Jij bent bijna te dom om adem te halen, wees blij dat het je motoriek is anders was je er al niet meer.
Genesis heeft bestaan als HG producent. Alles wat nu Genesis heet is daarom FAKE. Fake Genesis dus, dat is waar het om gaat. Dat is verder geen rocket science. Ik ga er vanuit dat je google skills wel enigszins zijn ontwikkeld, in dat geval kan je zo de hele voorgeschiedenis van Genesis vinden.
Best grappig dat je in een ander topic zegt dat je niet meer reageert, want hij is het niet waard. En ondertussen gaat meneertje vorlijk verder. Je komt over als een gefrusteerd mannetje zonder know-how. Maar ho ho ho, ik houd mijn kop wel.
De machinale bewerking van vials en stickers? Zoek maar eens op Pharmacom, dan zie je genoeg. Staat ook allemaal op internet, inclusief video materiaal. Dus ja, dat geloof ik zeer zeker.
Dat ze het nu omlabelen geeft de garanie dat je niet weet wat er in het product zit. Als een product nu echt zo goed is als jij zegt (wat best kan daar niet van), dan kiezen ze echt wel een andere naam dan het inmiddels verneukte imago wat aan Genesis is gekoppeld.
Oowja en tot slot, als er nu letterlijk niks nuttigs uitkomt, houd dan zelf je kop eindelijk eens dicht. Er komt alleen spetterpoep uit je mond, vergeet je mond niet af te vegen anders zit je shirt er straks ook nog onder