AndroidHealthClinic

getting shredded primo/winny/test-e

Nee test p geeft duidelijk minder vocht, hoezo denk je dat wedstrijdbodybuilders in de laatste weken test e voor test p wisselen?

De werkzame stof is hetzelfde, alleen de ester is anders. Dat wedstrijdbodybuilders het pakken zou kunnen zijn omdat p beter in de hand te houden is, ivm de halfwaarde tijd. Mochten ze een aantal weken voor de wedstrijd teveel vocht vasthouden door de test kunnen ze nog switchen of met de doseringen spelen.

Maar ik denk dat beter iemand kan reageren die hier daadwerkelijk praktijk ervaring mee heeft :D

Laatst bewerkt:
laten we niet te ver offtopic gaan en deze log volhangen met test p vs e discussie :p log moet wel beetje overzichtelijk blijven

Hoe ver sta je nu met je voeding?Is de kuur reeds gestart? Had deze graag gevolgd..Laat ook ff wete wat nu je definitieve kuurschema is..THX!

ok, is redelijk druk hier ik heb mijn plannen wat omgegooit dit zal direct allemaal duidelijk worden. ook begin ik vanaf morgen elke dag men voeding te posten.

dit is men eerste kuur EOD prikken zou me niet goed bekomen denk ik.

Doe nu ook 1e kuur EOD test-p, nergens last van, om en om in de glutes... Ligt aan degene die prikt denk ik :P

iig suc6 ermee!

• Topic Starter Topic Starter
ok ik heb dit log srs verwaarloosd zal nu beginnen met loggen

hier is men voeding..
10.15 40mins cardio met enkel wat bcaa's
11.00 70gr oats 40gr whey en halve banaan
13.30 blikje tonijn met 50gr rijst en 30ml olijf olie
16.00 50gr whey 25gr cashe noten
18.00 200ml eiwit met 3 eieren
20.00 200gr kip met 75gr rijst en 2 schijfjes annanas
22.00 40whey iso met 40 gr dextro
23.00 200gr kip met boontjes
01.00 400gr kwark met 25gr cashe's

Owkey,

Ondertussen al begonnen met prikken?
Had graag ook deze combi begonnen, maar wil eerst ff result zien..

THX!

Je traint om een uurtje of 9 s'avonds?

Ben benieuwd iig, succes!

dood

Laatst bewerkt:
strange..

Hoe zit het met dit logje?
Redelijk dood.. ???

Had nochtans graag es geweten hoe dit afloopt..

Terug
Naar boven