Fitness Seller

gewichtheffen: benelux kampioenschap

saar

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m62
Massa
55kg
Zaterdag wordt in Auderghem (Brussel) het benelux kampioenschap gehouden.

adres:

Centre sportif de la Forêt de Soignes
Chée de Wavre 2057
1160 Bruxelles (Auderghem)

13uur plateau B mannen
15 uur vrouwen
17uur plateau A mannen

Tom vt en ik doen mee.

Succes!

succes saar en tom!

Hoe hebben jullie het gedaan?

goed gedaan tom en saar. ff een andere vraag: gaan jullie eigenlijk met elkaar? :D

• Topic Starter Topic Starter
goed gedaan tom en saar. ff een andere vraag: gaan jullie eigenlijk met elkaar? :D

We zijn al is uitgegaan met elkaar, we zijn al is naar een wereldkampioenschap universitairen geweest, al eens op vakantie. Dus soms gaan we weg met elkaar.
Maar dat doe ik wel met meerdere mannen :D

We zijn al is uitgegaan met elkaar, we zijn al is naar een wereldkampioenschap universitairen geweest, al eens op vakantie. Dus soms gaan we weg met elkaar.
Maar dat doe ik wel met meerdere mannen :D

aha! zo eentje bij je r dus :D

haha oke, ja dat bedoelde ik.

maar hebben jullie geen filmpjes van jullie beurten?

nu doet ie het! ik had alleen het geluid uit staan. praat je frans daar? :D

België is glansrijk gewonnen :)

Ikzelf heb 125 kg getrokken en 130 kg nipt gemist.
In de clean&jerk had ik 153 kg goed en 156 kg gemist in het stoten.

Saar had 67 kg getrokken en 70 kg héél nipt gemist en in het stoten had ze 86 kg.
dikke proficiat.

Ik zie bij de resultaten dat de rest van België het ook goed heeft gedaan (heel goed zelf :D )

Is het seizoen nu gedaan? of volgen er nog wedstrijden dit jaar?

• Topic Starter Topic Starter
dikke proficiat.

Ik zie bij de resultaten dat de rest van België het ook goed heeft gedaan (heel goed zelf :D )

Is het seizoen nu gedaan? of volgen er nog wedstrijden dit jaar?

Eigenlijk is het seizoen pas begonnen. Voor vele was dit nog maar de 2de wedstrijd.
Of met dit jaar bedoel je in 2010? Ik heb nog 2 wedstrijden, maar niet in België

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

nee gewoon een serieuze vraag saartje :D want is het zo dat alle belgen tweetalig zijn? daar ben ik wel benieuwd naar

Neen we zijn niet tweetalig. Ik heb ook fouten gezegd in mijn intervieuw maar ja... ;-)

Terug
Naar boven