Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Britten hebben waardige commentatoren. Wat heb ik me opnieuw geërgerd aan die Nederlander... Volgende keer kijk ik het gewichtheffen zonder geluid

Zat gisteren vrouwen - 58kg te kijken. Doet een Wit-Russische een Europees record en steken ze halve kilo schijf aan buitenkant sluiting zoals het hoort. Begint die Hollander lastig te doen en zich af te vragen hoe het hemelsnaam kan dat ze een Europees record niet deftig laden en dat dit hartstikke gevaarlijk is. Ongelofelijk wat een blunders die gast allemaal zegt op 45 min gewichtheffen.

Waarom hoort dat eigenlijk, ik vond het ook al raar.Zat gisteren vrouwen - 58kg te kijken. Doet een Wit-Russische een Europees record en steken ze halve kilo schijf aan buitenkant sluiting zoals het hoort. Begint die Hollander lastig te doen en zich af te vragen hoe het hemelsnaam kan dat ze een Europees record niet deftig laden en dat dit hartstikke gevaarlijk is. Ongelofelijk wat een blunders die gast allemaal zegt op 45 min gewichtheffen.
Waarom hoort dat eigenlijk, ik vond het ook al raar.
Je zou denken dat Piet van der Kruk het zou weten, hij is bijna 20 jaar bondscoach van het Nederlandse gewichthefteam geweest.
idd, naar het schijnt zou het wel mogelijk kunnen zijn om de taal van eurosport te veranderen zodat je bv commentaar van de Britten krijgt.
Ik ga dat keer moeten opzoeken hoe dat juist zit tegen het volgende kampioenschap![]()
Je zou denken dat Piet van der Kruk het zou weten, hij is bijna 20 jaar bondscoach van het Nederlandse gewichthefteam geweest.