Daar ben ik weer, jaja, en weer iets over de S1+ gel van DermaBolics. Ik heb een kuurtje "willen" pakken van 4 weken, en kreeg aan het einde van week 3 te maken met een schouderblessure (ontstoken gewrichtspunt), en mag om die reden de komende 3 tot 4 weken mijn schouder totaal niet meer belasten, dus het "harde" trainen van mijn complete bovenlichaam zit er helaas niet meer in. Ik ben dan ook direct gestopt met de kuur, omdat dit dan totaal geen enkele zin meer heeft. Nu, ongeveer 4 dagen later, heb ik last van chronische vermoeidheid, ik slaap bijna 12 uur per dag, en nog word ik totaal brak wakker. eetlust is enorm verminderd, heb last van m'n ontlasting, totaal shit dus. Wel heb ik Zymoplex tabletjes liggen die ik voor een eventuele nakuur had ingekocht, mochten er oestrogene bijwerkingen optreden, maar aangezien ik geen zichtbaar last heb van gyno etc., ben ik daar niet aan begonnen. Ik heb een vermoeden dat het te verklaren is door een veel te laag testosteronniveau, waardoor ook nog eens mijn weerstand verlaagd, en een depressief gevoel teweeg brengt.
Iemand bekend met dergelijke bijwerkingen na een soortgelijke actie, en/of heeft iemand suggesties voor mij wat te doen
Thanx!
Iemand bekend met dergelijke bijwerkingen na een soortgelijke actie, en/of heeft iemand suggesties voor mij wat te doen

Thanx!

geintje bro.