Sylve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vetten zijn vooral van belang voor hormoonaanmaak, vetmetabolisme en de gewrichten. Daarnaast is het een goede energiebron vooral voor de winter.
Korte periode op lage energie kan prima als je maar effectief vet verbrand. En de hormoonaanmaak ligt toch al stil.
Of het echt nodig is erg laag te gaan in KH + vetten, nee denk het niet.
De testosteron aanmaak ja, maar de rest van de hormoon aanmaak toch niet, waarvoor nog wel vet nodig is. Voor een korte periode zal het misschien geen invloed hebben of geen grote.Ja, ben niet natty dus die hormoonaanmaak is niet erg relevant.
Of t nodig is? Absoluut niet. Is t effectief? Absoluut wel
Vandaar de keuze eigenlijk. Gezond zal t niet zijn nee..
Ik ben bang dat @Stunna de snelweg pakt of een directe vlucht..

Ben nu zelf boek aan het lezen, lijkt me wel heavy man, 3 dagen gewoon nauwelijks wat eten en dan een training met 45 sets met 1 min rustZal hier eens naar kijken ja. Wilde dit altijd al eens proberen, maar was tot op heden net iets te extreem hehe..

UD2 van Lyle Mcdonald voor extreem kut cutten. Wel snel. Kan me voorstellen dat het intens effectief is met roids. Misschien is het wat voor je?
Zal hier eens naar kijken ja. Wilde dit altijd al eens proberen, maar was tot op heden net iets te extreem hehe..

link?Ben nu zelf boek aan het lezen, lijkt me wel heavy man, 3 dagen gewoon nauwelijks wat eten en dan een training met 45 sets met 1 min rust![]()
Ff googlen man, mag je niet delen geloof ik.. Eerste hit op google als je ud2 lyle mcdonald ebook zoekt

Heb jij dit dieet al eens gevolgd?
Nee, ben zelf het boek aan het lezen nu. Was aan het kijken op forum van Mcdonald, wou eens keto proberen, kwam ik dit tegen.. Maar begin nu wel echt te twijfelen of dit wel haalbaar is voor mij

Low fat en low carbs = shitty workouts. Boeit me niets wat jij zegt , dat is gewoon de waarheid. Cutten op zo weinig calorieën is zoiezo niet slim , als ik 2800 kcals eet verlies ik 1-2 kg per week no boolshit . Snap niet hoe jij op zo weinig kcals gaat , zelfs met refeed. Wil je low carbs gaan , zorg wel dat je je energie uit vetten haalt , van eiwitten zul je geen energie kunnen halen . Zit nu zelf op een cut met 2800 kcals , 50% eiwit 30% carbs 20% vetten en het werkt voor mij uitstekend. Als ik beneden de 8-% wil geraken zal ik me carbs en kcals meer moeten droppen , maar voor nu kan ik dat nog hebben . Als ik aan jou schema ga houden , ik ga serieuze krachtverlies merken , maakt niet uit wat je injecteert of slikt . Dieet is wat je energie en kracht geeft , niet supplementen of wat dan ookJe schrijft een hoop maar dr staat niks. Vetten zijn essentieel voor wat ?low fat kan prima met low carbs. Tis niet alsof ik 6 maanden zo'n dieet volg he..
![]()