AndroidHealthClinic

Genesis Rejuvenation - Echt of Nep?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jackinnberg

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Ik heb veel gezocht over het merk Genesis.
Helaas nadat ik alles in huis had..

Dit is wat ik in huis heb gehaald:

- Genesis: Testosterone Compound (10 amp/ 250mg)

- Genesis: Nandrolone Decanoate (10 amp/ 250mg)

- Genesis: Methandienone Tablets (10mg)

- Genesis: Stanozolol Tablets (10mg)

Ik heb gelezen dat ze al een lange tijd gestopt zijn met het merk Genesis en nu onder deze naam: Unigen produceren.

Graag hoop ik met jullie hulp en vergelijkingen, erachter te komen of dit de vuilnisbak in moet of niet...

Help Help Help... I'm lost

waar en hoe heten het daarvoor dan? oke kop dicht als je dat niet eens weet.
ik ben nooit cruisecontrol zijn berichten gaan nalopen om vervolgens op alles wat hij zegt te gaan trollen hij wel bij mij dus weer kop dicht.
Ben jij ooit bij het productie geweest dat je claimt dat het machinaal gebeurt? oke ik wel want er was ooit een bedrijf hier in almere. Dat ze nu omlabelen met Genesis stickers doet niet onder voor de kwaliteit en waarom ze dat doen beaam jezelf al in je post dus verdere uitleg is overbodig.

ik ben nooit cruisecontrol zijn berichten gaan nalopen om vervolgens op alles wat hij zegt te gaan trollen hij wel bij mij dus weer kop dicht.
Ben jij ooit bij het productie geweest dat je claimt dat het machinaal gebeurt? oke ik wel want er was ooit een bedrijf hier in almere. Dat ze nu omlabelen met Genesis stickers doet niet onder voor de kwaliteit en waarom ze dat doen beaam jezelf al in je post dus verdere uitleg is overbodig.

Hoe heten wat daarvoor dan? Genesis? Dat noemde ze Genesis :o

En wat voor een bedrijf heb je dan nodig om te labelen? Dat kan gewoon in de slaapkamer

Jij bent bijna te dom om adem te halen, wees blij dat het je motoriek is anders was je er al niet meer.

Genesis heeft bestaan als HG producent. Alles wat nu Genesis heet is daarom FAKE. Fake Genesis dus, dat is waar het om gaat. Dat is verder geen rocket science. Ik ga er vanuit dat je google skills wel enigszins zijn ontwikkeld, in dat geval kan je zo de hele voorgeschiedenis van Genesis vinden.

Best grappig dat je in een ander topic zegt dat je niet meer reageert, want hij is het niet waard. En ondertussen gaat meneertje vorlijk verder. Je komt over als een gefrusteerd mannetje zonder know-how. Maar ho ho ho, ik houd mijn kop wel.

De machinale bewerking van vials en stickers? Zoek maar eens op Pharmacom, dan zie je genoeg. Staat ook allemaal op internet, inclusief video materiaal. Dus ja, dat geloof ik zeer zeker.

Dat ze het nu omlabelen geeft de garanie dat je niet weet wat er in het product zit. Als een product nu echt zo goed is als jij zegt (wat best kan daar niet van), dan kiezen ze echt wel een andere naam dan het inmiddels verneukte imago wat aan Genesis is gekoppeld.

Oowja en tot slot, als er nu letterlijk niks nuttigs uitkomt, houd dan zelf je kop eindelijk eens dicht. Er komt alleen spetterpoep uit je mond, vergeet je mond niet af te vegen anders zit je shirt er straks ook nog onder

Gaat nu heus elk topic uit de hand beginnen lopen in deze sectie ?!

Jij bent bijna te dom om adem te halen, wees blij dat het je motoriek is anders was je er al niet meer.

Genesis heeft bestaan als HG producent. Alles wat nu Genesis heet is daarom FAKE. Fake Genesis dus, dat is waar het om gaat. Dat is verder geen rocket science. Ik ga er vanuit dat je google skills wel enigszins zijn ontwikkeld, in dat geval kan je zo de hele voorgeschiedenis van Genesis vinden.

Best grappig dat je in een ander topic zegt dat je niet meer reageert, want hij is het niet waard. En ondertussen gaat meneertje vorlijk verder. Je komt over als een gefrusteerd mannetje zonder know-how. Maar ho ho ho, ik houd mijn kop wel.

De machinale bewerking van vials en stickers? Zoek maar eens op Pharmacom, dan zie je genoeg. Staat ook allemaal op internet, inclusief video materiaal. Dus ja, dat geloof ik zeer zeker.

Dat ze het nu omlabelen geeft de garanie dat je niet weet wat er in het product zit. Als een product nu echt zo goed is als jij zegt (wat best kan daar niet van), dan kiezen ze echt wel een andere naam dan het inmiddels verneukte imago wat aan Genesis is gekoppeld.

Oowja en tot slot, als er nu letterlijk niks nuttigs uitkomt, houd dan zelf je kop eindelijk eens dicht. Er komt alleen spetterpoep uit je mond, vergeet je mond niet af te vegen anders zit je shirt er straks ook nog onder

jajajajajaj dus dat is je onderbouwing? alles wat genessis heet is fake toch? oke dus als je een sticker van dole banaal op een appel plakt is het geen appel meer? dat ze het merk genessi gebruiken is om te verkopen en dat staat geheel los van of het fake of echt is.
Ik regeer toch niet op jou dat ik niet meer op jou reageer ofwel dus dat jij geen onderscheid kan maken en net doet of ik dat tegen jou heb gezegd is je eigen tekortkoming.

en alle merken in de ug daarvan weet je niet wat erin zit dus weer een ongeldig argument. DAT JIJ NIET EEN DE ECHTE VOOR GESCHIEDENIS WEET VAN GENISES ZEGT MIJ GENOEG EN GA NIET VRAGEN OF IK HET JE UITLEG, want ik praat toch poep?

Ok, genoeg geweest weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven