Fitness Seller

Gestart met: No-xplode-cellmass-hyperH

• Topic Starter Topic Starter
je kan ook de vitargo tijdens training nemen.

wat merk je al van hyperH? spierpijn? dat je je eten makkelijker wegkrijgt?

nou ik merkte dat ik zondag kei en keihard vast zat (kwa spierpijn) Vandaag trouwens ook nog last van spierpijn. Ik vind spierpijn altijd wel geinig.
Eten gaat eigenlijk altijd wel makkelijk. Ik weet niet of hyper H op je slaap werkt. Maar als ik slaap dan slaap ik ook als een blok! wordt ik vroeg wakker dan val ik ook meteen weer in slaap en droom ik ook meteen. Weet niet of dit door hyper h komt.

Laatst bewerkt:
Vandaag na de training op de weegschaal gestaan. ik zit nog steeds onder de 91kg. trainingen gaan er goed maar dit schrijf ik toe aan no-xplode en cell mass.
ik zit nu pas op een halve week. ( met deze stack)

ej nette stack, zorg ervoor dat je dik boven je kcal behoefte gaat zitten anders ga je niet groeien! Ook moet je niet opkijken van beetje vet en/of vocht dat hoort erbij he... die hyperh zie ik steeds vaker terugkomen, en hep idd gelezen dat je er beter van slaapt!

suc6 verder met je log

ik lees net je text (truebreaktrue) Ik dacht ik kan wat exta virtargo gaan nemen.
Normaal haalde ik me kcal uit noten. Belt een vriend net op op van: ja ik heb nog 5 kg mammoth wil je die hebben? hahahhaa
Het probleem bij mij is alleen dat ik vet er niet snel afkrijg. en nooit echt gebruik heb gemaakt van een gainer. En altijd me voeding hiervoor aansprak.

ik lees net je text (truebreaktrue) Ik dacht ik kan wat exta virtargo gaan nemen.
Normaal haalde ik me kcal uit noten. Belt een vriend net op op van: ja ik heb nog 5 kg mammoth wil je die hebben? hahahhaa
Het probleem bij mij is alleen dat ik vet er niet snel afkrijg. en nooit echt gebruik heb gemaakt van een gainer. En altijd me voeding hiervoor aansprak.

een gainer extra per dag kan geen kwaad als je hiermee bezig bent. echt vetter zal je niet heel snel worden van de hyper-h. dus idd flink de cals omhoog goed va profiteren nu maar vooral die eiwitten omhoog donderen!

suc6 bro, ben nieuwsgierig wat deze stack je gaat brengen :cool:

een gainer extra per dag kan geen kwaad als je hiermee bezig bent. echt vetter zal je niet heel snel worden van de hyper-h. dus idd flink de cals omhoog goed va profiteren nu maar vooral die eiwitten omhoog donderen!

Eiwit behoefte is al hoger. Me scheten stinken ook enorm.

Training ging echt super! deadlift 5kg in totaal erop kunnen doen! Ben ik aan het tillen gaat een k*t knuppel voor me staan en zijn biceps trainen! Wel enorm irri! maar toch 5kg extra kunnen liften :)
En na de training op de weegschaal gestaan had het idee zal wel niet veel zijn. ( Ik weeg mezelf altijd NA de training).
Ik weeg nu dus 91.4 kilo!! dit is dus 1 kilo in 10 dagen. Ik wil dit nog niet toeschrijven aan syntrax hyper h. En je kan natuurlijk altijd een schommeling hebben. Ik zal mezelf deze week nog 3x wegen. Zal elke keer posten hoeveel ik weeg. Maar de lucht die ik nu in me lichaam heb!!! niet normaal. echt van:

ohhhh ik moet schijten snel schijten. zit ik op de wc pfffffffffffffffffffffffffffff piiiiiiiiiiiiieeeeeeee pffffffffffffffffff prrreeepppp. :angstig:
niet normaal gewoon tornado's op de wc!! Als erwin krol in de buurt was die zou echt schreeuwen: JA EN NU KAPPUHHHHH!!!

Ik hou jullie op de hoogte

hyper h werkt bij jou het zelfde dus als mammoth bij mij :P. Toilet Power!

