Fitness Seller

Gepassioneerde BB'er gevraagd voor 2á3 sessies in Rotterdam

Is leuk man om te doen, zo'n wedstrijdje met een ander. Ik heb het ook een keer gedaan met een andere kerel en dat heeft echt enorm geholpen. Motiveert extra. Hij zit in rotterdam dus ik zal dit eens naar hem doorsturen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Is leuk man om te doen, zo'n wedstrijdje met een ander. Ik heb het ook een keer gedaan met een andere kerel en dat heeft echt enorm geholpen. Motiveert extra. Hij zit in rotterdam dus ik zal dit eens naar hem doorsturen ;)

Top!

Even een kickje. Nog zoekende naar begeleiding vanuit de passie voor de sport.
Lees dan eerste post.

Een schopje, ben dus nog zoekende. Komop BB'ers of BB'sters. We zijn real en leergierig.

Denk je nou echt dat een bodybuilder zijn vrije tijd en eigen trainingen gaat besteden aan twee gasten die een ''wedstrijdje'' willen doen. Wat jij vraagt is puur begeleiding en begeleiding kost geld, niks is gratis;). Ga naar Sibil of Mascha, komen ook van die kanten, hooguit half uur rijden ofzo.

Denk je nou echt dat een bodybuilder zijn vrije tijd en eigen trainingen gaat besteden aan twee gasten die een ''wedstrijdje'' willen doen. Wat jij vraagt is puur begeleiding en begeleiding kost geld, niks is gratis;). Ga naar Sibil of Mascha, komen ook van die kanten, hooguit half uur rijden ofzo.

Ik snap best dat begeleiding geld kost. Het gaat hier om tips en trics van een ervaren sporter. Mijn neefje is net bezig en dat wil dan niet zeggen dat hij gelijk maar ff kan schokken. (hij zit nog op school)

En ik heb echt geen 200 euro liggen om begeleiding te bekostigen.
Had ik het maar. Ik heb gewoon een gezin, en zij willen ook eten en hebben soms ook kleding nodig.

En volgens mij is het niet perse noodzakelijk om je ervaring te benutten om te cashen. Of zijn we allemaal zo verziekt dat alles geld moet kosten.

Dus de vraag blijft staan. Is er iemand die ons 2 trainingen wil bijstaan met tips en trics. :D

Nee we zijn niet verziekt, maar er zijn mensen die moeite in jou gaan steken en in mezelf weet ik nu al dat je neefje over een half jaar is gestopt en jij nog vijf jaar bezig bent zonder zichtbaar resultaat. No offence maar ik ken meer van dat soort gasten als jullie en zo denken dat meeste, zo niet alle bodybuilders ook.

Dus leg je geld maar klaar anders heb je tegen de kerst nog geen fatsoenlijke begeleiding:)

stuur ff mailtje naar BigMart:D

......Of zijn we allemaal zo verziekt dat alles geld moet kosten.......

Nee we zijn niet verziekt, maar er zijn mensen die moeite in jou gaan steken en in mezelf weet ik nu al dat je neefje over een half jaar is gestopt en jij nog vijf jaar bezig bent zonder zichtbaar resultaat. No offence maar ik ken meer van dat soort gasten als jullie en zo denken dat meeste, zo niet alle bodybuilders ook.

Dus leg je geld maar klaar anders heb je tegen de kerst nog geen fatsoenlijke begeleiding:)

Zeg vriend hebben wij samen geknikkert ofzo.
Allereerst heb ik het over WE in de vorm van wij mensheid, dat alles schijnbaar geld moet kosten als je iets voor iemand anders zou kunnen doen, gewoon omdat je van de sport houdt. :rolleyes:

En DAT SOORT GASTEN ALS JULLIE? Heb ik jou direct aangesproken. Nee dacht het niet. En wat weet jij over mij? Nopes nada niks. Over mijn neefje zal je zekers een punt hebben. Alleen al daarom wil ik samen met hem en een eventuele sportminded man of vrouw iets samen doen.
Gewoon om hem eens niet de 6 maanden bodybuilder wannabe te laten zijn. ;)

En over mezelf. Ik denk dat ik bij de, laten we zeggen 8%, forumleden hoor die zeker wel wat doet voor deze sport. Ik ben een beginnenling, al spreekt mijn leeftijd dat tegen. Maar op gebiedt van BB zeker wel een beginnenling. En ik ben ruim zoekende naar informatie. Leer veel hier en lees nog meer.
En als het gaat om begeleiding, je kan nog zoveel lezen en nog zoveel trainen, iemand anders kan je net dat zetje geven die je nodig hebt.
Gewoon omdat zij vele jaren van ervaring in combinatie met kennis kunnen lezen in observatie van je uitvoering wat goed of minder goed voor je is.

En al alleen daarom zoek ik dus iemand die dan gek genoeg is om dit te doen just for the sport.
En zoals eerder geschreven, als ik het geld had zou ik het wel doen. Maar ik heb het geld gewoon niet.

Als je dit leest kan je misschien begrijpen dat niet altijd alles even makkelijk is. http://forum.dutchbodybuilding.com/f281/mijn-verhaal-311766/
En trouwens, niet om zielig te doen. In tegendeel zelfs.

Laatst bewerkt:
heb het je eerder gezegd, er zullen er maar weinig zijn die je gratis gaan helpen.
Hoe je het ook draait of keert, je hebt het over begeleiding en dat kost geld.
Misschien een idee om je gewoon goed in te lezen en vragen te stellen als je iets niet begrijpt hier op het forum? En is de wedstrijd al begonnen?

heb het je eerder gezegd, er zullen er maar weinig zijn die je gratis gaan helpen.
Hoe je het ook draait of keert, je hebt het over begeleiding en dat kost geld.
Misschien een idee om je gewoon goed in te lezen en vragen te stellen als je iets niet begrijpt hier op het forum? En is de wedstrijd al begonnen?

Ja die "wedstrijd" staat. Ik gain best wat massa. Cutten en gaainen gaat niet, helaas. Mijn vet% is nog te hoog, 26% gemeten met 3 punts meeting.
Ga wat ochtend cardio erin gooien. Maar hard trainen doe ik zeker.
Het is meer bedoelt om mijn neefje te pushen door te gaan. ;)

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 21:55 ----------

stuur ff mailtje naar BigMart:D

Kan BigMart niet terug vinden. :cool:

26 is erg hoog, waarom ga je niet cutten?

26 is erg hoog, waarom ga je niet cutten?

Nadat ik met Ray Simon erover gesproken heb, is het cutten afgeraden.
Door krachttraining en onderbouwt voedingsschema moet de vet% ook zakken.
En daar houdt ik me voorlopig aan vast. Nu heeft Ray mij wel aangegeven ochtend cardio toe te voegen.

Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Daarom is begeleiding ook wel noodzakelijk denk ik.
En nu iemand in de buurt vinden die mij onder zijn vleugels wilt nemen. :cool:

Terug
Naar boven