MuscleMeat

gevolgen van een "niet afgemaakte kuur"?

Matheos

Cool Novice
Waardering
0
Daar ben ik weer, jaja, en weer iets over de S1+ gel van DermaBolics. Ik heb een kuurtje "willen" pakken van 4 weken, en kreeg aan het einde van week 3 te maken met een schouderblessure (ontstoken gewrichtspunt), en mag om die reden de komende 3 tot 4 weken mijn schouder totaal niet meer belasten, dus het "harde" trainen van mijn complete bovenlichaam zit er helaas niet meer in. Ik ben dan ook direct gestopt met de kuur, omdat dit dan totaal geen enkele zin meer heeft. Nu, ongeveer 4 dagen later, heb ik last van chronische vermoeidheid, ik slaap bijna 12 uur per dag, en nog word ik totaal brak wakker. eetlust is enorm verminderd, heb last van m'n ontlasting, totaal shit dus. Wel heb ik Zymoplex tabletjes liggen die ik voor een eventuele nakuur had ingekocht, mochten er oestrogene bijwerkingen optreden, maar aangezien ik geen zichtbaar last heb van gyno etc., ben ik daar niet aan begonnen. Ik heb een vermoeden dat het te verklaren is door een veel te laag testosteronniveau, waardoor ook nog eens mijn weerstand verlaagd, en een depressief gevoel teweeg brengt.

Iemand bekend met dergelijke bijwerkingen na een soortgelijke actie, en/of heeft iemand suggesties voor mij wat te doen???

Thanx!

Hmmz.. niet zo slim om acuut te stoppen, ik kreeg in mijn eerste en enige kuur 4 1/2 jaar geleden een auto ongeval in de 5e week ofzo, toen heb ik afgebouwd en ook gestopt, maar wel afgebouwd (wel iets versneld)... Ik had nergens last van, alleen van een ontzettend "wat voel ik me k*t" gevoel.

• Topic Starter Topic Starter
Hhhmmmmm, jammer dat er verder nog niemand hierop gereageerd heeft :(

Had jij niet ook al een voedselvergiftiging...?

reinig uw lever met mariadistel, neem vitamine C, veel glutamine en blijf van die nakuurproducten af. heb je niet nodig na 3 weken brol te hebben genomen.

skydirk zei:
reinig uw lever met mariadistel, neem vitamine C, veel glutamine en blijf van die nakuurproducten af. heb je niet nodig na 3 weken brol te hebben genomen.

Daar hebben we meneer Skydrik weer met zijn "brol" :rolleyes:

da's de ervaring he.
in het begin loop je daarin. na een paar jaar weet je het wel. maar dat het hier vol naievelingen loopt die je eender wat kan wijsmaken, dat wist je ook al wel. ze geloven eender wat. verifieren niet of het een wetenschappelijk onderlegd bericht is. alles wat de supplementenverkoper wijsmaakt, wordt hier als waarheid en bewezen beschouwd.

(2 Rob G) Ja, ik was diegene met de voedselvergifteging in de 1e week. Het is echt niet te geloven hoeveel pech ik in deze weken dat ik heb gekuurd, heb gehad. Normaal heb ik dat nog niets eens binnen een jaar, nu binnen 4 weken.

skydirk zei:
da's de ervaring he.
in het begin loop je daarin. na een paar jaar weet je het wel. maar dat het hier vol naievelingen loopt die je eender wat kan wijsmaken, dat wist je ook al wel. ze geloven eender wat. verifieren niet of het een wetenschappelijk onderlegd bericht is. alles wat de supplementenverkoper wijsmaakt, wordt hier als waarheid en bewezen beschouwd.

Ja hoor en iedereen die het gebruikt en 4-5 kilo aankomt die zet nep-reviews op het board...?? resultaten spreken voor zich, bewijs genoeg. De enige naivelingen zijn de mensen die ondanks ontelbare positieve reacties, nog steeds hun kop in het zand steken en de realitiet niet onder ogen willen zien, dat het weldegenlijk werkt.

Een supps-verkoper verkoopt uiteindelijk niet zijn producten. De producten verkopen zichzelf. Kijk naar S1+....denk je nou echt dat het zo goed zou verkopen als het niet goed zou werken?

