MuscleMeat

Gewicht blijft hetzelfde

Zwemmertj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
56kg
Vetpercentage
6%
heey,

ik ben 17jaar, weeg nogal weinig en ben nu ruim een halfjaar geleden met fitness begonnen, ik ben in een halfjaar van 54 naar 61kilo gegaan vet%=6 (alsnog weinig voor 1.82). de laatste 5 weken is er echter bijna geen grammetje meer aangekomen terwijl ik me nog steeds aan mijn voedingsschemahoud wat ik zelf gemaakt heb...
per dag neem ik bijna zo'n 5000kcal tot me. dit is een redelijk hoog aantal omdat ik ook aan zwemmen doe 12uur in de week (hoog niveau). ik heb 2 schemas, voor ma/wo/vr als ik avondtraining heb, en voor di/do als ik ochtendtraining heb.

ik fitness nu 2x in de week full body. deadlift,squat,military press, bankdrukken, pull up, dippen en nog een paar isolation oefeningen. hiermee heb ik al veel vooruitgang geboekt. dit doe ik op maandag en donderdag, na afloop neem ik n shake (40gr koolhydraten 30gr eiwit 5gr vet=300+ kcal). ik gebruik ook sinds een half jaar creatine.

in de bijlage heb ik mijn schema toegevoegd, mijn vraag aan jullie is; wat zou ik moeten veranderen hieraan (evt aan mijn fitnesstraining) zodat mijn gewicht weer verder toe gaat nemen?

Bijlagen

meer eten, of accurater meten

hoe meet je gewicht nu? ga je wel in gewichten omhoog?

• Topic Starter Topic Starter
meer eten, of accurater meten

hoe meet je gewicht nu? ga je wel in gewichten omhoog?

sochtends op de weegschaal haha, met 1 decimaal. gewichten omhoog bedoel je met de fitnessoefeningen? in dat geval ja, ik ben gemiddeld 10-20kilo hoger dan toen ik begon met fitness, op 8 reps

Terug
Naar boven