Fitness Seller

Nieuws Gerecht zoekt naar lijk bij buurman vermoord koppel

ik ben aan het wachten tot ze geld inzamelen

ooh ooh ooh of mss de begrafenis op tv live

zoals de grote An en Eefje begrafenisschow indertijd

en dan mss sleutelhangers en t shirts waarop staat

i was at Shana en Kevins funeral

marketing people

kassa kassa

Hoorde net opt nieuws:
zou zo zijn gegaan:

Moordwapen in tuin gevonden

bekentenis:
Op oudjaarsnacht is koppel thuisgekomen, buurman ragede om een of andere reden daarom, koppeltje reageerde pissed trug, beiden boos, bla. Buurman belt tijdje later aan, koppeltje doet open, buurman bedreigt hen met geweer en dwingt hen in auto te stappen. Op wegje vermoordt hij man, legt in koffer, probeert wijf te verkracht, dood dan ook, verbrand alles.

(plothole: welke ouders worden er niet wakker als er midden in de nacht iemand aanbelt en daarna een auto vertrekt?)

heel dit verhaal ruikt naar cara pils van den aldi

Hoorde net opt nieuws:
zou zo zijn gegaan:

Moordwapen in tuin gevonden

bekentenis:
Op oudjaarsnacht is koppel thuisgekomen, buurman ragede om een of andere reden daarom, koppeltje reageerde pissed trug, beiden boos, bla. Buurman belt tijdje later aan, koppeltje doet open, buurman bedreigt hen met geweer en dwingt hen in auto te stappen. Op wegje vermoordt hij man, legt in koffer, probeert wijf te verkracht, dood dan ook, verbrand alles.

(plothole: welke ouders worden er niet wakker als er midden in de nacht iemand aanbelt en daarna een auto vertrekt?)

Oudejaarsnacht? De feiten zelf gingen toch over 2 dagen later?
Het koppel ging toen vroeger naar huis dan de ouders, dus ze waren alleen thuis. Waarschijnlijk neukie neukie gaan doen maar dit even geheel terzijde. Buurman belt dan aan en ze gaan opendoen (blijf dan toch gewoon in je bed liggen).
Maar iets wat ik nooit begrijp in dit soort situaties: als je bedreigd wordt met een wapen, waarom ga je dan mee?
Bv hier, hadden ze geprotesteerd om mee te gaan, wat zou er dan gebeurd zijn? Ofwel niets, en in het ergste geval werden er schoten gelost aan de deur en kwam iemand om het leven.
Wat is er nu gebeurd: ergens mee naartoe, neergeschoten, wijf verkracht, neergeschoten, alles in brand.

Ik bedoel maar... Als iemand je bedreigt met een geweer, moet je er sowieso aan geloven. En als hij je niet direct neerschiet, maar je dwingt om mee te gaan, wtf? Dan weet je toch dat wat er komen gaat erger is dan gewoon neergeschoten worden???

Het koppel ging toen vroeger naar huis dan de ouders, dus ze waren alleen thuis. Waarschijnlijk neukie neukie gaan doen maar dit even geheel terzijde. Buurman belt dan aan en ze gaan opendoen (blijf dan toch gewoon in je bed liggen).
Maar iets wat ik nooit begrijp in dit soort situaties: als je bedreigd wordt met een wapen, waarom ga je dan mee?
Bv hier, hadden ze geprotesteerd om mee te gaan, wat zou er dan gebeurd zijn? Ofwel niets, en in het ergste geval werden er schoten gelost aan de deur en kwam iemand om het leven.
Wat is er nu gebeurd: ergens mee naartoe, neergeschoten, wijf verkracht, neergeschoten, alles in brand.

Ik bedoel maar... Als iemand je bedreigt met een geweer, moet je er sowieso aan geloven. En als hij je niet direct neerschiet, maar je dwingt om mee te gaan, wtf? Dan weet je toch dat wat er komen gaat erger is dan gewoon neergeschoten worden???

Dude, als je zoiets meemaakt denk je wss gwn ff niet meer helder na.

Ik bedoelde gewoon de nacht van de gebeurtenissen, eerste dagen van het jaar was ik teveel naar de klote om op het nieuws te letten :D, en veronderstelde oudjaarsnacht :p. Maar rest van het verhaal was zoals ze op radio zeiden.

Ik ben benieuwd of hij met die Annick ook iets te maken heeft

Dude, als je zoiets meemaakt denk je wss gwn ff niet meer helder na.

Nja, dat wel maar toch.
Kan het echt niet vatten. Shock ok, maar overlevingsinstinct zit er dan toch niet echt in...

Zo kan je een duidelijk onderscheid maken tussen zwaar opgeleide militairen en 'gewone' burgers. Is eens bewezen dat bv. para's meestal diegene zijn die een vliegtuigramp, buscrash, gekapseisde boot, instortend gebouw zoals 11 september,... overleven. Gewoon omdat het in hen zit nuchter te reageren in zulke situaties, en getraind zijn om kalm te blijven en helder na te denken.

Ik ben benieuwd of hij met die Annick ook iets te maken heeft

Ik hoop van niet. Hij was ook verdachte in die zaak en als blijkt dat deze man eerst zijn buren moest vermoorden om zekerheid te geven dat er iets niet klopte, is dat heel hard balen voor die buren :D.

• Topic Starter Topic Starter
ik snap even niks meer van heel het verhaal

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven