XXL Nutrition

Gestopt + vraag

Bezoekers in dit topic

Als je hiervan wilt nakuren is 4 weken op 10mg Nolva voldoende. Maar het is je eigen gevoel natuurlijk, net als om niet te nakuren
kan ook inderdaad, ik zal over 1 weekje eens aankijken.
Het blijft natuurlijk ook een medicijn wat je ze min mogelijk wil gebruiken.

Ben ook 28 en ben zelf vorig jaar ook een half jaar on geweest, heb niet nagekuurt en 4 maand later was alles weer in de goede range. Wat je gaat doen moet je zelf weten natuurlijk, bij mij heeft het iig prima uitgepakt. Wat ik niet zou doen is nu kiezen voor levens lang trt na een half jaar kuren omdat een laag testosteron slecht is voor je hart. We praten niet over jaren met een laag gehalte maar "waarschijnlijk" 3/4 maand. Als je nu nog prima kunt herstellen en niet van plan bent om ooit weer te gaan kuren lekker off gaan! Dat is zowiezo gezonder op langere termijn en dan blijven je ballen ook mooi groot:p mocht je niet goed herstellen en een te laag testosteron gehalte behouden kun je trt altijd nog overwegen!

Kun je nou niet lezen of wat? Die gast zegt dat ie off wil gaan. Niet dat ie trt wil, hij vraagt niet "hoeveel mg zal ik zetten als trt". Nee, hij wil off. Zo moeilijk is dat toch
Ik ga even mijn band plakken van mijn fiets want het is mooi weer.
Ben ook 28 en ben zelf vorig jaar ook een half jaar on geweest, heb niet nagekuurt en 4 maand later was alles weer in de goede range. Wat je gaat doen moet je zelf weten natuurlijk, bij mij heeft het iig prima uitgepakt. Wat ik niet zou doen is nu kiezen voor levens lang trt na een half jaar kuren omdat een laag testosteron slecht is voor je hart. We praten niet over jaren met een laag gehalte maar "waarschijnlijk" 3/4 maand. Als je nu nog prima kunt herstellen en niet van plan bent om ooit weer te gaan kuren lekker off gaan! Dat is zowiezo gezonder op langere termijn en dan blijven je ballen ook mooi groot:p mocht je niet goed herstellen en een te laag testosteron gehalte behouden kun je trt altijd nog overwegen!
Mee eens sws veel te jong voor trt.
Nakuur zou ik doen ivm die oestrogeen overschot en het sneller op gang komen van alles.
Met die 150mg test per week wil ik alleen aangeven dat dat meer trt is dan een cruise.

Ik begon pas met 28j en heb nooit nagekuurd. Iemand kan het wel fijner vinden om na te kuren. Indien je geen gyno hebt en verder medisch in orde herstel je vaak goed. Indien na 6 maand je test laag blijft kun je beter medisch op trt gaan en echte trt, dus niet meer als 90mg EW.

Nou laten we in iedergeval duidelijk zijn dat ik totaal niet de intentie heb om trt te gaan doen.
Cruise 150mg pw was perfect voor onderhoud van de 1ste blast.

Ik ga ervan uit dat je op 1 blast en cruise van totaal net 6 maanden als 28 oud echt wel prima gaat herstellen hiervan zonder trt.
ff paar weekjes doorbijten en hard mogelijk blijven trainen en dan gaat het wel goedkomen.

Nou laten we in iedergeval duidelijk zijn dat ik totaal niet de intentie heb om trt te gaan doen.
Cruise 150mg pw was perfect voor onderhoud van de 1ste blast.

Ik ga ervan uit dat je op 1 blast en cruise van totaal net 6 maanden als 28 oud echt wel prima gaat herstellen hiervan zonder trt.
ff paar weekjes doorbijten en hard mogelijk blijven trainen en dan gaat het wel goedkomen.
Dat weet ik hoor was mij lig duidelijk.
Herstellen ga je sws!
succes man en ga je je test waarden nog in de gaten houden verder?

Dat weet ik hoor was mij lig duidelijk.
Herstellen ga je sws!
succes man en ga je je test waarden nog in de gaten houden verder?
yes ! voor mijn kuur bloedwaardes geprikt tijdens mijn blast bloedwaardes geprikt , net voor einde van deze cruise.
En over 1 a 2 maandjes weer.

yes ! voor mijn kuur bloedwaardes geprikt tijdens mijn blast bloedwaardes geprikt , net voor einde van deze cruise.
En over 1 a 2 maandjes weer.
Goed bezig. Dan weet je dus ook je referentiewaarden.:bow:

Huidige bloedwaardes, niks geks gelukkig.
Nog niet besloten of ik nu wel of geen nakuur ga doen. Mocht ik em doen word t max 10mg nolva per dag (4weken).

B578D7D2-63B5-49C6-BD7E-BC97FA31548B.jpeg

Huidige bloedwaardes, niks geks gelukkig.
Nog niet besloten of ik nu wel of geen nakuur ga doen. Mocht ik em doen word t max 10mg nolva per dag (4weken).

Bekijk bijlage 578583
Hoeveel dagen/uren is deze uitslag na je laatste injectie en op hoeveel was die?

3 dagen na laatste inject (75mg test, 2 dagen daarvoor ook 75mg)
Deze test was puur om te kijken hoe t er nu voor staat en over 2 maanden ongeveer.

3 dagen na laatste inject (75mg test, 2 dagen daarvoor ook 75mg)
Deze test was puur om te kijken hoe t er nu voor staat en over 2 maanden ongeveer.
Oké thnx voor de info.

Weet je zeker dat je al bijna 3 maanden op 150 mg test zat? Wel potent spul gezien je test levels.

• Like
Waarderingen: Vonk
Sterk spul. Denk dat er bijzonder weinig mensen hier op zo weinig test zulke levels scoren.
Ja nadeel van troep van de zwarte markt, je weet nooit welke esters je inject. Is dit bijvoorbeeld de dal of topspiegel. Maar voor een cruise inderdaad zeer hoog.

Iemand enig idee welk tijdsbestek je aan denkt dat dit gaat zakken naar heel laag.

Ja nadeel van troep van de zwarte markt, je weet nooit welke esters je inject. Is dit bijvoorbeeld de dal of topspiegel. Maar voor een cruise inderdaad zeer hoog.

Iemand enig idee welk tijdsbestek je aan denkt dat dit gaat zakken naar heel laag.
Na een week mag je je waarde al door 4 delen. Als je wil kan ik je mijn uitslagen pb sturen. Waarden zijn niet zo gek hoor.

Laatst bewerkt:
Heren , een vraagje wat zouden jullie doen.
Mn HCG is letterlijk zaterdag uit de koelkast gevallen en alles eruit…

Deze moest ik nog 2 weken zetten totdat de nakuur begint.

Wat is verstandig snel een nieuwe aanschaffen en wel nog zetten of niet meer.
Of bestellen en in de nakuur door laten lopen.

Niks, herstellen doe je toch wel. HCG geeft je een mega oestrogeen boost zie het voordeel nu ook niet. Zou strakjes gewoon wat nolvadex pakken

Heren , een vraagje wat zouden jullie doen.
Mn HCG is letterlijk zaterdag uit de koelkast gevallen en alles eruit…

Deze moest ik nog 2 weken zetten totdat de nakuur begint.

Wat is verstandig snel een nieuwe aanschaffen en wel nog zetten of niet meer.
Of bestellen en in de nakuur door laten lopen.
Je moet ook geen open ampule bewaren, maar gelijk in spuit optrekken.

Back
Naar boven