AndroidHealthClinic

Nieuws Gerecht zoekt naar lijk bij buurman vermoord koppel

Ik kreeg net link van haar facebookprofiel door van iemand, het meisje was op 30 december lid geworden van de groep:

i'd Like to be dead for a day, to see peoples reactions.

:angstig:

Ben ook wel benieuwd wat er gebeurd is met hun, maar als die buurman effectief de moordenaar is is hij wel superdom geweest om hun als targets te kiezen, of hij heeft door enorm groot toeval zichzelf gekloot :p.

Moest het die buurman zijn, en het is echt zonder reden (dus gewoon een soort van seriemoordenaar, dus geen uitbarsting van agressie door pesterijen ofzo) dan lijkt het mij vreemd dat het op deze manier gebeurt. Hier zit duidelijk een planning achter. Beide personen zitten vooraan, de ene neerschieten en op de achterbank leggen, de andere neerschieten en in de koffer steken, met die wagen ergens naartoe rijden en in brand steken. Steekt veel tijd in die handelingen imo, veel kans om gepakt te worden tijdens dit hele gebeuren.
Zeer vreemd...

zou pas een grote blunder zijn moest de buurman er totaal niets mee te maken hebben

Ik dacht net hetzelfde mijn beste Silentio.

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Zo is dat mijn beste guardian.

Wat ben je toch vandaag toch hoffelijk, mijn beste Akira. :p

Ja, de buurman heeft nu bekend. Zou wel begaaid zijn als die ook wat te maken had met die moord op Annick Van Uytsel.

:roflol: Twas te peizen.

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Maar als ik het goed lees hebben ze voorlopig echt NIETS tegen hem?
Geen moordwapen, geen getuigen,... Niets van bewijzen. Gewoon enkele indicaties omdat het volgens een buurtonderzoek 'een rare man' is :rolleyes:

Waarom bekent hij dan? Kalf :D
idd :p blijkbaar zijn ze afgegaan op speurdersintuïtie :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Ja, de buurman heeft nu bekend. Zou wel begaaid zijn als die ook wat te maken had met die moord op Annick Van Uytsel.
Buurman heeft bekend? :eek: waar heb je dat gelezen? :p

De familie van de vermoorde Shana zou die kerel al een tijdje aan het treiteren geweest zijn. Mss de verkeerde uitgekozen om mee te ****en. Het zou wel grappig zijn moest het effectief een seriemoordenaar zijn. Zo'n sociaal gestoorde ****er die door zijn buren gepest wordt, die daardoor zijn eigen regels aan de laars lapt en gepakt wordt. :D

hehe bruut

Het blijft allemaal maar heel vreemd vind ik, hoe de moord gepleegd is lijkt zeer professioneel, en wist hij dat ze niks op hem hadden, en toch bekent hij ???.

denk dat er nog iets aan het verhaal is dat niet klopt.

klinkt professioneel:angstig:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt alsof ze buitenlands zijn?

Denk het niet. Hebben beiden typisch nederlandse/vlaamse achternaam. Ken ook iemand die redelijk veel op haar lijkt en die is ook belgisch. :p

Las net nog wel coole theorie, dat koppeltje waren om één of andere reden geinteresseerd in het leven van die buurman, die toevallig een seriemoordenaar is, en ze hadden iets gezien dat ze niet mochten zien, mss zijn verstopplaats voor bewijsmiddelen of whatever, en ze moesten weggeruimd worden.

Ik kreeg net link van haar facebookprofiel door van iemand, het meisje was op 30 december lid geworden van de groep:

i'd Like to be dead for a day, to see peoples reactions.

Ben ook wel benieuwd wat er gebeurd is met hun, maar als die buurman effectief de moordenaar is is hij wel superdom geweest om hun als targets te kiezen, of hij heeft door enorm groot toeval zichzelf gekloot :p.

facebook: she did it wrong

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tekst in dat filmpje .. ''lieverd ik zie je doodgraag''.

Damn, is nog een leraar ook zeg.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven