MuscleMeat

gewichten

devilsgrave

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
67kg
hoi ik wil graag mijn biceps en triceps trainen door middel van gewichten.
zelf heb ik wel gewichten maar geen halter kan het dan kwaad dat ik de zwaarste neem en dat die dan bijv. telt als 2 kleintjes.
mijn zwaarste is nu 2.5kg of 5kg .

en is het handig om op 14 jarige leeftijd te trainen?????

here we go again ...

vergeet niet je 6pack, dat is het belangrijkste van een bodybuilder!

In be4 trolls.

Lees de stickies.

Dat je met je hand je muis beweegt en klikt op de juiste plekken zodat je bij de stickies (de topics bovenaan de lijst) komt en dan je ogen gebruikt om te lezen wat er staat..

Vragen zoals dit slaan nergens op want je kan ze zo opzoeken, daarnaast zijn ze onduidelijk en t enige wat ze voortbrengen is een golf aan hatelijke opmerkingen waar geen enkele beginner gelukkig van wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Dat je met je hand je muis beweegt en klikt op de juiste plekken zodat je bij de stickies (de topics bovenaan de lijst) komt en dan je ogen gebruikt om te lezen wat er staat..

Vragen zoals dit slaan nergens op want je kan ze zo opzoeken, daarnaast zijn ze onduidelijk en t enige wat ze voortbrengen is een golf aan hatelijke opmerkingen waar geen enkele beginner gelukkig van wordt.

ik vond dat van merin nou niet hatelijk .
maar ik snap wat je bedoelt ik ga dan wel ff zoeken.

ik vond dat van merin nou niet hatelijk .
maar ik snap wat je bedoelt ik ga dan wel ff zoeken.

Ik doelde ook niet op hem..

Meer op andere opmerkingen geplaatst in topics die vergelijkbaar zijn aan deze.

Een beetje zelf dingen uitzoeken kan geen kwaad, wanneer dat al niet lukt hoe wil je dan ooit de discipline op brengen om 4/5x per week te sportten.

het gaat er meer om dat er enorm veel mensen hier komen en zeggen dat ze groter armen/borst/sixpack willen zonder onderzoek te doen :rolleyes:

Dat is toch het belangrijkste van iedere bodybuilder :p kijk maar naar guido's haha it's all about the juice baby !

Ik ben ook 14 en doe nu 10 kg ;D

Ik ben 20 en ik doe er 12 :D

Terug
Naar boven