MuscleMeat

Generic anadrol nep

steroids43 zei:
weet niet hoe jullie er bij komen maar generic maakt gewoon goede spullen is al verschillende malen getest heb er ervaring mee geloof mij ook hun oxy is gewoon goed ken jongens die er een dikke 10kilo mee gepakt hebben alleen met oxy ook weet ik dat er dealers zijn die het al vervalsen heb hier ook een neppert staan van een bekende dealer die ik gekregen heb van een klant van hem zit gewoon niets in sticker is ook wat matter dan bij de echte die glanst groeten JAN

:eek: :eek: :eek:

Zou het een utopie zijn om alle posts in duidelijk Nederlands te kunnen lezen?
Liefst nog met leestekens om het voor ons allen aangenaam te maken.
Ik lees hier de laatste tijd meer en meer "wartaal". En dan spreek ik niet over de inhoud maar wel de vorm...Have the Aliens landed? :D

Pumpin' zei:
jezus man...interpunctie!!!

hoe kun je nu beweren dat GS niet ondergedoseerd is...daar weet jij toch niks van af of wel. Dat ze dat zeggen ...ok....maar moet je dat zo maar geloven?? Labtest kan iedereen wel "laten doen". Misschien zit er wel even veel in als bij echte AS ipv van meer. Je kan immers niet vergelijken. Als je eenmal 1 van de 2 gebruikt heb, kan je nooit meer vergelijken omdat je lichaam altijd anders reageerd op verschillende kurutjes.

Alleen bij 100% real fabrieks AS heb je 100% zekerheid dat er ook in zit wat beweerd word.

Ik begin jou een beetje zat te worden vriend..altijd maar GS gebash?..

Dat gezeik over die labtesten altijd..San Rafael Labs is het meest gerenomeerde test lab van de wereld ongeveer..denk je dat zij met de resultaten gaan klooien als je ze een paar tientjes extra geeft?

Ik vind dat je een beetje triest bezig bent en ben dat aardig zat...dus denk erom... :finger:

Rico

Laatst bewerkt:
dutch windmill zei:
Ik begin jou een beetje zat te worden vriend..altijd maar GS gebash?..
Dat gezeik over die labtesten altijd..San Rafael Labs is het meest gerenomeerde test lab van de wereld ongeveer..denk je dat zij met de resultaten gaan klooien als je ze een paar tientjes extra geeft?

Ik vind dat je een beetje triest bezig bent en ben dat aardig zat...dus denk erom... :finger:

Rico
Mee eens. GS is gewoon prima spul en op dit moment de meest veilige aankoop. Als je liever geen generieke spullen koopt, kun je beter wel connecties hebben die het voor je testen, anders weet je nooit wat je in je donder spuit.

Laatst bewerkt door een moderator:
HE DA STACK had gisteren een feestje. Maar als ik het nu nog eens lees dan heb ik nog aardig goed mijn verhaaltje verteld, oke zonder puntjes komma enz, Maar je kan het lezen. Was hier een tijdje niet meer geweest maar als er nog meer van die soort van jou hier rond zwerfen blijf ik wel weer een tijdje weg BAH WAT EEN KWAL groeten JAN voor de andere jongens sorry had maar 6 klassen lagere school maar wel verstand van anabolen en BB

Ik heb zelf goeie ervaringen met de dbol,winstrol (tabs),clenbuterol en test van GS. Vondt alleen de winstrol-ject waardeloos injecteren, en de boldenone heeft niet echt n toevoegende waarde gehad imo in mn laatste kuur.

Die laatste 2 zou ik niet weer gebruiken.

Dat is het enigste dat ik er uit eigen ervaring over kwijt kan.....rest van de producten heb ik geen ervaring mee.

Zijn er eigenlijk gevallen bekend waarbij GS zelf is nagemaakt? Deze vraag vooral gericht aan kenners die het in labs hebben onderzocht!

Van (echte) GS heb ik zelden slechte ervaringen gehoord, lijkt me idd ook onlogisch dat ze eerst hun goede naam maken met veel moeite om daarna rotzooi te gaan verkopen en die goede naam weer naar beneden te halen.

TylW zei:
Zijn er eigenlijk gevallen bekend waarbij GS zelf is nagemaakt? Deze vraag vooral gericht aan kenners die het in labs hebben onderzocht!

Van (echte) GS heb ik zelden slechte ervaringen gehoord, lijkt me idd ook onlogisch dat ze eerst hun goede naam maken met veel moeite om daarna rotzooi te gaan verkopen en die goede naam weer naar beneden te halen.

