AndroidHealthClinic

Generic Supplements Holland product line

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Wie weet of dit goeie producten zijn ?? Ze hebben van alles.. helios, test, tren....

En heeft er iemand ervaring mee ??

Groet

Levrone@

GS is topkwaliteit, heb er nog nooit klachten over gehoord ;)
ze zijn ook vrij goedkoop :)
Het is een underground lab btw.

kheb er (nog) geen ervaring mee maar heb wel van mensne gehoord dat ze goed zijn. Lijkt me eerlijk gezegd ook wel tis gemaakt door bodybuilders voor bodybuilders dat klinkt dus wel goed. er zijn trouwens ook al testen op internet geloof ik van GS.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by karperblues
kheb er (nog) geen ervaring mee maar heb wel van mensne gehoord dat ze goed zijn. Lijkt me eerlijk gezegd ook wel tis gemaakt door bodybuilders voor bodybuilders dat klinkt dus wel goed. er zijn trouwens ook al testen op internet geloof ik van GS.

Links ??:D

Volgens wat ik ervan hoorde is het top.

ja weet iemand een website?

[Link niet meer beschikbaar]
zijn geen tests, maar wel een interview met de stichters:)
enjoy

gebruik het nu. is topspul. Ook degene die verantwoordelijk is is zeker te vertrouwen, en dat doe ik ook :)

Goed spul!

Ik hoop dat ze nog meer soorten aas gaan ontwikkelen.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by enrico
[Link niet meer beschikbaar]
zijn geen tests, maar wel een interview met de stichters:)
enjoy

Spul ziet er wel zodanig uit, dat het best makkelijk te vervalsen is....:rolleyes:

IK heb de boldenone van GS. GA het binnenkort uitproberen

mij interesseert het ook wel, maar ik weet niet waar ik deze middelen kan bestellen. en hier mag ik het ook niet vragen.

Originally posted by Levrone@

Spul ziet er wel zodanig uit, dat het best makkelijk te vervalsen is....:rolleyes:

Zat er gisteravond nog over te denken ; het is heel makkelijk een onvervalsbaar (via internet controleerbaar) certificaat van echtheid bij te stoppen (is in de praktijk een briefje met een serie nummer en 9 raar uitziende woorden).

Viond dit soort initiatieven (van GS dus) best goed ....... misschien moet ik ze het idee eens aan de hand doen.

Generic Supplements zijn goed en goedkoop, ik ken vele die
het gebruiken en er dik tevreden mee zijn.

GS vervalsen is moeilijker dan je denkt omdat ze recht aan de dealer in kwestie leveren die zij vertrouwen.
de dealer moet dus niet via omwegen om aan de spulletjes te raken :)

greetz

enrico

Ik denk niet dat het veel voorkomt vervalsingen van GS

Heb je haast ook nie. Ze hebben nu nieuwe look.

Terug
Naar boven