Fitness Seller

gewicht aankomen met boterhammen

Robin85 zei:
verzadigde vetten uit men schema zal ik niet doen, kga wel een poging doen om wat extra onverzadigde vetten te eten.

Let wel op de verhouding verzadigd vet - onverzadigd vet in je voeding. Search er eens over. En als je nog meer vetten in je schema gaat zetten trek je je E/K/V mogelijk uit verhouding.

Robin85 zei:
Ik vind men vet% toch te laag, en zelfs al doe ik een poging om het te verhogen, het lukt me niet. ik zou ongelooflijk veel liever op 13-14-15% staan ipv 9%.

Vet dat je eet wordt niet automatisch opgeslagen als lichaamsvet. Als je meer kcal binnenkrijgt dan je verbruikt zul je gedeeltelijk als lichaamsvet gaan opslaan. Maar waarom heb je liever een hoger bf%? Ik vind zelf een lager bf% meestal velen malen mooier. Alleen om massa te zetten moet je nu eenmaal bulken en schijt hebbben aan je bf%.

Kerel heb je ooit gehoord van cholesterol?? Je hoeft niet dik te zijn om een hoog cholesterol gehalte te hebben. Al die kaas doet je echt geen goed, en zoals partysander als zei, van vet zelf wordt je niet snel vet, koolhydraten hebben daar een groter aandeel in. Ik zou je voedingsschema echt eens gaan heroverwegen, imo lijkt het nergens op. Ik zou meer eiwitten gaan eten en meer onverzadigd vet.

Robin85 zei:
Ik vind men vet% toch te laag, en zelfs al doe ik een poging om het te verhogen, het lukt me niet. ik zou ongelooflijk veel liever op 13-14-15% staan ipv 9%.

gast komop zeg! wees blij dat je niet snel vet aanzet er zijn genoeg mensen hier die dag in dag uit tegen het vet strijden! ;)

en dan nog,
3 keer per week 'intensief en hard' je bovenlichaam trainen is veel te veel.
houd het bij 1, maximaal 2x per week.

• Topic Starter Topic Starter
sorry maar dat vind ik zever. ik train 3x per week en iedere spiergroep krijgt de volledige 5 dagen rust.

En 3 keer full body kan ook (dus ook 3 keer alleen upper body) (mits enzo)

Terug
Naar boven