AndroidHealthClinic

EK gewichtheffen op Eurosport

Die Britten hebben waardige commentatoren. Wat heb ik me opnieuw geërgerd aan die Nederlander... Volgende keer kijk ik het gewichtheffen zonder geluid

• Topic Starter Topic Starter
Die Britten hebben waardige commentatoren. Wat heb ik me opnieuw geërgerd aan die Nederlander... Volgende keer kijk ik het gewichtheffen zonder geluid

idd, naar het schijnt zou het wel mogelijk kunnen zijn om de taal van eurosport te veranderen zodat je bv commentaar van de Britten krijgt.
Ik ga dat keer moeten opzoeken hoe dat juist zit tegen het volgende kampioenschap ;)

Zat gisteren vrouwen - 58kg te kijken. Doet een Wit-Russische een Europees record en steken ze halve kilo schijf aan buitenkant sluiting zoals het hoort. Begint die Hollander lastig te doen en zich af te vragen hoe het hemelsnaam kan dat ze een Europees record niet deftig laden en dat dit hartstikke gevaarlijk is. Ongelofelijk wat een blunders die gast allemaal zegt op 45 min gewichtheffen.

Zat gisteren vrouwen - 58kg te kijken. Doet een Wit-Russische een Europees record en steken ze halve kilo schijf aan buitenkant sluiting zoals het hoort. Begint die Hollander lastig te doen en zich af te vragen hoe het hemelsnaam kan dat ze een Europees record niet deftig laden en dat dit hartstikke gevaarlijk is. Ongelofelijk wat een blunders die gast allemaal zegt op 45 min gewichtheffen.

idd, daar heb ik me ook serieus aan geërgerd.
Die schijven aan de buitenkant zijn nu al een paar jaar en als ik me niet vergis heeft hij het zelf al een paar keer uitgelegd waarom ze langs buiten zitten :D

Was echt achterlijk hoe hij die laders daar begon af te breken. "Ongelofelijk toch, laad die stang eens goed!". Ik zat echt geïrriteerd voor mijn scherm te zeggen "Ongelofelijk toch hoe een mong**l jij bent"

Hoe hij telkens gewon de lijstjes voorleest irriteert me ook mateloos. Als ze die Vitto in de - 56 tonen, dan weet je al op voorhand hoe hij gaat vertellen dat hij in het leger zit. Hobbies komen ook steeds terug.

Zouden we geen anti Piet van der kruk facebook groep oprichten tom?

Richt op i'm in!

Waarom hoort dat eigenlijk, ik vond het ook al raar.

Je zou denken dat Piet van der Kruk het zou weten, hij is bijna 20 jaar bondscoach van het Nederlandse gewichthefteam geweest.

Ja volgens zijn Wikipedia zou hij wel van meer dingen verstand moeten hebben

Waarom hoort dat eigenlijk, ik vond het ook al raar.

Je zou denken dat Piet van der Kruk het zou weten, hij is bijna 20 jaar bondscoach van het Nederlandse gewichthefteam geweest.

De kleine schijven van 0,5 tot 2 kg worden langs de buitenkant van het sluitstuk geplaatst om de wedstrijd sneller te laten verlopen.
Anders moet telkens het sluitstuk los en vast gedraaid worden en u wordt enkel het kleine schijfje erbij gestoken.
Het zijn wel speciale schijven met een systeem van rubber, zodat ze niet van de bar kunnen schuiven.

idd, naar het schijnt zou het wel mogelijk kunnen zijn om de taal van eurosport te veranderen zodat je bv commentaar van de Britten krijgt.
Ik ga dat keer moeten opzoeken hoe dat juist zit tegen het volgende kampioenschap ;)

Was dat vroeger niet mogelijk door links of rechts te kiezen in een stereosignaal?

Zegt veel over het Nederlandse Gewichtheffen natuurlijk. In België is het hier al zo pover gesteld en Nederland loopt dan nog eens een eind achter op ons.

wefrkwjefdowf ben sinds kort in gewichtheffen aan het verdiepen, vorige keer
voor het eerst wat op tv gezien van het EK... Zou net even kijken wanneer het
weer is... Is het net geweest. -__-

Anaïs Michel gemist in de 48 kg klasse... Wat een dotje is het.

http://www.langres-haltero.net/IMG/jpg/Clipboard02.jpg

En voor de fun:

[Link niet meer beschikbaar]

hihi

Ende haha, de commentator in het filmpje van Tom... "Tom Guggebuhr".
Leuk om te zien verder. :)

Terug
Naar boven