AndroidHealthClinic

Cutten: twijfels & gevoel van stilstaan

Absoluut niet mee eens. IIFYM is niet bedoeld om alleen maar snoep en fastfood te eten, maar zelfs als je dat zo doet blijft het voor body composition wel werken. Op lange termijn voor je gezondheid niet natuurlijk. En aan de andere kant zijn veel opvattingen over clean eten zo ver buiten proporties dat dat ook echt niet gezond is zowel mentaal als fysiek. Zo zie ik hier ook al weer dingen voorbij komen die er echt niet toedoen.

En hoeveel wedstrijden heb jij gedraaid met iifym?

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Ja, ik voel me fantastisch bij m'n huidige plan! Daarom baal ik er ergens ook van dat het lijkt alsof er niks gebeurt. Maar het is niet van levensbelang dat ik superdroog ben in oktober, het scheelt vooral wat gewicht dat ik over obstakels heen moet hijsen. Maar het komt toch op m'n algemene kracht/uithoudingsvermogen aan. Dus een water drop etc is niet echt van toepassing denk ik, dan stort ik halverwege het parcours ter aarde :p ---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ---------- Hehe, dit ja. Ik zou zelf graag voor Bodyfitness gaan. Heb ik nu nog veel te weinig massa voor, maar ik heb geen haast. Bikini is misschien leuk om alles een keer te ervaren, maar ik denk dat ik daar van mezelf te breed voor ben, ik zie mezelf er nog niet echt tussen staan in elk geval. En wie weet, ooit, Physique... ---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ---------- Haha thanks. Gewicht doet me ook niet zoveel, zie er liever gewoon goed uit :D

Te breed bestaat niet havermoutje:cool:

Absoluut niet mee eens.

IIFYM is niet bedoeld om alleen maar snoep en fastfood te eten, maar zelfs als je dat zo doet blijft het voor body composition wel werken. Op lange termijn voor je gezondheid niet natuurlijk.

En aan de andere kant zijn veel opvattingen over clean eten zo ver buiten proporties dat dat ook echt niet gezond is zowel mentaal als fysiek. Zo zie ik hier ook al weer dingen voorbij komen die er echt niet toedoen.

Ik bedoel BODYBUILDING wedstrijden. Niet die fitness model physique auschwitz-abs wedstrijden.

Kom op man.

En hoeveel wedstrijden heb jij gedraaid met iifym?
En hoeveel inhoudelijke argumenten heb je?

Ik bedoel BODYBUILDING wedstrijden. Niet die fitness model physique auschwitz-abs wedstrijden. Kom op man.
Ook maar een kwestie van more drugs.

Je kan gewoon genoeg vet verliezen om contest ready te worden hoor, ook natty. Alleen natty blijft er geen massa over maar dat heeft niks met iifym te maken.

Dat malloten er t3, clen, diuertics, fatburners allemaal tegelijk samen gebruiken en dan nog steeds denken dat een stuk fruit meer of minder en het soort rijst nog uitmaakt...

Er zijn er ook genoeg die contest prep gewoon iifym-style doen hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update: ik was 'gewoon' gezakt, zit nu rond de 22%. Mijn zorgen waren dus voor niets. Wel ben ik sinds vorige week iets meer cardio toe gaan voegen (niet eens vanwege de cut, maar vanwege specifiekere trainingen voor het WK), en ik ga mijn cheatmoment eens in de twee weken houden in plaats van één keer per week. Puur vanwege het mentale deel. Ik verwacht dus rustig te blijven zakken, voel me nog steeds goed bij mijn huidige schema dus het gaat eigenlijk wel lekker :) Bedankt voor alle tips en reacties!

Ja, ik voel me fantastisch bij m'n huidige plan! Daarom baal ik er ergens ook van dat het lijkt alsof er niks gebeurt. Maar het is niet van levensbelang dat ik superdroog ben in oktober, het scheelt vooral wat gewicht dat ik over obstakels heen moet hijsen. Maar het komt toch op m'n algemene kracht/uithoudingsvermogen aan. Dus een water drop etc is niet echt van toepassing denk ik, dan stort ik halverwege het parcours ter aarde :p ---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ---------- Hehe, dit ja. Ik zou zelf graag voor Bodyfitness gaan. Heb ik nu nog veel te weinig massa voor, maar ik heb geen haast. Bikini is misschien leuk om alles een keer te ervaren, maar ik denk dat ik daar van mezelf te breed voor ben, ik zie mezelf er nog niet echt tussen staan in elk geval. En wie weet, ooit, Physique... ---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ---------- Haha thanks. Gewicht doet me ook niet zoveel, zie er liever gewoon goed uit :D
Een vrouw van 85 kg kan erg sexy zijn. Een gezond vetlaagje maar toch spieren daaronder maakt dat een stevige boezem en toch wel knappe billen en een buikje om van te smullen... :)

Maar je hebt verschillen daarin he... 85 kg wegende die nooit sport of 85 kg wegende die al ettelijke jaren elke dag cardio en gewichtstraining doet in de gym. ;)

85 kilo voor een vrouw is fucking veel of ze moet al erg lang zijn....

Terug
Naar boven