BTW: iemand die een beetje slim is, laat zich niet leiden door woorden van een supps-verkoper,maar gaat zelf op onderzoek uit en lees reviews.

ps. Maak er aub geen AS vs PH thread van.

Jongens jongens, maak er geen strijd van, het is ieder eigen verantwoording om aan dergelijke producten te beginnen. Ik heb me er maanden in verdiept, en uiteindelijk een beslissing genomen, wat niet wegneemt dat je ook gewoon pech kan hebben door tegenslagen van buitenaf, zoals in mijn geval. Gezien het feit dat ik geen arts, noch een medische opleiding heb gevolgt, zijn de suggesties welkom. Het gaat mij er niet om of een product goed werkt, meer om wat het doen, wat het is etc. etc.

Even terugkomend op de stelling; zijn er mensen bekend met een lusteloos en moe gevoel na het accuut stoppen met dit product, en is een nakuur dan ook noodzakelijk, of is het een kwestie van goed blijven eten en afwachten???

(2 Skidirk: dank je wel voor de tip!!!)

we kunnen daar natuurlijk blijven over discussieren. maar ik vind het toch altijd raar als iemand voor mij staat en zegt ik ben 4 kg bijgekomen want ik heb creatine of S1 ofzoiets genomen. ik bekijk die gast dan en denk dan: hij weegt misschien 4 kg meer maar ik zie geen verschil. ik moet het verschil zien. misschien zit er 4kg meer water in zijn darmen en organen. ik weet het niet, maar kilo's die ik niet zie, tellen niet. die zijn er dikwijls ook zo af. 't is maar hoe je het bekijkt.

skydirk zei:
we kunnen daar natuurlijk blijven over discussieren. maar ik vind het toch altijd raar als iemand voor mij staat en zegt ik ben 4 kg bijgekomen want ik heb creatine of S1 ofzoiets genomen. ik bekijk die gast dan en denk dan: hij weegt misschien 4 kg meer maar ik zie geen verschil. ik moet het verschil zien. misschien zit er 4kg meer water in zijn darmen en organen. ik weet het niet, maar kilo's die ik niet zie, tellen niet. die zijn er dikwijls ook zo af. 't is maar hoe je het bekijkt.

ga een keer langs de opticien :D ;) geintje bro.

Ja als jij het zo ziet, dan is dat idd jouw mening. Ik zie het verschil wel van 4kg. Afhankelijk van welke PH je neemt, zit er ook een gedeelte vocht bij. Vergelijk het met een kuurtje dboll/oxy's en een kuurtje met een AS die minder vocht oplevert. Daar zit ook een groot verschil in.

Maargoed, Dirk, zullen we het hier bij laten. Jij gelooft niet in ph's. Ik ben 100% overtuigd. :)

Het ligt er natuurlijk wel aan wat je hebt gebruikt. Als jij iets van deca hebt geinjecteerd hoef je niet echt af te bouwen omdat het vanzelf al rustig inwerkt en ook uitwerkt. Meestal bouw je af zodat je lever kan wennen en om de opgebouwde spieren zo goed mogelijk vast te houden. Maar instorten doe je toch wel, aangezien de eigen testosteron aanmaak tijdelijk is gestopt en je daarna dus even met minder hormonen zit. Maar afbouwen had daar niet bij geholpen. Je stort gewoon helemaal in na een kuur, dat is normaal. Zeker de eerste paar weken ben je doodmoe, slaap je veel en heb je nergens zin in. Mijn ervaring is dat het na een weekje of 3 langzaam maar zeker weer wat beter gaat.

het zal ook bij iedereen verschillend werken, natuurlijk. creatine doet bij mij ook niets. ik ben natuurlijk een stuk ouder en ik heb nog nooit baat gevonden bij prohormonen. misschien dat het vanaf bepaalde leeftijden niet meer werkt. ik sta nogal kritisch tov veel produkten, omdat ik weet dat er veel wijsgemaakt wordt. maar waar het eigenlijk op neer kwam, is dat ik zijn plaats na een kuurtje van 3 weken, mij niet zou bezig houden met een nakuur.

Terug
Naar boven