Vandaag training gehad. Ging erg lekker! na de training op de weegschaal gestaan 91.4KG Training's dag ervoor 91.6. Het potje is bijna op nog ongeveer 1 dag en dan is hyper H op. Dan heb ik nog cell mass en no-xplode over. Daar kan ik dus nog ff verder mee. De trainingen gaan erg goed! Sommige oefeningen 5kg erbij of soms wat meer. Dus combi cellmass no-x gaat goed

Training ging echt super! deadlift 5kg in totaal erop kunnen doen! Ben ik aan het tillen gaat een k*t knuppel voor me staan en zijn biceps trainen! Wel enorm irri! maar toch 5kg extra kunnen liften :)
En na de training op de weegschaal gestaan had het idee zal wel niet veel zijn. ( Ik weeg mezelf altijd NA de training).
Ik weeg nu dus 91.4 kilo!! dit is dus 1 kilo in 10 dagen. Ik wil dit nog niet toeschrijven aan syntrax hyper h. En je kan natuurlijk altijd een schommeling hebben. Ik zal mezelf deze week nog 3x wegen. Zal elke keer posten hoeveel ik weeg. Maar de lucht die ik nu in me lichaam heb!!! niet normaal. echt van:

ohhhh ik moet schijten snel schijten. zit ik op de wc pfffffffffffffffffffffffffffff piiiiiiiiiiiiieeeeeeee pffffffffffffffffff prrreeepppp. :angstig:
niet normaal gewoon tornado's op de wc!! Als erwin krol in de buurt was die zou echt schreeuwen: JA EN NU KAPPUHHHHH!!!

Ik hou jullie op de hoogte

Ik kom niet meer bij! :hahaha: :haha: :laugh:

prometeus redacteur Koen Boeklo heeft ook al Hyper-h opgenomen in zijn stack en zijn bevindingen waren meer spierpijn dan anders. Van hyper-h krijg je dus meer atrofie volgens mij. Het is natuurlijk niet echt gezellig. Hij stelde wel voor dit langer dan 3 weken te gebruiken. Kijk maar op Prometeus-forum op Prometeus - supplementen voor atleten insane supp-stack

prometeus redacteur Koen Boeklo heeft ook al Hyper-h opgenomen in zijn stack en zijn bevindingen waren meer spierpijn dan anders. Van hyper-h krijg je dus meer atrofie volgens mij. Het is natuurlijk niet echt gezellig. Hij stelde wel voor dit langer dan 3 weken te gebruiken. Kijk maar op Prometeus-forum op Prometeus - supplementen voor atleten insane supp-stack

Ja ik had die test eens gelezen. Maar vond de test niet goed.
Feesten op vakantie gaan enz. Als je serieus een test doet, voer em dan ook goed uit.
Misschien koop ik er nog 1 potje bij

ik heb het ook een potje hyperh op met no x-plode gecombineerd ik had meer spierpijn dan ooit en ik ben met deadlift flink omhoog gegaan dat is de enige oefening waar het me erg opviel maar ik ben in totaal mah 1 kilo aangekome majah mooi meegenome

ja inderdaad, dat stak mij ook tegen dat hij ging feesten en weinig slaap had. Echt een serieuze test is het niet maar eerder een verkoopsstunt volgens mij. Alles samen zal hij ook wel tegen de 500 euro zitten denk ik. ALs je ni zo serieus wil trainen en wel veel geld te veel hebt. Neem hormonen voor varkens he, die eten alles wa ze op de grond vinden. Het resultaat is dan een vroege dood ma je wordt wel bekend in alle beenhouders :-)

ik heb het ook een potje hyperh op met no x-plode gecombineerd ik had meer spierpijn dan ooit en ik ben met deadlift flink omhoog gegaan dat is de enige oefening waar het me erg opviel maar ik ben in totaal mah 1 kilo aangekome majah mooi meegenome

Idem bij mij ook Deadlift merk ik een goeie vooruitgang!
Spierpijn is er wel. Maar niet extreem.

Mijn Hyper H is nu op en ik koop geen potje bij. weer circa 70 euro lappen.
Koop liever Creatine of een no-product.

jah knkr duur maah ben nou bezug met trans-x en whiteblood

waarom geven jullie van een verhoogd gewicht de sups de schuld

die hebben er echt niks mee te maken. je hebt gewoon meer kcal binnen gekregen dan je verbuikt = aankomen.

het enige wat de sups misschien gedaan zou kunnen hebben is van die 1 kilo een paar grammetjes extra spiermassa maken.

ik zeg persoonlijk dat je naar je PR's moet kijken qua gewicht of herhalingen.
maak je er ineens veel meer dan normaal zou dat wel eens door de sups kunnen komen

waarom geven jullie van een verhoogd gewicht de sups de schuld

die hebben er echt niks mee te maken. je hebt gewoon meer kcal binnen gekregen dan je verbuikt = aankomen.

het enige wat de sups misschien gedaan zou kunnen hebben is van die 1 kilo een paar grammetjes extra spiermassa maken.

ik zeg persoonlijk dat je naar je PR's moet kijken qua gewicht of herhalingen.
maak je er ineens veel meer dan normaal zou dat wel eens door de sups kunnen komen

Pr. heb ik er mee gehaald. Met eten ben ik niet extreem veel meer gaan eten.

hoe lang doe je nou met zowen x-plode kuurtje ?

Terug
Naar boven