Viriya
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is leuk man om te doen, zo'n wedstrijdje met een ander. Ik heb het ook een keer gedaan met een andere kerel en dat heeft echt enorm geholpen. Motiveert extra. Hij zit in rotterdam dus ik zal dit eens naar hem doorsturen![]()

. Ga naar Sibil of Mascha, komen ook van die kanten, hooguit half uur rijden ofzo.Denk je nou echt dat een bodybuilder zijn vrije tijd en eigen trainingen gaat besteden aan twee gasten die een ''wedstrijdje'' willen doen. Wat jij vraagt is puur begeleiding en begeleiding kost geld, niks is gratis. Ga naar Sibil of Mascha, komen ook van die kanten, hooguit half uur rijden ofzo.

......Of zijn we allemaal zo verziekt dat alles geld moet kosten.......
Nee we zijn niet verziekt, maar er zijn mensen die moeite in jou gaan steken en in mezelf weet ik nu al dat je neefje over een half jaar is gestopt en jij nog vijf jaar bezig bent zonder zichtbaar resultaat. No offence maar ik ken meer van dat soort gasten als jullie en zo denken dat meeste, zo niet alle bodybuilders ook.
Dus leg je geld maar klaar anders heb je tegen de kerst nog geen fatsoenlijke begeleiding![]()

heb het je eerder gezegd, er zullen er maar weinig zijn die je gratis gaan helpen.
Hoe je het ook draait of keert, je hebt het over begeleiding en dat kost geld.
Misschien een idee om je gewoon goed in te lezen en vragen te stellen als je iets niet begrijpt hier op het forum? En is de wedstrijd al begonnen?