Fitness Seller

Gettin them shreds

Hoe gaan je 2 refeed dagen eruit zien kwa voeding en kcal?
Verder zou een log met af en toe ookal is het 1x per week erg interessant zijn.
Ben wel benieuwd of die methode werkt en je ook snel vet kan kwijtraken door zo extreem laag te gaan zonder cardio! :D

• Topic Starter Topic Starter
refeed gaat net onder onderhoud komen.. zon 3500 kcals. denk 250 eiwit 60 vet rest KH :)

Waarom doe je niet 2 dagen boven je onderhoud of in ieder geval 1 van die twee dagen?

Waarom wel? Ga ik alleen maar minder snel bodyfat droppen :(;)

Denk dat je eerste dagen vooral vocht verliest en na het stoppen groot rebound effect krijgt met dit dieet.

Zal in kleine stapjes de kcals weer opschroeven tot onderhoud en zo hopen dit tegen te gaan ;)

Je gaat spiermassa hoe dan ook verliezen als je zo laag zit. Heb ongeveer het zelfde gedaan. Zat alleen een stuk lager in gewicht. Maar zou er idd T3 en eca bijnemen om energie te houden voor de training. Persoonlijk zou ik de langere weg kiezen.

Maar als je toch zo snel wilt afvallen dan zou ik er ook nog 10 a 15 min op de loopband elke dag of eod doen.

Maar ben zeker benieuwd wat het je gaat brengen!! Succes iig bro!!

Sorry maar dit is een complete shitty schema IMO waar ga je je energie uithalen , eiwitten is een waardeloze energiebron. Je vetten zitten veel te laag man , 70 % van je kcals komen van eiwitten . Slaat nergens op , ook al heb je refeed maakt niets uit. Maar ja jij misschien werkt het voor je , who knows

Sorry maar dit is een complete shitty schema IMO waar ga je je energie uithalen , eiwitten is een waardeloze energiebron. Je vetten zitten veel te laag man , 70 % van je kcals komen van eiwitten . Slaat nergens op , ook al heb je refeed maakt niets uit. Maar ja jij misschien werkt het voor je , who knows

Mijn energie komt uit vials.
Wat heb ik aan hogere vetten in mn schema?
Dus eerst noem je het een shitty schema en vervolgens zeg je maarja misschien werkt t voor je?;) :(

Je gaat spiermassa hoe dan ook verliezen als je zo laag zit. Heb ongeveer het zelfde gedaan. Zat alleen een stuk lager in gewicht. Maar zou er idd T3 en eca bijnemen om energie te houden voor de training. Persoonlijk zou ik de langere weg kiezen.

Maar als je toch zo snel wilt afvallen dan zou ik er ook nog 10 a 15 min op de loopband elke dag of eod doen.

Maar ben zeker benieuwd wat het je gaat brengen!! Succes iig bro!!

Mwah, op genoeg tren zal dat massaverlies wel loslopen :)

Je
Mijn energie komt uit vials.
Wat heb ik aan hogere vetten in mn schema?
Dus eerst noem je het een shitty schema en vervolgens zeg je maarja misschien werkt t voor je?;) :(

Je energie uit vials , ik neem aan dat dat een grap was anders ben je gewoon een stomme idioot , sorry voor me woorden. Vetten zijn essentieel kerel , en ze leveren energie. Eiwitten kunnen geen energie leveren , is niet geschikt daarvoor. Cutten op zo weinig kcals en dan zo weinig vet en carbs , gaat je geen goed doen . Ik heb ook die fout ook gemaakt , het werkt je lichaam naar klote om zo weinig vetten te hebben . Carbs laag betekent vetten hoog geen twijfels

Je

Je energie uit vials , ik neem aan dat dat een grap was anders ben je gewoon een stomme idioot , sorry voor me woorden. Vetten zijn essentieel kerel , en ze leveren energie. Eiwitten kunnen geen energie leveren , is niet geschikt daarvoor. Cutten op zo weinig kcals en dan zo weinig vet en carbs , gaat je geen goed doen . Ik heb ook die fout ook gemaakt , het werkt je lichaam naar klote om zo weinig vetten te hebben . Carbs laag betekent vetten hoog geen twijfels

Je schrijft een hoop maar dr staat niks. Vetten zijn essentieel voor wat ?:) low fat kan prima met low carbs. Tis niet alsof ik 6 maanden zo'n dieet volg he..;)

Vetten zijn vooral van belang voor hormoonaanmaak, vetmetabolisme en de gewrichten. Daarnaast is het een goede energiebron vooral voor de winter.
Korte periode op lage energie kan prima als je maar effectief vet verbrand. En de hormoonaanmaak ligt toch al stil.
Of het echt nodig is erg laag te gaan in KH + vetten, nee denk het niet.

Ja, ben niet natty dus die hormoonaanmaak is niet erg relevant.
Of t nodig is? Absoluut niet. Is t effectief? Absoluut wel:)

Vandaar de keuze eigenlijk. Gezond zal t niet zijn nee..

ik snap er geen f**k meer van.

5 dagen 1700 en dan 2 dagen 3800 ofzo?

Yep, 2 dagen wat carbs dr in. Rond de 3500 kcals (nog steeds onder onderhoud dus)

Ben je er eigenlijk al volop mee bezig Stunna?

Krijg jij geen zin om de 4e dag al weer te gaan laden? Ik voel me altijd zo snel plat en leeg worden, dan wil ik weer vullen.

Stunna wordt gevuld tot het gaatje :eyebrow:

Nee, hoop volgende week te kunnen beginnen. Moet eerst nog wat privé dingen regelen;(

oftewel nieuwe batch binnen krijgen

Terug
Naar boven