- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan ik me voorstellen, ben zelf aan het twijfelen om volgend jaar zelf de spuit er in te zetten en wil eerste keer tren doen. Ga voor tren-a ivm sides, als deze te veel worden dan gooi ik deze eruit en gooi ik de test omhoog maar hoop dat ik de tren erin kan houdenHaha, klein beetjekan niet wachten om die heerlijke ace weer in mn lichaam te hebben...

kan ik me voorstellen, ben zelf aan het twijfelen om volgend jaar zelf de spuit er in te zetten en wil eerste keer tren doen. Ga voor tren-a ivm sides, als deze te veel worden dan gooi ik deze eruit en gooi ik de test omhoog maar hoop dat ik de tren erin kan houden
Was enkel aan het denken hoe en waar te injecteren, heb enkel nog maar quads gedaan en zie het niet zitten om elke dag daarin te injecteren :') is schouders 'makkelijk' of niet?
Schouders kan je ook wel pakken idd, maar heb ik nog nooit gedaanNee, sust gaat dr uit. 500 test e 700 tren ace 300 mast p 50/75mcg T3

Nee, ook geen 700 ace ed toch?is per week, ma wo vr
Quads onder/midden/boven? Gewoon telkens 5cm ofzo van elkaar dan? Want als ik te dicht bij mijn knie zit dan zit die de dagen erna vol met vocht op de een of andere manierLinker + rechter bil
Quad links onder/midden/boven
quad rechts onder/midden/boven
zo doe ik tSchouders kan je ook wel pakken idd, maar heb ik nog nooit gedaan

Quads onder/midden/boven? Gewoon telkens 5cm ofzo van elkaar dan? Want als ik te dicht bij mijn knie zit dan zit die de dagen erna vol met vocht op de een of andere manier![]()
3/4e van mn bovenbeen doe ik2500 is idd al laag...
Ik zou nu op 3000 gaan zitten en als de tren erin gaat nog een weekje wachten en dan naar de 2500 weekje verder naar 2000 en dan de laatste week naar die 1700. Is ook vrij kort en krachtig.
Je zet de ace op ma woe vrij en hoe bevalt dat?
Lijkt me beter vol te houden dan je no carb shit.
Post je voeding eens.