Fitness Seller

Gettin them shreds

wat doe je dan?
500 sust met tren a?

2500 is al best laag man.

Niet direct verlagen.

Haha, klein beetje;) kan niet wachten om die heerlijke ace weer in mn lichaam te hebben...
kan ik me voorstellen, ben zelf aan het twijfelen om volgend jaar zelf de spuit er in te zetten en wil eerste keer tren doen. Ga voor tren-a ivm sides, als deze te veel worden dan gooi ik deze eruit en gooi ik de test omhoog maar hoop dat ik de tren erin kan houden ;)
Was enkel aan het denken hoe en waar te injecteren, heb enkel nog maar quads gedaan en zie het niet zitten om elke dag daarin te injecteren :') is schouders 'makkelijk' of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, sust gaat dr uit. 500 test e 700 tren ace 300 mast p 50/75mcg T3

Beest

kan ik me voorstellen, ben zelf aan het twijfelen om volgend jaar zelf de spuit er in te zetten en wil eerste keer tren doen. Ga voor tren-a ivm sides, als deze te veel worden dan gooi ik deze eruit en gooi ik de test omhoog maar hoop dat ik de tren erin kan houden ;)
Was enkel aan het denken hoe en waar te injecteren, heb enkel nog maar quads gedaan en zie het niet zitten om elke dag daarin te injecteren :') is schouders 'makkelijk' of niet?

Linker + rechter bil
Quad links onder/midden/boven
quad rechts onder/midden/boven

zo doe ik t:) Schouders kan je ook wel pakken idd, maar heb ik nog nooit gedaan

Nee, ook geen 700 ace ed toch?:D is per week, ma wo vr

2500 is idd laag, maar mijn werk is niet zo heel erg intensief ;) dus red t wel prima zo.

Linker + rechter bil
Quad links onder/midden/boven
quad rechts onder/midden/boven

zo doe ik t:) Schouders kan je ook wel pakken idd, maar heb ik nog nooit gedaan
Quads onder/midden/boven? Gewoon telkens 5cm ofzo van elkaar dan? Want als ik te dicht bij mijn knie zit dan zit die de dagen erna vol met vocht op de een of andere manier :p

zijkant been doe ik ook altijd.

kan prima

Buitenkant vind ik overigens fijner dan binnenkant. Op de 1 of andere manier is je huid aan de binnenkant van je benen veel gevoeliger.

Ik heb nog nooit binnenkant gezet. Pak standaard buitenkant:)

Iig al bedankt, ik begin pas februari/maart ergens denk ik dus heb nog tijd

2500 is idd al laag...

Ik zou nu op 3000 gaan zitten en als de tren erin gaat nog een weekje wachten en dan naar de 2500 weekje verder naar 2000 en dan de laatste week naar die 1700. Is ook vrij kort en krachtig.

Je zet de ace op ma woe vrij en hoe bevalt dat?

2500 is idd al laag...

Ik zou nu op 3000 gaan zitten en als de tren erin gaat nog een weekje wachten en dan naar de 2500 weekje verder naar 2000 en dan de laatste week naar die 1700. Is ook vrij kort en krachtig.

Je zet de ace op ma woe vrij en hoe bevalt dat?

Nee, ik ga 100mg ace ED zetten. De mast prop zet ik ma wo vr (als ik ga beginnen, voorlopig alleen nog maar 500mg susta)

Totaal 2.653 kcals
kh=246
vet=75
eiwit=244

dieet van deze week :)

Lijkt me beter vol te houden dan je no carb shit.
Post je voeding eens.

Lijkt me beter vol te houden dan je no carb shit.
Post je voeding eens.

Ja, ga pas lager wanneer ik wat hoger in AAS zit :)

4 eieren

200gr kip
200gr rijst
50gr cashews
30ml saus

1 ui
1 paprika
50gr cashews
200gr kip
30ml saus

30gr whey

500gr kwark