Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry maar dit is een complete shitty schema IMO waar ga je je energie uithalen , eiwitten is een waardeloze energiebron. Je vetten zitten veel te laag man , 70 % van je kcals komen van eiwitten . Slaat nergens op , ook al heb je refeed maakt niets uit. Maar ja jij misschien werkt het voor je , who knows

Je gaat spiermassa hoe dan ook verliezen als je zo laag zit. Heb ongeveer het zelfde gedaan. Zat alleen een stuk lager in gewicht. Maar zou er idd T3 en eca bijnemen om energie te houden voor de training. Persoonlijk zou ik de langere weg kiezen.
Maar als je toch zo snel wilt afvallen dan zou ik er ook nog 10 a 15 min op de loopband elke dag of eod doen.
Maar ben zeker benieuwd wat het je gaat brengen!! Succes iig bro!!

Mijn energie komt uit vials.
Wat heb ik aan hogere vetten in mn schema?
Dus eerst noem je het een shitty schema en vervolgens zeg je maarja misschien werkt t voor je?![]()
![]()
Je
Je energie uit vials , ik neem aan dat dat een grap was anders ben je gewoon een stomme idioot , sorry voor me woorden. Vetten zijn essentieel kerel , en ze leveren energie. Eiwitten kunnen geen energie leveren , is niet geschikt daarvoor. Cutten op zo weinig kcals en dan zo weinig vet en carbs , gaat je geen goed doen . Ik heb ook die fout ook gemaakt , het werkt je lichaam naar klote om zo weinig vetten te hebben . Carbs laag betekent vetten hoog geen twijfels
low fat kan prima met low carbs. Tis niet alsof ik 6 maanden zo'n dieet volg he..