XXL Nutrition

gevaarlijk?

sammie

Cool Novice
Waardering
15
Hoi mensen, wegens mijn jarenlange niet vooruitgaan zat ik wel eens aan steroiden te denken, nooit gedaan, ook omdat niemand me kon/wou vertellen hoe je eraan kan komen.
nu heeft mijn neefje minder geduld, en had na een jaar trainen wat spul via internet besteld, na 3 weken was hij kaal over zijn hele lijf!!
dat is nu ruim een jaar geleden, en hij is nu nog kaal..
daarnaast was ik bang voor kanker, impotentie, meer soorten kanker e.d.
is er een (merk) garantie voor dit spul? en hoe werkt het met de dosering, gewoon de helft nemen van wat er op de verpakking staat?(als dat er op staat..)
Sammie

Kijk even bij de sticky's;) daar staat alles in wat je wil wete...

Kerel,

Je kan je om te beginnen eens gaan inlezen in de materie aan de hand van onderstaande linkjes. :)

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

PS: Schopje naar juiste sectie.

nu heeft mijn neefje minder geduld, en had na een jaar trainen wat spul via internet besteld, na 3 weken was hij kaal over zijn hele lijf!!

:rolleyes:
:eek:

What the f...

Kaal over heel zijn lijf door steroiden via internet
bizar verhaal hoor.

O ja en je moet je eerst eens gaan inlezen in mr. J zijn links
Nuttige info ;)

Via onbetrouwbare internet levenranciers zou ik NOOIT wat bestellen. Gegarandeerd dat je zonnebloemolie oid. gaat injecteren. Zullen hun wat boeien als je eraan kapot gaat. Als hun je geld maar krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
mja, maar hoe weet je wat een betrouwbare leverancier is? iedere provider zegt het goede spul te hebben..

Wat voor spul was dat dan ... damn, nooit meer mijn rug hoeven scheren....

Idd ga je eerst even inlezen kerel, dit gaat nergens over :cool:

Ik ben idd ook wel geinteresseerd in dat spul waar hij zo kaal van is geworden! Dat scheelt weer veel tijd en pijn lijden :eek:

Lees ook de regels even door, je mag ook niet subtiel naar bronnen vragen :)

Lijkt eerder op een CHEMOKUURTJE :eek:

sammie zei:
Hoi mensen, wegens mijn jarenlange niet vooruitgaan zat ik wel eens aan steroiden te denken, nooit gedaan, ook omdat niemand me kon/wou vertellen hoe je eraan kan komen.
daarnaast was ik bang voor kanker, impotentie, meer soorten kanker e.d.
is er een (merk) garantie voor dit spul? en hoe werkt het met de dosering, gewoon de helft nemen van wat er op de verpakking staat?(als dat er op staat..)
Sammie

• Topic Starter Topic Starter
info

dude! veel info, het is een wereld op zich, veel termen en begrippen waar ik niet in thuis ben, het ging vooral over injecteren, maar er zijn toch ook pillen?
zal wel slechter zijn voor de lever ivm afbraak?
in ieder geval, het blijft geheimzinnig. nergens info over feitelijke kansen op bijwerkingen van welk product.. toch heb ik het idee dat er veel word gebruikt. zijn dit mensen die het risico gewoon nemen? of toch (denken te) weten wat ze doen?
en dan zitten er mensen te piepen dat m'n eigengebrouwen mede en bier gevaarlijk is..(halve zolen..0

ik denk dat er genoeg mensen hier zijn die weten wat ze doen.
Over de bijwerkingen staat er ook genoeg over in de sticky's en wat betreft kanker, steroïden kunnen bestaande kankercellen sneller actieveren dus dat betekent dat als je kanker krijgt van de as je dat waarschijnlijk toch wel zou krijgen alleen iets later :D

een maat van me heeft ook een paar chemo's achter de rug, de artsen denken dat het door de as komt maar dat is alleen speculatie.

En ja er zitten gevaren aan verbonden maar dat zit er ook aan alcohol drinken en drugs gebruik, je moet alleen weten hoe je veel bijbewerkingen zo goed mogelijk tegen moet gaan en dat betekent eerst een hoop info hier op he board doen. te beginnen met het lezen van de sticky's en daarna de zoek functie gebruiken om achter andere dingen te komen.

Mocht je er dan nog niet uitkomen dan kan je het nog even navragen, maar het is hier niet de bedoeling dat iedereen hier alles gaat zitten voorkauwen.

veel succes,

Michel

sammie zei:

Mss hebben ze wat vials met Agent Orange gevuld :cool:

sammie zei:
dude! veel info, het is een wereld op zich, veel termen en begrippen waar ik niet in thuis ben, het ging vooral over injecteren, maar er zijn toch ook pillen?
zal wel slechter zijn voor de lever ivm afbraak?
in ieder geval, het blijft geheimzinnig. nergens info over feitelijke kansen op bijwerkingen van welk product.. toch heb ik het idee dat er veel word gebruikt. zijn dit mensen die het risico gewoon nemen? of toch (denken te) weten wat ze doen?
en dan zitten er mensen te piepen dat m'n eigengebrouwen mede en bier gevaarlijk is..(halve zolen..0

??? jongen wat ben je voor onzin aan het uitkramen ???
Hou op je zet jezelf voor gek.

Kom op niet lui zijn maar lezen :p

@sammie, Ja zoiets zou ik vooral hier op t forum gaan verkondigen zal diegene blij mee zijn. Je moet een beetje voorzichtig zijn met je uitspraken je weet nooit wie er mee leest :rolleyes:

Ik moet opeens aan een mooi liedje van Ramses Shaffy denken :D

(...maar dat is misschien van voor jullie tijd :rolleyes: )

hoog sammie kijk omhoog sammie

Terug
Naar boven