AndroidHealthClinic

Shocking News Gepest meisje post verhaal op Facebook en stapt uit het leven

Oops was al gepost zie ik.

als je dit zielig vind kun je alles wel zielig gaan vinden en overal wel medelijden voor voelen.
van de week weer zelfmoord in Vught. zullen we dat ook massaal zielig gaan vinden?

Triest voor meisje en familie. Wat ik ranzig vind is altijd weer die selectieve en hypocriete verontwaardiging over een geval van lijden dat toevallig "hot" is in de media. En iedereen loopt daar dan weer braaf achteraan en "och och wat erg" nog veel erger leed en zelfs onder hun neus gemakshalve vergetend. Had dit al voor m'n neus gekregen op Youtube en hop hier is het ook al, argh. Hah die vergelijking met gekleurd meisje is hard maar zeer treffend. ++

lol wel geinige mems staan er tussen XD\
b15.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Epic ook hoe die photoshopper halverwege het wit weggummen bij het haar er geen zin meer in had en het een beetje afraffelde om er vanaf te zijn.

Zoiets heet gevoeligheid, dat maakt je nog geen aandachshoer die zich volgens jou leuk in een slachtofferrol wil duwen.

Heeft ook geen zin deze discussie.

Volgens mij reageert iedereen hier normaal, maar ben jij gewoon de bèta. Altijd die huilie comments van jou 'omg laat je hart spreken, het is stoer om gevoelig te zijn! Echte mannen huilen ook'

En dan je verwijt dat we stiekem allemaal zo'n huilie zijn maar op DBB stoer proberen over te komen. De illusie :roflol:

Epic ook hoe die photoshopper halverwege het wit weggummen bij het haar er geen zin meer in had en het een beetje afraffelde om er vanaf te zijn.

Volgens mij reageert iedereen hier normaal, maar ben jij gewoon de bèta. Altijd die huilie comments van jou 'omg laat je hart spreken, het is stoer om gevoelig te zijn! Echte mannen huilen ook'

En dan je verwijt dat we stiekem allemaal zo'n huilie zijn maar op DBB stoer proberen over te komen. De illusie :roflol:
Painter bedoel je:roflol:

Dit heb ik nooit gezegd :roflol:
Laat me 1 post zien waarin ik zoiets zeg.

Ik zeg alleen dat ik het sneu vind, jij verzint daar vervolgens dit hele verhaaltje bij.

/care er pleegt iemand 138123787123km hier vandaan zelfmoord.. Dit is dezelfde bullshit als dat er een zanger dood gaat alleen hoef ik in dit geval niet al die shit muziek nadien aan te horen op de radio..

Lijkt trouwens op een verhaal van een meid bij mij in de wijk. Ze had zichzelf opgehangen aan een boom in de wijk, omdat ze zoveel gepest werd. Op internet, twitter verschenen allerlei verhalen over bangalijsten, weet niet of dat waar was. Was ong. Half jaartje terug.

Blijft een sick verhaal

Lijkt trouwens op een verhaal van een meid bij mij in de wijk. Ze had zichzelf opgehangen aan een boom in de wijk, omdat ze zoveel gepest werd. Op internet, twitter verschenen allerlei verhalen over bangalijsten, weet niet of dat waar was. Was ong. Half jaartje terug.

Blijft een sick verhaal

Dat herinner ik me ook nog wel, was dikke commotie over toen, echt vreselijk..

pics?

flashes = sl*t
En ik heb zowieso al geen medelijde met mensen die zelfmoord plegen.

Doet me denken aan dat filmpje op whatsapp van dat wijf die een hond pijpte, leeft die nog wel?

Beetje natural selection in mijn ogen, maargoed wie ben ik...
Als je zo'n labiel persoon bent dat je nog niet eens over het pesten heen komt en je titties gaat flashen op het internet omdat je aandacht nodig hebt.

hahhaa die hondepijper was wel erg ja

Kan iemand het filmpje posten van het meisje dat een hond pijpt?
karma voor die persoon!

Terug
Naar boven