- Waardering
- 3.529
Thx
moet nog even fap
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jo Pat waar heb jij uitgehangen?
Lijkt mij idd niet dat dat soort foto's uitlekken.

lol wel geinige mems staan er tussen XD\
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/418/277/b15.jpg
[Link niet meer beschikbaar]

Zoiets heet gevoeligheid, dat maakt je nog geen aandachshoer die zich volgens jou leuk in een slachtofferrol wil duwen.
Heeft ook geen zin deze discussie.

Painter bedoel jeEpic ook hoe die photoshopper halverwege het wit weggummen bij het haar er geen zin meer in had en het een beetje afraffelde om er vanaf te zijn.
Volgens mij reageert iedereen hier normaal, maar ben jij gewoon de bèta. Altijd die huilie comments van jou 'omg laat je hart spreken, het is stoer om gevoelig te zijn! Echte mannen huilen ook'
En dan je verwijt dat we stiekem allemaal zo'n huilie zijn maar op DBB stoer proberen over te komen. De illusie![]()

Epic ook hoe die photoshopper halverwege het wit weggummen bij het haar er geen zin meer in had en het een beetje afraffelde om er vanaf te zijn.
Volgens mij reageert iedereen hier normaal, maar ben jij gewoon de bèta. Altijd die huilie comments van jou 'omg laat je hart spreken, het is stoer om gevoelig te zijn! Echte mannen huilen ook'
En dan je verwijt dat we stiekem allemaal zo'n huilie zijn maar op DBB stoer proberen over te komen. De illusie![]()

Lijkt trouwens op een verhaal van een meid bij mij in de wijk. Ze had zichzelf opgehangen aan een boom in de wijk, omdat ze zoveel gepest werd. Op internet, twitter verschenen allerlei verhalen over bangalijsten, weet niet of dat waar was. Was ong. Half jaartje terug.
Blijft een sick verhaal
Dat herinner ik me ook nog wel, was dikke commotie over toen, echt vreselijk..
pics?