Het is nu eenmaal een feit GS in een verpakking komt die vrij eenvoudig is na ta maken. Er zijn wel al wat gevallen bekend van idioten die wat visolie verkopen als zijnde bv testosteron. vaak wordt er dan wel en klene hoeveelheid test gemengt zodat er toch wel iets gebeurd maar goed werken doe het natuurlijk niet

steroids43 zei:
HE DA STACK had gisteren een feestje. Maar als ik het nu nog eens lees dan heb ik nog aardig goed mijn verhaaltje verteld, oke zonder puntjes komma enz, Maar je kan het lezen. Was hier een tijdje niet meer geweest maar als er nog meer van die soort van jou hier rond zwerfen blijf ik wel weer een tijdje weg BAH WAT EEN KWAL groeten JAN voor de andere jongens sorry had maar 6 klassen lagere school maar wel verstand van anabolen en BB

sorry als ik je hier persoonlijk geviseerd heb was geenszins de bedoeling maar de laatste tijd viel het me op dat er meer en meer "luie" posts te lezen zijn zonder leestekens dan bedoel ik mss dat jij naar een speciale school gegaan bent waar ze in de 6 klassen lagere school enkel anabolica en BB gaven maar ik had het niet zo breed en moest naar de KWALschool gaan waar we wel leerden leestekens te gebruiken ;)

groeten uit de noordzee,

Da KWAL aka Da Stack

Chemical zei:
Het is nu eenmaal een feit GS in een verpakking komt die vrij eenvoudig is na ta maken.

Garanties heb je wat dat betreft nooit, zelfs de moeilijkere zaken als bv de Nile amps kunnen nog vervalst worden, en dat gebeurt ook.

Enigste dat van belang is dat je op je dealer kunt vertrouwen.

Denk dat we ons rot zouden schrikken als er een concreet percentage van fakes van bekende merken gegeven zou kunnen worden.

nog maar ene keer
was Generic geen totaal ander merk dan GS.???
meende dat ik dit in een eerdere thread had gelezen

even over de oxy van GS, ik heb erzelf veel ervaring mee, ik vindt het top spul, en dat geld niet alleen voor de oxy, maar de gehele anabolen lijn van GS.ik ben er mee aan het kuren,oxy en ik groei als een beer.afz een kleine teddybeertje bw 135kg en geen vet of vochtbal, massa massa :eek:

Sorry da stack dat ik je een kwal noemde maar van goede oxy word je wat kribbelig ach je weet wel neem ik aan Groetjes JAN UIT ENSCHEDEweer geen puntjes en comma,s erg he

steroids43 zei:
Sorry da stack dat ik je een kwal noemde maar van goede oxy word je wat kribbelig ach je weet wel neem ik aan Groetjes JAN UIT ENSCHEDEweer geen puntjes en comma,s erg he

:cool: Trek het je niet aan bro, als iedereen wat meer sorry tegen elkaar zo zeggen zou er allicht meer vrede op de wereld zijn dus no problem for me...

Greetz,

Da Stack

fitnesboy zei:
nog maar ene keer
was Generic geen totaal ander merk dan GS.???
meende dat ik dit in een eerdere thread had gelezen

Idd....Generic staat bekend om k*tproducten. Is totaal anders dan GS.

Is ook wel s visolie in gevonden. Ik weet sowieso dat een knoeierd die rotzooi via internet verkoopt. Dus beware!

ik heb precies hetzelfde potje/tabletten 10 mg.
ben nu 2 weken bezig (witte tabletten, printje op potje kan ook zo uit iedere printer gerold zijn) ik weet niet hoeveel weken je nu verder bent, maar zit er vooruitgang in?

• Topic Starter Topic Starter
10mg tableten.. dat kan geen oxy zijn
en ik ben inmiddels een jaar verder en de oxy s hebben goed geholpen, ben er met ander spullen 18 kilo van bijgekomen

Leviathan zei:
Idd....Generic staat bekend om k*tproducten. Is totaal anders dan GS.

Is ook wel s visolie in gevonden. Ik weet sowieso dat een knoeierd die rotzooi via internet verkoopt. Dus beware!
:thumb:
inderdaad. Althans, de test en EQ van GS deden mij groeien als de spreekwoordelijke kool. :D
Wel jammer dat alle winst in recordtempo weer weg was maar dat lag niet aan GS :(

Patrickjuh21 zei:
maar volges me dealer is Anadrol bijna nergens meer echt te verkrijge...

Onzin-dealerpraat. Vraag aan iemand die naar Turkije op vakantie gaat of ie 3 doosjes Anapolon meeneemt.

Lauw zei:
Die labels zijn echt wel lachen. Eerst de kop van een mastino napoletano, en nu een halve stierenkop. Je krijgt idd het idee dat je spullen van een dubieuze supplementen fabrikant in handen hebt.
Uit betrouwbare bron kan ik je wel vertellen dat het toch nog erg veel moeite schijnt te kosten om een beetje fatsoendelijke etiketten te maken.

Ik heb me ooit vergaapt aan een prachtig label van een vermoedelijk Belgisch lab; 'Australian Pacific' zoiets???

Erg mooie labels.

mikeb zei:
ik heb precies hetzelfde potje/tabletten 10 mg.
ben nu 2 weken bezig (witte tabletten, printje op potje kan ook zo uit iedere printer gerold zijn) ik weet niet hoeveel weken je nu verder bent, maar zit er vooruitgang in?

Sjesus.....Je vraagt serieus of iemand die post schijft in oktober vorig jaar, nu nog bezig is? :eek: Doe mij ook zo'n kuur. Het enige wat jij hiermee gaint is dat strafpuntje wegens "topic kicken" :D (zal wel los lopen)

De inj. met gs heb ik goede ervaringen mee, de dianabol van GS is rommel...

Terug
Naar boven