Fitness Seller

Gewichtheffen en/of powerliften in Den Haag

Miloslavic

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
14%
hallo iedereen, long time lurker, first time poster.

ik ben sinds kort verhuisd uit Rotterdam, ik trainde altijd een beetje in powerliften bij Classic gym, nu zoek ik een dergelijke gym of een mogelijkheid tot gewichtheffen in Den Haag. tot nu toe ben ik echter alleen Kneets tegen gekomen als een soort van optie. Maar weten jullie misschien nog meer plekken waar je gewoon lekker kan powerliften met een beetje redelijke bar en weights?

heb ik het goed begrepen dat Simson KDO is opgedoekt? want dat leek me een optie voor het gewichtheffen.

Als er echt niks is, heeft iemand dan ervaring met de Spartaan in Leiden, dat is nog wel te doen voor mij en dan kan ik misschien in ieder geval kennis maken met gewichtheffen.

Alvast bedankt in ieder geval.

Simson RIP

Even wachten tot sportja in leiden open gaat..

Voor rest Simson kdo RIP

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik dan maar ga kijken bij de Spartaan, weet iemand of je daar ook begeleiding kan krijgen? ik heb namelijk totaal geen verstand van de olympic lifts en ik heb liever dat iemand me begeleid dan dat ik ze mezelf verkeerd aanleer.

heb ik het goed begrepen dat Simson KDO is opgedoekt? want dat leek me een optie voor het gewichtheffen.

Zo zonde he, ik woon al m'n hele leven in Den Haag en kwam echt een jaar nadat ze dicht waren gegaan erachter dat het bestond :/

Ik denk dat ik dan maar ga kijken bij de Spartaan, weet iemand of je daar ook begeleiding kan krijgen? ik heb namelijk totaal geen verstand van de olympic lifts en ik heb liever dat iemand me begeleid dan dat ik ze mezelf verkeerd aanleer.

Bij de Spartaan kan je begeleiding krijgen door de eigenaar (oud gewichtheffer), hij is er alleen niet altijd. En er zijn een aantal gasten die er gewichtheffen trainen.

Hey Miloslavic, je bent meer dan welkom om een keer bij ons te komen trainen!

Zie voor meer info www.sportja.nl

Terug
Naar boven