MuscleMeat

gevoelige onderrug door winstrol

shaker

Cool Novice
Waardering
2
Op dit moment zit ik nu 3,5 week op winstrol only op 50 mg per dag.
Sinds 2 weken heb ik aan 1 kant behoorlijke last bij mijn onderrug en zijkant bovenlichaam.

Zou dit ontsteking van de nieren kunnen zijn? Is dit een veel voorkomende bijwerking van winstrol?

groetjes

dit kunnen inderdaad je nieren zijn. Ik had hier ook last van, maar na een dag was het bij mij weg. Elke keer als je met je lichaam draait, krijg je dan ook pijn? Als het nog langer aan houdt, zou ik naar de dokter gaan. Heel veel succes!

plas je ook donkerder (dan normaal) goor de dag heen?

Hoeveel water drink je ong per dag?liter of 3 drinken op zen minst bro,
hoe lichter je urine van kleur(doorzichtig)hoe beter voor je.Hoe donkerder hoe slechter natuurlijk,is ie donkerbruin dan is het al niet zo gezond meer!

Pff, wat een antwoorden.
als het echt je nieren zijn, METEEN BLOED TESTEN, DOKTER WAARSCHUWEN.

Als het z'n nieren waren dan had hij het wel geweten hoor.
Meeste nierproblemen zoals nierstenen gaan gepaard met extreme pijn, zo erg dat je niet meer kan lopen en op de grond ligt.

Als je echt pijn hebt aan je nieren, even langs de huisarts, die kan wat tests doen en je eventueel doorsturen.

Als de pijn snel erger word beter meteen naar het ziekenhuis gaan en niet wachten tot je niet meer kan lopen... 112 bellen heeft dan geen zin, die laten je lekker met een taxi gaan.

Laatst bewerkt:
Voordat je aan de dialyse gaat; een bekende bijwerking van Winstrol is een behoorlijke pomp in je onderrug. Hier kan je taurine tegen gebruiken.

Backpumps. 1 tot 5 gram taurine per dag nemen voor beterschap.

hehehe,gast is hier on topic al opgegeven.....,wat een paniek,maar zijn idd backpump.
Idd Taurine.

Nee joh, zei alleen wat te doen bij nierklachten.

Groot aandeel van de leden hebben we sowieso al opgegeven... maar da's een ander verhaal, hehe.

Laatst bewerkt:
Als het bij je ruggegraat is kan het zijn door te weinig oestrogeen. Meer naar de zij toe je nieren.

Als het je spieren zijn doet winstrol zijn werk.

• Topic Starter Topic Starter
ik drink overdag ong liter water en daarnaast tijdens het sporten nog eens 1,5 liter water.

Qua kleur is het wel wat donkerder dan normaal. Dit verschilt ook per dag. Ene dag wat donkerder, andere dag gewoon water kleurig. Maar het zijn geen back pumps die ik voel. Het is namelijk al 2 weken constant 24 uur per dag. Met zijwaarts bewegen en bukken voel ik het wel. Het is niet pijnlijk maar wel gevoelige plek. Het zit bovenin de onderrug..tegen het midden aan en loopt door tot rechts aan mijn zij. Frapant is dat ik links totaal geen last van heb.

Ik zit te denken om aantal dagen te stoppen met de winstrol. Ga eens kijken of de klachten dan zullen verminderen.

Voor een oral only drink je IMO te weinig water. Heb je geen last van extreme hoofdpijn? 4-6 gram taurine pre-workout does the trick voor je backpumps. Slik meidoornbes voor hoofdpijn, en drink meer water.

• Topic Starter Topic Starter
Totaal geen hoofdpijn te bekennen bij mij....

Nou dat lijkt me de nieren wel. ff bloed laten trekken zou ik zeggen. Extra water is handig, maar beperkt bij aas gebruik.

Ik wil je niet afschrikken hoor , maar is je pis zwart , en je schijt verkleurd dan zijn of je nieren of je alvleesklier een beetje kapot..

Lol, kapot is wat overdreven. Overbelast zou ik zeggen.

Zou het goed in de gaten houden. Ik had echt pijn in m'n zijkant (ook 1 kant), maar het deed zo'n pijn dat ik ziek naar huis ging.

het nodige is al gezegd maar kan uit ercaring mededelen :

- je moet echt 3 liter per dag drinken, zeker 2 liter gewoon water
- pwos en andere no producten met arginine en alanine stoffen bevorderen pomp houd hier rekening mee
- urine mag echt niet richting bruin oranje gaan dan moet je echt meer drinken anders niet goed!

even in de gaten houden en als het erger wordt misschien terug naar 30 mg per dag en kuur afmaken, nakuren en evt dokter vragen. succes!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven