Hallo allemaal,
Eerst iets over mijzelf:
Ik ben een vrouw, weeg op dit moment 67 kg, ben ongeveer 1.70 meter lang, en heb een vet percentage van 22 %
Ik sport nu ongeveer een half jaar bij de sportschool, en ga nog steeds 3 à 4 keer in de week. Hier train ik voornamelijk voor kracht en spiermassa, en ik doe verder ook nog aan voetbal, dit doe ik 3X in de week (als cardio)
Nou is mijn doel gespieder worden, maar ik vind dat mijn vet percentage ook wel wat omlaag mag
Ik merk duidelijk verschil, mijn kracht is aanzienlijk toegenomen.
Maar ik ben nog niet blij met de resulten van mijn vet percentage (nog steeds 22%
)
Dus heb ik besloten, me nu meer daarop te gaan richten.
Hieronder is mijn voedingsschema, die ik het afgelopen half jaar heb gebruikt, en waardoor ik wel meer kracht en spiermassa kreeg, maar geen vet van verloor.
07.00 uur
Brinta, 70 gr.
Melk, 250 mL
10.00 uur
Banaan
Krentenbol
12.00 uur
Brood, 2 sneedjes
Kipfilet, 45 gr.
Melk, 250 mL
15.00 uur
Tonijn, 150 gr.
18.00 uur
Avond eten (wat de pot schaft)
Melk, 250 mL
22.00 uur
Kwark, 250 gr.
Verder drink ik nog zo'n 2 liter water op een dag
Hebben jullie misschien een idee, hoe ik mijn vetpercentage omlaag zou kunnen krijgen zonder dat ik spiermassa verlies?
En moet ik mijn voedingsschema anders aanpassen?
Jullie reactie's en advies is welkom.
_
Eerst iets over mijzelf:
Ik ben een vrouw, weeg op dit moment 67 kg, ben ongeveer 1.70 meter lang, en heb een vet percentage van 22 %
Ik sport nu ongeveer een half jaar bij de sportschool, en ga nog steeds 3 à 4 keer in de week. Hier train ik voornamelijk voor kracht en spiermassa, en ik doe verder ook nog aan voetbal, dit doe ik 3X in de week (als cardio)
Nou is mijn doel gespieder worden, maar ik vind dat mijn vet percentage ook wel wat omlaag mag
Ik merk duidelijk verschil, mijn kracht is aanzienlijk toegenomen.
Maar ik ben nog niet blij met de resulten van mijn vet percentage (nog steeds 22%
)Dus heb ik besloten, me nu meer daarop te gaan richten.
Hieronder is mijn voedingsschema, die ik het afgelopen half jaar heb gebruikt, en waardoor ik wel meer kracht en spiermassa kreeg, maar geen vet van verloor.
07.00 uur
Brinta, 70 gr.
Melk, 250 mL
10.00 uur
Banaan
Krentenbol
12.00 uur
Brood, 2 sneedjes
Kipfilet, 45 gr.
Melk, 250 mL
15.00 uur
Tonijn, 150 gr.
18.00 uur
Avond eten (wat de pot schaft)
Melk, 250 mL
22.00 uur
Kwark, 250 gr.
Verder drink ik nog zo'n 2 liter water op een dag
Hebben jullie misschien een idee, hoe ik mijn vetpercentage omlaag zou kunnen krijgen zonder dat ik spiermassa verlies?
En moet ik mijn voedingsschema anders aanpassen?
Jullie reactie's en advies is welkom.
_