Fitness Seller

Gettin them shreds

5 weken? Nee. zolang nodig is om tot 5% te komen.
Omdat ik een man van de "quick-fix" ben, wekelijks 200 kcals schrappen duurt me veul te lang:(

Ik kan mezelf niet met Phil heath gaan vergelijken (ik ben een stuk knapper)
en ik gebruik geen hgh, slin &10+gr aas. (helaas:D)
haha, ik stel me nu iemand voor die dit echt veel te droog zegt :D

nog wat clen, T3 & cardio erbij ;)

• Topic Starter Topic Starter
T3 gaat waarschijnlijk op 50mcg.
Clen no thanks
cardio, f**k no.

Procent per week.
Nu op 8%, je wilt naar 5 dus 3 weken cutten? :D

Ff serieus, ga je nu in 1 keer van 5000 naar 1700?

Nee sta wat hoger in bodyfat nu helaas. En nee, ben al gezakt naar circa 3800 per dag ;-)

Hoe zijn de fysieke veranderingen op 3800 dan?

Iets droger, maar niet in t tempo waarin ik t wil:)

Lijkt me dat je onnodig laag gaat zitten en amper energie zal hebben om normale dagelijkse dingen te doen.
Hoop koffie en efedrine tabs zal wel iets helpen.

Yep, zal veel koffie pakken. Misschien efedrine ook. Maar eerst alleen op aas & koffie ;)

Ga je iets van een log bijhouden? Vind het namelijk best interessant :)

Vind zelf een log zonder pics niet zo erg boeiend om te volgen en helaas kan ik geen pics posten ivm wat privé omstandigheden.
Ook heb ik vaak geen tijd om te loggen etc.

Zou wat hoger in vetten gaan, bij mij doet 't veel aan de honger waar ik dan niet zoveel last van heb :)

Ik vind je eiwitten nog vrij laag eerlijk gezegd. Vetten en carbs okee lekker laag maar eiwitten zou ik zelf hoger gooien.
Plan is verder mooi, 5 dagen depleten en weer laden, lekker. Prima te doen icm kuurtje.

Ik vind je eiwitten nog vrij laag eerlijk gezegd. Vetten en carbs okee lekker laag maar eiwitten zou ik zelf hoger gooien.
Plan is verder mooi, 5 dagen depleten en weer laden, lekker. Prima te doen icm kuurtje.

Hoeveel eiwitjes zou jij me aanraden? Thanks voor de feedback

Erg veel honger heb ik ook niet tijdens t cutten, tijdens t bulken juist wel ;)

Raar haha. Maar is wss omdat je elke zoveel uur carbs eet en daardoor je lichaam signalen geeft.

merkte dit met een keto dieet, het ging allemaal goed tot dat je maar iets van carbs binnen kreeg, was ik heel van slag :p

Hoe gaat de cut tot nu toe?

Ben nog niet begonnen met cutten :) zit nu rond onderhoud @ 3800 kcals. Licht onder onderhoud eigenlijk.

Ok, uppen naar 330 dus:) zal dr morgen eens naar kijken. Thnx

UD2 van Lyle Mcdonald voor extreem kut cutten. Wel snel. Kan me voorstellen dat het intens effectief is met roids. Misschien is het wat voor je?

Terug
Naar boven