MuscleMeat

Generic anadrol nep

Chapeloere zei:
De inj. met gs heb ik goede ervaringen mee, de dianabol van GS is rommel...

en waarom dan ? Nee ik heb geen aandelen GS . Ik kan het goed onderbouwen niet alleen de labtesten gezien ,was per pil geloof ik 9,50 mg of zoiets ( neem me nie kwalelijk kon het zo ff snel niet vinden )> Gebruik de dboll nou bijna 4 weken en ik groei er lekker op ! Nou ff iets wat ik dan ''zogenaamd'' niet kan onderbouwen me trainings maten gebruiken het ook en vinden het ook topspul!

Zo mijn zegje weer gedaan

Ik blijf erbij GS wat ik om me heen zie en dus ook zelf gebruik is top spul !

groeten dennis

weer een nutteloze kick :rolleyes:

bustaden zei:
en waarom dan ? Nee ik heb geen aandelen GS . Ik kan het goed onderbouwen niet alleen de labtesten gezien ,was per pil geloof ik 9,50 mg of zoiets ( neem me nie kwalelijk kon het zo ff snel niet vinden )> Gebruik de dboll nou bijna 4 weken en ik groei er lekker op ! Nou ff iets wat ik dan ''zogenaamd'' niet kan onderbouwen me trainings maten gebruiken het ook en vinden het ook topspul!

Zo mijn zegje weer gedaan

Ik blijf erbij GS wat ik om me heen zie en dus ook zelf gebruik is top spul !

groeten dennis

Even los van mijn mening omtrent deze is dit natuurlijk ook een bullshit argument. Vertel er voor de duidelijkheid ook even bij dat je 250 test en 200 deca zet. Dat zet jouw ervaring wel in een heel ander daglicht denk je niet?

Just my props, adios, Arie

Terug
Naar boven