sprytal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoorde net opt nieuws:
zou zo zijn gegaan:
Moordwapen in tuin gevonden
bekentenis:
Op oudjaarsnacht is koppel thuisgekomen, buurman ragede om een of andere reden daarom, koppeltje reageerde pissed trug, beiden boos, bla. Buurman belt tijdje later aan, koppeltje doet open, buurman bedreigt hen met geweer en dwingt hen in auto te stappen. Op wegje vermoordt hij man, legt in koffer, probeert wijf te verkracht, dood dan ook, verbrand alles.
(plothole: welke ouders worden er niet wakker als er midden in de nacht iemand aanbelt en daarna een auto vertrekt?)

Oudejaarsnacht? De feiten zelf gingen toch over 2 dagen later?
Het koppel ging toen vroeger naar huis dan de ouders, dus ze waren alleen thuis. Waarschijnlijk neukie neukie gaan doen maar dit even geheel terzijde. Buurman belt dan aan en ze gaan opendoen (blijf dan toch gewoon in je bed liggen).
Maar iets wat ik nooit begrijp in dit soort situaties: als je bedreigd wordt met een wapen, waarom ga je dan mee?
Bv hier, hadden ze geprotesteerd om mee te gaan, wat zou er dan gebeurd zijn? Ofwel niets, en in het ergste geval werden er schoten gelost aan de deur en kwam iemand om het leven.
Wat is er nu gebeurd: ergens mee naartoe, neergeschoten, wijf verkracht, neergeschoten, alles in brand.
Ik bedoel maar... Als iemand je bedreigt met een geweer, moet je er sowieso aan geloven. En als hij je niet direct neerschiet, maar je dwingt om mee te gaan, wtf? Dan weet je toch dat wat er komen gaat erger is dan gewoon neergeschoten worden![]()
Oudejaarsnacht? De feiten zelf gingen toch over 2 dagen later?
Het koppel ging toen vroeger naar huis dan de ouders, dus ze waren alleen thuis. Waarschijnlijk neukie neukie gaan doen maar dit even geheel terzijde. Buurman belt dan aan en ze gaan opendoen (blijf dan toch gewoon in je bed liggen).
Maar iets wat ik nooit begrijp in dit soort situaties: als je bedreigd wordt met een wapen, waarom ga je dan mee?
Bv hier, hadden ze geprotesteerd om mee te gaan, wat zou er dan gebeurd zijn? Ofwel niets, en in het ergste geval werden er schoten gelost aan de deur en kwam iemand om het leven.
Wat is er nu gebeurd: ergens mee naartoe, neergeschoten, wijf verkracht, neergeschoten, alles in brand.
Ik bedoel maar... Als iemand je bedreigt met een geweer, moet je er sowieso aan geloven. En als hij je niet direct neerschiet, maar je dwingt om mee te gaan, wtf? Dan weet je toch dat wat er komen gaat erger is dan gewoon neergeschoten worden![]()
, en veronderstelde oudjaarsnacht
. Maar rest van het verhaal was zoals ze op radio zeiden.Ik ben benieuwd of hij met die Annick ook iets te maken heeft
Dude, als je zoiets meemaakt denk je wss gwn ff niet meer helder na.
Ik ben benieuwd of hij met die Annick ook iets te maken heeft
.Wat ben je toch vandaag toch hoffelijk, mijn beste Akira.![]()