- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Absoluut niet mee eens. IIFYM is niet bedoeld om alleen maar snoep en fastfood te eten, maar zelfs als je dat zo doet blijft het voor body composition wel werken. Op lange termijn voor je gezondheid niet natuurlijk. En aan de andere kant zijn veel opvattingen over clean eten zo ver buiten proporties dat dat ook echt niet gezond is zowel mentaal als fysiek. Zo zie ik hier ook al weer dingen voorbij komen die er echt niet toedoen.
En hoeveel wedstrijden heb jij gedraaid met iifym?
---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------
Ja, ik voel me fantastisch bij m'n huidige plan! Daarom baal ik er ergens ook van dat het lijkt alsof er niks gebeurt. Maar het is niet van levensbelang dat ik superdroog ben in oktober, het scheelt vooral wat gewicht dat ik over obstakels heen moet hijsen. Maar het komt toch op m'n algemene kracht/uithoudingsvermogen aan. Dus een water drop etc is niet echt van toepassing denk ik, dan stort ik halverwege het parcours ter aarde---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ---------- Hehe, dit ja. Ik zou zelf graag voor Bodyfitness gaan. Heb ik nu nog veel te weinig massa voor, maar ik heb geen haast. Bikini is misschien leuk om alles een keer te ervaren, maar ik denk dat ik daar van mezelf te breed voor ben, ik zie mezelf er nog niet echt tussen staan in elk geval. En wie weet, ooit, Physique... ---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ---------- Haha thanks. Gewicht doet me ook niet zoveel, zie er liever gewoon goed uit
![]()
Te breed bestaat niet havermoutje

Bedankt voor alle tips en reacties!