XXL Nutrition

EK gewichtheffen op Eurosport

Hee, weet iemand trouwens nog hoe die 2 lekkere gewichthefsters heten ?
Ik heb toch bijna alle gewichtscategorien gezien en ze waren er niet bij. Volgens mij was het een duitse en spaanse ?

Die Spaanse heb ik ook gezien en na wat googlen kom ik er achter dat ze Lidia Valentin heet. ;)

Bij de vrouwen zwaargewichten werd die van 170kg zwaar geowned, 3de staan en de winnaar weegt bijna de helft van je gewicht.

En een squatreet bij vrouwen staat wel goed:D

• Topic Starter Topic Starter
Is er al beeldmateriaal van Tom's beurten?

die Maria de la Puente vind ik toch een stuk lekkerder dan die duitse chick. en bij het originele beeldmateriaal hoor je d'r schreeuwen ook, dat stemmetje ook :lick:

edit

Sorry, mannen: ik had die blonde Spaanse in de 75kg-categorie voor ogen ...

Deze vrouwtjes mogen er idd wel zijn, ja. :D

De spaanse chick is echt de lekkerste haha

die Maria de la Puente vind ik toch een stuk lekkerder dan die duitse chick. en bij het originele beeldmateriaal hoor je d'r schreeuwen ook, dat stemmetje ook :lick:

idd, ik zocht ook het originele beeldmateriaal, maar het was verwijdert van youtube :mad:

Ik ga ook voor de Spaanse :heart:

Die mag mij wel ff jerken :)

Huh lekkere wijven die professioneel gewichtheffen????
Dat horen toch afzichtelijke oostblok gnomen te zijn met een knobbelkin?

In de hoge categorieën nog steeds vaak hoor :p In de lichte wel vaak lekkere chicks en toffe is dat ik hun nog klop. Eens ze wat zwaarder worden worden ze ten eerste vaak lelijker en krijg ik ten tweede op mijn doos waardoor ik minder en minder kijk. Dan de plus gewoon nog eens kijken voor de huge dames :D

[Link niet meer beschikbaar]

Alstu het orginele filmpje

In de hoge categorieën nog steeds vaak hoor :p In de lichte wel vaak lekkere chicks en toffe is dat ik hun nog klop. Eens ze wat zwaarder worden worden ze ten eerste vaak lelijker en krijg ik ten tweede op mijn doos waardoor ik minder en minder kijk. Dan de plus gewoon nog eens kijken voor de huge dames :D

Ja, er zijn nog veel Europese vrouwen die u kloppen é ;)

Bij mij was er maar 1 die mij klopte, ik weet nog toen ik begon met gewichtheffen dat bijna iedereen mij klopte :mad:

Terug
Naar boven