven over labtests.

Laatst bewerkt:
Ik zit wat meer op Amerikaanse boards laatste tijd en lees veel over test die crashed bij een concentratie boven de 300-350 mg/ml. Dan vraag ik me af hoe men met labresultaten kan komen van bv 377mg/ml.

Leviathan zei:
Ik zit wat meer op Amerikaanse boards laatste tijd en lees veel over test die crashed bij een concentratie boven de 300-350 mg/ml. Dan vraag ik me af hoe men met labresultaten kan komen van bv 377mg/ml.

het kan wel. er zijn ook met test400 en test 600mg per ml.

Leviathan zei:
Maak je geen illusies...die crashen zonder meer. ;)

het kan echt wel. kijk maar op mazz monsters muscle en mayem enz.. het probleem is als je meer mg per ml wil moet je ook meer ba bb toevoegen en dan word het erg pijnlijk :D

Xtreme_BODY zei:
het kan echt wel. kijk maar op mazz monsters muscle en mayem enz.. het probleem is als je meer mg per ml wil moet je ook meer ba bb toevoegen en dan word het erg pijnlijk :D

Idd dan is het een ander verhaal, alleen praat je dan over (bewust) aangepaste conversies. Daar is geen sprake van in een farmaceutisch bedrijf of UG lab. Ze gaan daar niet ineens 7% ba toevoegen ipv de gebruikelijke 5% om bewust meer hormoon op te kunnen lossen dan de standaard doseringen.....

Daarom twijfel ik zo nu en dan aan dat soort spectaculaire labuitslagen.

generic suppl

weet niet hoe jullie er bij komen maar generic maakt gewoon goede spullen is al verschillende malen getest heb er ervaring mee geloof mij ook hun oxy is gewoon goed ken jongens die er een dikke 10kilo mee gepakt hebben alleen met oxy ook weet ik dat er dealers zijn die het al vervalsen heb hier ook een neppert staan van een bekende dealer die ik gekregen heb van een klant van hem zit gewoon niets in sticker is ook wat matter dan bij de echte die glanst groeten JAN

*zucht*

Leestekens!!!

Wat ik hier niet begrijp als jullie zo ontevreden zijn over g.s. waarom kopen jullie het dan.
Er is toch zat ander spul te krijgen.
Heb zelf nog nooit klachten gehad over g.s.
Misschien is het tijd voor een ander leverancier.

Groetjes Adrbeest.

Terug
Naar boven